Jan 11 2003

در دزد خونه‌های مملکت لجن

نوشته:     :::       Comments Off on در دزد خونه‌های مملکت لجن

در دزد خونه‌های مملکت لجن خورد!
به گزارش گروه خبر ايسنا، جامعه مدرسين حوزه علميه قم بخاطر کاریکاتوری که توی روزنامه حیات‌نو چاپ شده بود بیانیه زیر را صادر کرده‌اند.
متن اين اطلاعيه كه در پايان آن نام آيت الله علي مشكيني و امضاي آيت‌الله محمد يزدي به چشم مي‌خورد، به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
انالله و انااليه راجعون
بدنبال توهين به ساحت مقدس بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، حضرت آيت الله العظمي امام خميني (ره) رهبر كبير و فقيد انقلاب اسلامي در يكي از روزنامه‌هاي صبح كشور، جامعه مدرسين حوزه علميه قم اين اقدام بسيار زشت و موهن را محكوم مي‌نمايند.
با عنايت به اين نكته، به همين منظور از سوي شوراي عالي حوزه علميه قم روز يكشنبه ‌٢٢/١٠/٨١ كليه دروس حوزه‌هاي علميه سراسر كشور تعطيل اعلام گرديده و در ساعت ‌١٠ صبح از عموم اساتيد، علما، فضلا و طلاب گرامي دعوت مي‌نمايد در مراسمي كه به منظور محكوم نمودن اين عمل ناپسند در مدرسه فيضيه قم و مدارس علميه سراسر كشور برگزار مي‌گردد، شركت فرمايند.
والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته
جامعه مدرسين حوزه علميه قم
اعلامیه خُسن آقا بخاطر گوه خوری‌های علما و فضله‌های مزاحم
از قدیم گفتن خوش از باقی که توره ازش قهرکنه. انگار ملت کار دیگه‌ای ندارند!! و فقط نشسته اند و منتظرند که آقایان مشکینی و یزدی درس حوزه رو از سر بگیرند!! یکی نیست به این دوتا الاغ مصری بگه الاغ‌جان اگه ملت می‌دونست چکار کنه تا شما برای همیشه در این گداخونه‌ها رو لجن بزنید باور کنید تا حالا انجام داده بود و از شر هرچی آدم مفتخوری مثل شما هست خلاص شده بود.

نوشته: در ساعت: 11:41 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on در دزد خونه‌های مملکت لجن  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی