Apr 06 2003

حرج بوش جانوري از اعماق

نوشته:     :::       Comments Off on حرج بوش جانوري از اعماق

حرج بوش جانوري از اعماق جنگل‌هاي وابستگي!
متولد : 6 ژوییه 1946
شاید بتوان گفت که چنانچه در چهل سالگی دست از نوشیدن الکل نکشیده بود جهان امروز شکل دیگری می‌داشت.
جورج بوش در سن چهل سالگی برای نجات از چنگال الکل و تحت فشارهایی از سوی همسرش لورا بوش، رو به ماده مخدره دیگری آورد، او با پیوستن به گروهی بنام “کتاب‌مقدس” که یک گروه شدیدآ مذهبی مسیحی با نظرياتي كه مورد تایید واتيكان نیست، توانست خود را از چنگال الکل رها کند و تا مقام ریاست جمهوری آمريكا بالا برساند. بوش برای رسیدن به مقام ریاست جمهوری از دوستان مذهبی‌اش مثل Don Evans وزیر بازرگانی كمك گرفت. هم اوست که پیشتر بوش را به گروه مذهبیون هدایت کرده بود تا با هاله لویا گفتن از شر الکل نجاتش دهد و همچنین دوستان نفتی مثل Dick Cheney و Condoleeza Rice از شرکتهای نفتی تگزاسی کمک گرفت و استفاده کرد.
با در نظر گرفتن دو عامل مهمی که باعث نجات جورج بوش از چنگال الکل و رساندنش به مقام ریاست جمهوری شد، چیز دیگر نمی‌توان از او توقع داشت بجز پرداختن بدهی خود به دوستان قدیمی‌اش (مسیحیت افراطي و شرکتهای نقتی تگزاسی) و حمله به اسلام و اشغال یکی از نفت خيزترين کشورهای جهان تا بتواند این دو هدیه را بعنوان قدردانی پیش کش این دوستان کند.
چهل و سومین رئیس جمهور آمریکا آماده شد تا به جنگ صلیبی که بگمان خودش از جانب خدا مامور!!! انجام آن است برود …..
این خبر رو قبل از اینکه مطلب رو پست کنم روی کانال CNN شنیدم، که شاید برای طرفداران جرج بوش جالب باشه، خبر این است که در آمارگیری که امروز منتشر شد بیشتر از 50% از مردم آمریکا موافق حمله نظامی آمریکا به ایران‌اند. مبارک است انشاالله با این روشی که جرج بوش به پیش می‌رود همین روزهاست که یا جنگ جهانی سوم را می‌آغازد یا اینکه همه‌ی دنیا را ضمیمه ایلات متحده آمریکا خواهد کرد.

نوشته: در ساعت: 2:54 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on حرج بوش جانوري از اعماق  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی