Jan 16 2003

امام زاده درخت جدید مشهور

نوشته:     :::       Comments Off on امام زاده درخت جدید مشهور

امام زاده درخت جدید مشهور به (درخت سبز واقع در جزیره کیش )
این مطلب رو یکی از ایران برام فرستاده، وقتی که ایران بودم همراه این شخص رفتیم به یکی از کوهای اطراف شیراز درختی زیبا بالای این کوه بود، به شوخی گفتم می خواهید یک امامزاده بسازم و یک تیکه پارچه را تیر شِه* تیر شِه کردم و به جاهای مختلف درخت بستم. حالا بشما قول می دهم در آینده هروقت رفتم ایران عکسی از این امامزاده تولید شده بوسیله‌ی خُسن آقا گرفته و گزارش‌اش را بشما خواهم داد، مطمئن باشید درخت تبدیل به امامزاده شده.
اینهم مطلب دوستم:
اینهم سه تا عکس دیگه
این هم یک امامزاده تازه زاییده شده . جالب است نه؟
این امامزاده بیشتر از هشت سال عمر ندارد چون هشت سال پیش که من به کیش رفته بودم این امامزاده وجود خارجی نداشت واین درخت تنها زندگی می کرد اما امسال که رفتم دیدم به به، یک امامزاده دیگر هم به امامزاده های ما اضافه شده است . حالا کی متولد شده – کی مرده – کی دفن شده است خدا عالم است . به هر حال می توانید خود ببینید. در ضمن یک عکس هم از خریت بعضی آقایان/خانمها می فرستم .
اینها از آن دسته خرها یی هستند که فکر می کنند اگر اسمشان را به درخت بنویسند مراد می گیرنند . امیدوارم که اسمشان را به سنگ قبرشان بنویسند تا اینقدر باعث آزار و اذیت درختان زنده بیچاره نشوند. یکی نیست به ایننان بگوید آخر دوست دارید یکی با چاقو به جانتان بیفته و روی تن و بدنتان یادگاری بنویسه !
به امید روزی که مردم کشور ما هم مثل دیگر انسانها فکر کنند و دست از خرافات و آزار و اذیت انسانهای دیگر و جانداران بردارند.
میازار موری که دانه کش است
      که جان دارد و جان شیرین خوش است
* “تیر شِه” به لحجه‌ی شیرازی به باریکه پارچه‌ای گویند که احمقها برای دخیل بستن به درخت و دیوار و چمی‌دونم فلان خر می‌بندند تا مراد بگیرند!!

نوشته: در ساعت: 9:27 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on امام زاده درخت جدید مشهور  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی