Apr 16 2003

در بگیر و ببند جنگ

نوشته:     :::       Comments Off on در بگیر و ببند جنگ

در بگیر و ببند جنگ و گردو خاک کردن های جرج بوش نوشته‌ای را به مسابقه گذاشتم و از شما خواستم که نام صاحب گفتار را معرفی کنید و همچنین جایزه‌ای هم برای‌اش در نظر گرفتم . متاسفانه هیچ کس مطلب رو جدی نگرفت، درصورتی که بنظر من حرفها بس جدی بود وشاید حتی بتوان گفت که برای آینده جهان بسیار خطرناک. سخنان را از یک مصاحبه جورج بوش کپی کرده بودم البته ترجمه‌اش کرده بودم. حالا این اصل و همچنین ترجمه آن و همچنین اصل مصاحبه آنرا با دقت بخوانید این مرد فوق‌العاده خطرناک است. این قسمت را از پاراگراف دوم مصاحبه کپی کرده ام:

There is a value system that cannot be compromised. And if the values are good enough for our people, they ought to be good enough for others, not in a way to impose because these are God-given values. These aren’t US-created values. These are values of freedom, the human condition, mothers loving their children.

ارزش‌هایی هستند که نمی توان آنها را به مصالحه گذاشت. اگر این ارزش‌ها برای ملت ما به اندازه کافی پسندیده هستند، پس باید همین ارزش‌ها برای دیگران هم پسندیده باشد نه بصورت اجبار، زیرا اینها خدادادی هستند.
در این قسمت جرج بوش با چنان وقاحتی بر این باور است که ارزش‌های آمریکا حقیقت محض است و در نتیجه همه باید سر تسلیم در مقابل آنها فرود آورند و در پاراگراف هفتم حتی پا را از این هم فراتر می‌گذارد و خود را خدای آمریکا و در نتیجه خدای دنیا می‌انگارد.
این هم پاراگراف هفتم این مصاحبه :

I’m the commander, I do not need to explain why I say things. That’s the interesting thing about being the President. Maybe somebody needs to explain to me why they say something, but I don’t feel like I owe anybody an explanation….

اصل مصاحبه
با خواندن این مصاحبه باید که نسبت به آینده دنیا نگران شد، چون این شخص بسی دیوانه تر از هیتلر و استالین است، صدام و خمینی در مقایسه با او طفل بی گناهی بیش نیستند.

نوشته: در ساعت: 3:29 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on در بگیر و ببند جنگ  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی