Feb 09 2003

آیت الله علی کورانی که

نوشته:     :::       Comments Off on آیت الله علی کورانی که

آیت الله علی کورانی که به قول نشریه ی یالثارات (راستی این یالثارات یعنی چی؟) کارشناس رشته امام زمان!! می باشند، سخنان گوه هرباری دارند که به خواندن‌اش می‌ارزد.
خُسن آقا: بیچاره ملتی که بجای تولید کارشناس در رشته‌های علمی، در زمینه خرافه پرستی و رونق دادن خرافه کارشناس تولید می کند.
ایشان در جواب سوال “آیا امام زمان ازدواج کرده و فرزندانی دارد” میفرمایند: ایشان زن و بچه دارد و در جزیره خضرا زندگی میکند.
خُسن آقا: خوب بود اگر ایشان آدرس این جزیره رو میدادند تا امت همیشه در صحنه این همه منتظر ظهور حضرت نمی‌شدند و می‌رفتن یک توک پا توی این جزیره و یقه مبارکش را می‌گرفتند و می‌آوردند به ایران تا بلکه حضرت خود شاهد این همه گوه کاری نوادگانش (آخوندها) باشد.
ایشان همچنین در پاسخ به سوال ” حضرت چکاره هستند” می فرمایند: ایشان کارهای بزرگی انجام می دهند!! و بسیار فعالند!!
خُسن آقا: ای کاش آیت الله جان یک کمی بیشتر توضیح می‌دادند تا ملت همیشه در صحنه از کارهای مهم آن حضرت بیشتر آگاه می‌شدند، تا خدای ناکرده به این فکر نمی‌افتادند که شاید امام زمان هم مثل نواده‌هایش (آخوندها) تن‌پرور است.
از اطلاعات دیگری که این آیت الله در مورد امام زمان داده یکی هم این است که: حضرتش در روز موعود با استفاده از سلاح های عصر خودش به جنگ با کفار خواهد رفت.
خُُسن آقا: بگمانم که این صدام عفلقی همان امام زمان باشد، چون از قرار معلوم او هم بناست که با سلاح قدیمی به جنگ تکنولوژی مدرن کفار برود.

نوشته: در ساعت: 5:13 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on آیت الله علی کورانی که  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی