Apr 02 2003

ای آسید علی گدا بپا

نوشته:     :::       Comments Off on ای آسید علی گدا بپا

ای آسید علی گدا بپا خیز
این آخوندا فقط زورشون به ملت بی دفاع می رسه! تازه اون هم اگه چندتا محافط و بادی‌گارد همراشون باشه. عرض شود به حضورتون که خبر بدی بری امام امت و جانشین امام زمان روی زمین دارم. از قرار معلوم آمریکایی ها با همراهی انگلیسی ها (خط دهنده ی آخوندا) و تشویق جهودا گویا امشب رو بناست در کنار مسجد علی اطراق کنند. حالو کسی چمیدونه نصف شب وقتی سرباز آمریکایی زبون نفهم یا اینگلیسی یا چمیدونم گبر و جهود وقتی نصف شب تنگشون بگیره ممکن از زور فشار بشاشن پشت دیوار مسجد علی.
البته من مطمئنم که امام امت همین الان کفش كه نداره نعلين و کلاه كه نداره عمامه میکنه و با گرزگران كه نداره بافور البته بعد از اینکه کیفور شد یک حمله ی جانانه به این بی دینای اجنبی خواهد کرد. یا شاید هم از جد بزرگوارش حسین شهید در این محرم کمک خواهد خواست یا دنیارو چی دیدی شاید هم از همون امام زمانهای اسب سوار که ماشا الله ماشاالله گویا دویست سیصد تاش تو ایران موجوده و چهار پنج تاش هم به اسارت صدام حسين درامد، کمک خواست و همگي رفتن بداد برادر متدین و مکتبی صدام حسین دامت برکاته رسیدن و این بی دینای مسیحی و جهود رو از خاک پاک کربلا و نجف بیرون ریختن و آخرش هم يك سيزده بدر حسابي به پا كردن. البته ممکن هم هست مثل آیت الله حکیم با بدست گرفتن دستمال يزدي و ماليدن قسمتهائي از بدن مبارک حضرت جرج بوش مسیحی و آری فیشر جهود به پیشواز شیطان بزرگ رفتند و خود را تا روز قیامت بیمه عمر و بازنشستگي و سوانح کردند. عواقب جنبي این کار را هم که میدونید که! نمی دونید!؟ ای وای بر احوال شما! پس اجازه بدین خُسن آقا براتون توضیح بده.
یکی از عواقبش اینکه که از این ببعد تمام مهر های نمازتان به شاش جهود و مسیحی متبرک میشه و زمانی که شما و چارصد نسل بعد از شما سر به مهر میگذارید پیشانیتان به شاش مبارک سربازان حضرت جرج بوش مسیحی و آری فیشر جهود ممهور خواهد شد.
صلوات و تکبیر

نوشته: در ساعت: 11:01 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on ای آسید علی گدا بپا  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی