Apr 12 2003

نماز جمعه یا خیمه شب

نوشته:     :::       Comments Off on نماز جمعه یا خیمه شب

نماز جمعه یا خیمه شب بازی نابینایان
بر اساس گزارش ايسنا، نمازگذاران!! (بخوانید کسانی که دارند منافعشون رو از دست میدهند) با شعارهای «مرگ بر آمريكا»،« مرگ بر اسرائيل»،« مرگ بر انگليس»،« واي اگر خامنه‌اي حكم جهادم دهد، ارتش دنيا نتواند كه جوابم دهد»،« ما همه سرباز توييم خامنه‌اي»،« قسم به خون شهدا انتقام انتقام»، «وزارت خارجه اقتدار اقتدار»، «لانه روباه پير تعطيل بايد گردد ، سيزدهم آبان‌ماه تكرار بايد گردد» و « مسلمان بپاخيز برادرت كشته شد»، در راهپيمايی شرکت کردند.
شعار: واي اگر خامنه‌اي حكم جهادم دهد حالا یکی نیست که به اینها بگه خوب حالا داد چرا نشستید!! مگه صدام همین حکم را به فدائیان‌اش!! نداده بود!؟ چه شد که خود بعلاوه فدائیان‌اش!! همگی در سوراخهای موش مخفی شدند و هنوز کسی نتوانسته پیدایشان کند(یا شاید با امضای قراردادی با بوش فلنگ را بستند و در یکی از جزایر خوش آب هوا که از قبلآ با پول دزدی خریده بودند سکنا گزیدند).
چند ماه قبل از جنگ خبرنگار تلوزیون TF1 تلوزیون فرانسه با صدام حسین مصاحبه‌ای داشت، خبرنگار با خنده از او پرسید: اگر آمریکایی ها شروع به بمباران کاخهای شما بکنند شما چکار خواهید کرد، گمان نمی کنید آنها این قدرت را دارند که شما را بکشند. صدام با پوزخندی گفت: آیا تا حالا شنیده‌اید که رهبر یک کشوری در بمباران کشته شده باشد. او مثل همه‌ی رهبران فاسد میدانست که در آخرین لحظه‌ها راه فراری هست، این را همه‌ی دیکتاتورها می‌دانند. فقط این میان نوکران آنها هستند که نابود می‌شوند،مثل پاسداران احمق خودمان که از خامنه‌ای و هاشمی تا روز آخر محافظت خواهند کرد و آخر سر خود را فدای آنها خواهند کرد و رهبران هم طبق روال همیشگی به کنجی دنج پناه خواهند برد.
شعار بعدی:ما همه سرباز توييم خامنه‌اي خوب که چی بشه دوتا بمب میزنند توی سرتون دیگه نه از سرباز و نه از رهبری چیزی باقی خواهد ماند.
شعار بعدی : لانه روباه پير تعطيل بايد گردد یکی نیست از این احمقها بپرسد: مگر نه اینکه نماینده‌ی رهبر با تماس با روباه پیر باعث باز شدن این لانه روباه شد!؟
شعار بعدی: مسلمان بپاخيز برادرت كشته شد کسی نیست از این بی‌خردان که این شعارها را می‌دهند بپرسد خوب الاغ جان مگر همین چند سال پیش نبود که خود شما بدستور همین رهبرتون به کشتار همین برادرانتون مشغول بودید!؟
درخاتمه این جمله را هم از رهبر بیخردمان بشنوید ضرر ندارد:
هرکس به تحکيم قدرت نيروهای بيگانه در عراق ياری برساند نامش به عنوان لکه ننگی در تاريخ ثبت خواهد شد.
آیا شما دقیقآ همین کار را نمی‌کنید آقای رهبر!!؟؟

نوشته: در ساعت: 1:43 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on نماز جمعه یا خیمه شب  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی