May 13 2003

امید در نظرخواهی دیروز من

نوشته:     :::       Comments Off on امید در نظرخواهی دیروز من

امید در نظرخواهی دیروز من مینویسد:
حرفِ شبح درست، ولی این مسئله چنان همه‌گیر شده که منع‌کردنِ آنان از این کار به این آسانی و سرعت ممکن نیست، فکر می‌کنید چند نفر هستند که در صورتِ امکانِ چنین کاری (که کم‌ترین فایده‌ئَ‌ش درآمدِ بسیارِ بالا اَست) از آن امتناع کنند؟

امید جان این چه حرفی است که می‌زنی پس با این استدلال، میتوان مادر و خواهر خود را هم فروخت چون درآمد کلان دارد!؟ بگمان تو برای چه منظور است که وطن را مام‌وطن می‌گویند؟ مگر نه به این خاطر است که همچون مادر عزیز است، مگر نمی‌گویند خاک پاک وطن، چرا انگشت شماری به خود این اجازه را میدهند که دامان پاک مام‌وطن لکه‌دار شود.
کسانی که امروز به رژیم کمک می‌کنند تا آن را پابرجا نگاه دارند منفورترینند، شاید بتوان تخفیفی در مجازات آنها که در دهه اول حیات جمهوری اسلامی آن را یاری دادند قائل شد ولی بنظر من کسانی که در این چهار پنج سال گذشته بیاری این بیمار دم مرگ آمده‌اند و آن را هر روز از یک مرگ حتمی نجات داده‌اند گناه‌کارترینند.
کاری که اینها می‌کنند از فروش مادر و خواهر ننگ‌آور تر است. مگر تاکنون شنیده‌ای که کسی بخاطر فروش خواهر یا مادر‌اش اعدام شده باشد، البته منظورم در جمهوری اسلامی نیست چون این حکومت تافته جدا بافته است، ولی در عوض خیانت به مام‌وطن و ملت در تمام دنیا شدیدترین مکافات و مجازاتها را دارد.
از این‌رو باید به کسانی که در این آخرین روزهای رژیم منفور جمهوری اسلامی به یاری آن می‌آیند اتمام حجت کرد که ملت بیدار است، ملت بخشنده است ولی ملت در روز پایان عمر این رژیم منفور عقوبتی بس گران به آنان که مام‌وطن را فروختند نوید می‌دهد و کمترین تخفیفی به این گروه نخواهد داد، و آنان را به سزای اعمالشان خواهد رساند.

نوشته: در ساعت: 12:47 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on امید در نظرخواهی دیروز من  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی