Feb 16 2003

تظاهرات صلح تظاهرات امروز که

نوشته:     :::       Comments Off on تظاهرات صلح تظاهرات امروز که

تظاهرات صلح
تظاهرات اوسلو 15 فوریه 2003تظاهرات امروز که در بیشتر از 600 شهر دنیا برگذار شد باعث دلگرمی من شد. امروز را میتوان روز آگاهی ملتها نامید. امروز توی شهر اسلو رکورد تعداد تظاهرکنندگان شکسته شد. 60 هزار نفر شهروندان آگاه این شهر 500 هزار نفره در یک روز سرد و یخبندان به مرکز اسلو آمده بودند تا به بوش و اوباشش بگویند که فریب اخبار دستکاری شده‌ی CNN ودیگر رسانه‌های گروهی تحت فرمان ایشان را نخورده‌اند و آگاهند که این جنگ برای چه مقصودی ترتیب داده شده و همچنین می‌دانند که هدف بوش و دستگاه تحت خدمتش چیزی بجز پنجه انداختن بر نفت خاورمیانه نیست .
امروز بر روی اکثر پلاکارتهایی که بوسیله‌ی تظاهر کنندگان حمل می‌شد این نوشته به چشم میخورد “نفت خونی”، همچنین در تمام سخنرانی ها بر این امر پافشاری می شد که هدف جنگ چیزی نیست جز تسلط بر منابع نفتی عراق.
تعداد تظاهرکنندگان دیگر شهرهای جهان هم دست کمی از اسلو نداشت، در لندن خبر از بیش از یک میلیون تظاهرکننده میدهند. در اخبار امشب اثر فشار افکار عمومی بر چهره‌ی تونی بلر را می توانستید مشاهده کنید، زمانی که او در یک سخنرانی به لکنت زبان افتاده بود. این هم 5 عکس دیگر از تظاهرات امروز.

نوشته: در ساعت: 2:51 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on تظاهرات صلح تظاهرات امروز که  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی