Apr 15 2003

افکار دایی جان ناپلئونی! كوكب

نوشته:     :::       Comments Off on افکار دایی جان ناپلئونی! كوكب

افکار دایی جان ناپلئونی!
كوكب خاتون توی منقل، مخده و پلوراليسم ديني! مینویسه:
بابا جان آخه اين ملت عراق چقدر گاون (شرمنده ، واقعا هيچ چيزي به غير از اين نمي شد گفت) . حالا همه جا رو غارت ميكنين به درك (دوستي نوشته مشكل سيستم اقتصادي عقب مانده شون هست) ولي آخه ديگه چرا همه چيز را خراب ميكنن. تمام آثار موزه بغداد رو غارت كردند و اونهايي رو هم كه باهاش حال نمي كردند ،زدند داغون كردند (چقدر حيف).
خُسن آقا هم که می دونید گاهی اوقات افکار دایی جان ناپلوئنی‌اش گل می‌کنه، ورداشت یک قسمت از این نوشته رو توی نظرخواهی کوکب خاتون نوشت:
یک تئوری: همونطوری که می‌دونید جهودا(اسرائیلی‌ها) خیلی توکار عتیقه ماهرند. حالا فرض بمفرمایید، این جهودا که پشت سر آقای بوش دارن تحریک‌اش می‌کنند که این جنگهای صلیبی رو راه بی‌اندازه همزمان فکر بکری به کلشون زده و گفتن چرا که نه! یک کم هم منافع جانبی داشته باشیم، پول که فقط از راه فروش نفت حاصل نمی‌شه که ! و یک عده لومپن رو تحریک می‌کنند و می‌فرستند اون تو و خودشون هم اون پشت واستادن و هرچی رو که لومپنها از توی موزه بیرون آوردند می‌خرند. شما واقعآ باور نمی‌کنید که یک پاپتی بیچاره عراقی بتونِ مثلآ مجسمه‌ای از مادها رو توی بازار مکاره بغداد بفروشه که! باور می‌کنین!؟ پس یا خیلی ساده تشریف دارین یا نمی‌دونین یک مجسمه‌ای از دوران مادها چند قیمتِ‌ش هست و چقدر مشکل هست که اونو به پول تبدیل کرد. تازه مگه خبر ندارین که هم اقتصاد جهودا و هم اقتصاد آمریکایی‌ها بدجوری خرابه، چند ده میلیارد دلار عتیقه‌جات میتونه کمک بزرگی به بودجه جنگ صلیبی جورجی جون بکنه.
چطور بود خوشت اومد!
امضاء دایی جان ناپلئون

نوشته: در ساعت: 1:19 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on افکار دایی جان ناپلئونی! كوكب  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی