Apr 01 2003

از نعمتهای جنگ!! زبان من

نوشته:     :::       Comments Off on از نعمتهای جنگ!! زبان من

از نعمتهای جنگ!!
زبان من بریده باد اگر از نعمتهای جنگ سخن بگویم، و باز قلمم شکسته باد اگر در این طریق چیزی بنویسم. ولی حالا که بناست همه از نعمتهای جنگ بنویسند من هم خواهم نوشت:
1. شناختن انسان دوستان و همچنین شناسایی کسانی که پشت نقاب انساندوستی عوام فریبی می‌کنند
2. برملاشدن استراتژی آمریکا گرچه این یکی از قبل برای خیلی‌ها شناخته شده بود ولی امروز بطور یقین میتوان گفت که این شناخت همگانی شده.
اگر انسان‌دوست‌یم نباید فرقی بین انسانها بگذاریم. بحث ما بر سر گناهکار بودن یا نبودن صدام و حزب بعث عراق نیست که همگی انسان دوستان بر این نظر متفق‌القولند که صدام گناهکار است. بحث بر سر کشتارهایی که عراقی‌ها در جنگ هشت ساله با ایران کردن هم بجای خود باقی است. اینجا بحث برسر انسانیت است نه دیو صفتی. آن کودک عراقی که بی هیچ گناهی در حال سلاخی شدن است نه در جنگ ایران و عراق شرکت داشته نه خواستار چنین جنگی بوده، پس گناه‌اش چیست که باید گناهان صدام را جوابگو باشد، تا من و شما ایرانی هم وطن از نابودی او به وجد آییم!؟ درست در پاسخ به اینگونه سوال هاست که فرق بین انسان و انسان‌نما مشخص می‌شود.
دي شيخ با چراغ همي گشت گرد شهر
       كــز ديــو و دد ملولم و انسانــم آرزوست
گفتيــم يــافت مي‌نشود جسته‌ايــم مـــا
       گفت آن كه يافت مي‌نشود آنم آرزوست
هــــرچند مفلسم نپزيــــرم عقيــق خــرد
       كــــان عقيق نــــــادر ارزانــــــم آرزوست
درحال نوشتن این مطلب بودم که ویندوز بامبول در آورد و مجبور شدم پی سی را دوباره روشن کنم در این مدت بعد از دوباره روشن کردن متوجه شدم که بر تعداد کشته های غیر نظامی عراق 17 نفر افزوده شده. 17 انسان مثل من مثل شما. مثل فرزند من مثل برادر شما. حقایق را ببینیم

نوشته: در ساعت: 11:17 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on از نعمتهای جنگ!! زبان من  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی