Apr 14 2003

مصاحبه با صدام درمورد سخنان

نوشته:     :::       Comments Off on مصاحبه با صدام درمورد سخنان

مصاحبه با صدام درمورد سخنان رسمنجانی
آقای!! هاشمی رسمنجانی در مصاحبه‌یی که با فصلنامه راهبرد که از سوی مرکز تحقيقات استراتژيک وابسته به مجمع تشخيص مصلحت نظام منتشر می شود فرموده‌اند:
“ما به عنوان مسلمان هيچ مشکلی نداريم که هريک از مسائل خارجی را که گريبانگير ماست حل کنيم … ما اصلی در اسلام داريم و آن تقدم مصلحت اقوا بر مصلحت ضعيف است … اصلاً مجمع تشخيص مصلحت از اين خاستگاه به وجود آمده است.”
ما که عربی سرمان نمی‌شود به همین خاطر خبرنگارمان را فرستادیم سراغ برادر صدام حسین تکریتی با ایشان تماس گرفت و از ایشان خواست که این سخنان عربی را که آقای رسمنجانی بلغور کرده‌اند ترجمه و تفسیر کند. ایشان با اکراه زیاد قبول کردند و در این شرایط سخت که همگی آگاهی دارند زبان رنجه فرموده و با فارسی سلیلس گفتند:
صدام عفلقی: با این جمله خواهر هرچی مستضعف هست گاییده شد که.
خبرنگار خُسن آقا: شما مطمئن هستید که لسان عربی حاج آقا رسمنجانی رو درست درک کرده‌اید.
ایشان با پوزخند معروفشان فرمودند
صدام عفلقی: مردک مگر خری! مگر گیجی! مگه نمیدونی که ما خودمون دائمآ از این اراجیف تحویل ملتمون میدادیم! گمان میکنی ما منظور ایشان را درک نمی‌کنیم!؟
خبرنگار خُسن آقا: البته ایشان از گفته های رهبر عظیم الجثه انقلاب هم که فرموده بودند: “نماز و روزه را هم می‌توان به خاطر مصلحت نظام (بخوانید مصلحت ملا) تعطيل کرد” کمک گرفته‌اند می‌خواستم نظرتان را در این مورد هم بدانم.
صدام عفلقی: مثل اینکه تو از مرحله پرتی!! من وقت توضیح این اراجیف را ندارم رهبر آزادی بخش جهان با ارتش آزادی بخشش دنبال من گذاشته و شما هم وقت گیر آوردی! شما ایرانی‌ها مثل اینکه خیلی از خط خارجین! حتی ملت عراق هم فهمیده بودند که ما چه علف هرزهایی هستیم، شما هنوز حالیتون نشده! واقعآ که…!!
خبرنگار خُسن آقا: آیا شما فکر می‌کنید با این همه خایه مالی حاج آقا، باز هم آمریکا به ما حمله می‌کنه یا نه؟
صدام عفلقی: بععععله، من خودم آنقدر مالیدم که بوش این روزا کج کج راه می‌ره ولی دیدیت که هیچ گونه تاثیری بر روند وقایع نداشت.
خبرنگار خُسن آقا: با تشکر بخاطر وقتی که در اختیارمون قرار دادین و به امید دیدار
صدام عفلقی: دیدار به قیامت

نوشته: در ساعت: 2:36 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on مصاحبه با صدام درمورد سخنان  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی