Jan 12 2003

دیوارهای بلند حوزه مهشید خانم

نوشته:     :::       Comments Off on دیوارهای بلند حوزه مهشید خانم

دیوارهای بلند حوزه
مهشید خانم در کامنت دیروز می‌نویسند: “بی خود نيست اين آخوند های پدوفیل (بچه باز ) این اسلام را ول نمی کنند. وقتی عکس پیامبرش مثل ملیجک دربار باشه . دیگه معلومه فیظیه چه خبره. ”
خانم جان مثل اینکه شما از اتفاقاتی که در حوزه می‌افتد بی خبر هستید! حکایتی را از یکی از دوستان مقیم نروژ برای شما تعریف کنم تا شاید مفید افتد.
این دوست ما که حدودآ 55 سالی دارد در دوران جوانی با فشار پدر و مادر مجبود به رفتن به حوزه علمیه! قم می‌شود. بیچاره از همه جا بیخبر پس از چند روزی علما به او گیر می‌دهند فشار تا حدی زیاد میشود که دوستمان یا بایستی به خواسته‌های علما جواب مثبت می‌داده یا ترک تحصیل، از حوزه چند روزی را مرخصی می‌گیرد و به کرمانشاه نزد خانواده‌اش می‌رود تا شاید پدر متعصبش را قانع کند که حوزه جای او نیست. پدر قانع نمی‌شود و این دوستمان هم که نه راه پیش داشته نه راه پس در بازگشت بجای رفتن به قم به تهران نزد دایی خود می‌رود و ماجرا را برای او تعریف می‌کند، او هم پس از تهیه مقداری پول نامبرده را برای ادامه تحصیل به آلمان می‌فرستد (بخوانید تبعید برای فرا از پاره شدن کون آقا).
ای‌کاش دیوارهای این حوزه‌ها زبان در می‌آوردند تا وقایع پشت این دیوارهای بلند را برای ما تعریف کنند تا ملت خرفتی که هنوز بعد از این همه فجایع دنبال کون آخوند راه می‌افتند بدانند که آخوند چگونه جانور شاخ داری است.

نوشته: در ساعت: 1:38 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on دیوارهای بلند حوزه مهشید خانم  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی