Feb 08 2003

پاسخ به آنهایی که مخالف

نوشته:     :::       Comments Off on پاسخ به آنهایی که مخالف

پاسخ به آنهایی که مخالف تحریم اریکسون هستند
مساله‌ی تحریم اریکسون نشان داد که عده‌ای از ما هنوز به این نتیجه نرسیده‌ایم که رژیم جمهوری اسلامی یک رژیم نامشروع است. چنانچه بپذیریم که این رژیم نامشروع است، همین یک دلیل بتنهایی کافیست تا ما بتوانیم هر شرکتی را که با این حکومت همکاری میکند تحریم کنیم. این یک حق مسلم ملت ایران است که کسی نمی‌تواند آن را با سفسطه بافی از ملت یتیم ایران بگیرد.
اگر باور داریم که این رژیم نامشروع است پس خواهیم توانست ملت ایران را با یک فرزند یتیم بی پدر و مادر مقایسه کنیم و نسبت به آن عکس‌العمل نشان دهیم. آیا شما بعنوان یک انسان آزاده خواهید توانست یک بچه‌ی یتیم را که در این دنیای بی درو پیکر در مقابل این همه گرگ تنهاست تنها بگذارید! و او را به حال خود رها کنید!؟ آیا برای کسانی که با این تحریم یا هر تحریم دیگری مخالفند، این نامشروع بودن رژیم قابل انکار است!؟ یا اینکه دلیل دیگری برای مخالفت خود در تحریم شرکت اریکسون یا هر شرکت دیگری که با رژیم ایران همکاری می‌کنند، دارند!؟
حال چنانچه پذیرفته باشیم که رژیم جمهوری اسلامی یک رژیم نامشروع است، پس برای تحریم کشورها یا شرکتهای چند ملیتی که با این رژیم همکاری می‌کنند دلیل دیگری بجز همکاری آنها با رژیم نیازی نیست.
البته راه دومی هم برای اثبات درست بودن تحریم وجود دارد و آن هم همان منطقی است که بر دنیای امروز حکم فرماست، همان منطقی که جورج بوش و آقای علیزاده استفاده می‌کنند. منطقی که اول اتهامی را وارد می‌کنند و بعد از متهم می‌خواهند که بیگناهی خود را ثابت کند. خوب اگر بنابر این است که در مقابل امثال آقای علیزاده و هم جنسان ایشان و با قوانین ایشان مبارزه کنیم، پس قبول می‌فرمایید که بایستی از همان سلاحهای مخربی استفاده کرد که آنها استفاده می‌کنند، درغیر اینصورت باخت حتمی است. ما هم مثل اقای جرج بوش و علیزاده اتهامی را وارد میکنیم و از شرکت اریکسون و همپالکی هایش میخواهیم که غیر واقعی بودن این اتهام را با دلیل و مدرک ثابت کنند.

نوشته: در ساعت: 12:58 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on پاسخ به آنهایی که مخالف  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی