Feb 10 2003

حتمآ شما هم این تصویر

نوشته:     :::       Comments Off on حتمآ شما هم این تصویر

حتمآ شما هم این تصویر و لینک بالای صفحه‌ی خُسن آقا رو دیدید؟ من زمانی که این تبلیغ رو دریافت کردم شک داشتم که آیا اونو بگذارم توی صفحه یا نه، البته نه بخاطر اینکه با رای گیری مخالفم و یا از یک رفراندم بدم می‌آید برعکس من از آنهایی هستم که تنها راه نجات ایران را در یک رفراندم واقعی می‌دانم ولی نه از طریق اینترنت. گرچه خودم هم در این رفراندم!! شرکت کردم و رایم را هم دادم ولی بد نیست ما کمی واقع بین تر باشیم و با این بازی‌ها خودمان را فریب ندهیم. همگی آنهایی که یک کمی از فوت و فن دنیای کامپیوتر سر در می آورند بخوبی میدانند که اینگونه رای دادن ها بجز فریب خود دادن چیز دیگری نیست چون حتمآ و یقینآ سردمداران رژیم برای خنثی کردن اینگونه رای گیریها و یا حتی اگر آمارگیری هم که اسمش را بگذاریم مطمئن باشید که رژیم افرادش را به سراغ اینگونه رای گیریها خواهد فرستاد و اینگونه رای گیری ها یا آمار گیری ها را خنثی خواهد کرد پس چرا ما خودمان را دل‌مشغول یک چنین کاری میکنیم!؟ بگمانم فقط برای اینکه دلمان خنک بشود و بگوییم دیدید جمهوری اسلامی رای منفی آورد!
پس بیاید بجای این کارها زمینه را برای یک رفراندم واقعی فراهم کنیم و راهکار این کار هم خیلی ساده است فقط کافی است که ملت ایران در یک یا دو رای گیری آینده شرکتی کمتر از %50 درصد واجدین شرایط رای دادن، رای در صندوقها بریزند تا بعد بتوان با استدلال به نتیجه‌ی آن، مجامع بین‌المللی را مجبور کرد که بپذیرند که جمهوری اسلامی مشروعیت ندارد.
همانگونه که در سه انتخابات گذشته روشنفکرانی بسیج شدند تا مردم را برای رای دان به اصلاح طلبها به پای صندوقهای رای بیاوردند، حالا در عوض بسیج شوند و مردم را از رفتن به پای صندوقهای رای منع کنند. این کار بمراتب راحت‌تر از بسیج مردم برای رفتن به پای صندوقهای رای خواهد بود.

نوشته: در ساعت: 9:27 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on حتمآ شما هم این تصویر  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی