May 26 2003

دوستانی به نوشته دیروز من

نوشته:     :::       Comments Off on دوستانی به نوشته دیروز من

دوستانی به نوشته دیروز من که اشاره‌ای به نامه 120 نماینده مجلس کرده بودم انتقاد کرده‌اند که مجبورم پاسخی به آنها بدهم.
دوستان گرامی در شرایط امروز که مملکت از هر طرف مورد محاصره آمریکا قرار دارد، بگمان من نیکوترین کار این است که با هرگروهی که سعی در کنار زدن نیروهای تمامیت خواه دارد و مخصوصآ زمانی که بطور مستقیم خامنه‌ای را دعوت به نوشیدن جام زهر می‌کند هم‌صدا شد و اجازه نداد که نیروهای خامنه‌ای (دیکتاتور) آنها را از میدان بدر کنند.
اگر آین افراد امروز تنها گذاشته شوند عاقبت‌اش آن خواهد شد که تمامیت خواهان دوباره بر موج تکتازی سوار گردند و این چند صدای ضعیف را هم در گلو خفه کنند و عاقبت ما هم همچون عراق، اشغال بوسیله‌ی آمریکا و تن دادن به ننگ اشغالی که بگمانم تا دیرزمانی دیگر نه نیروهای داخلی قادر به بیرون راندن آن خواهند شد و نه کشورهایی مثل فرانسه یا روسیه و آلمان علاقه‌ای به رویارویی با آن خواهند داشت. مگر مشاهده نکردید که در دادوستدهای دیپلماتیک چگونه آمریکا رای مورد علاقه خود را با حمایت فرانسه، روسیه و آلمان از سازمان ملل گرفت و دیگر برای راندن‌اش از عراق سالها مبارزه لازم است تا این غولِ بی شاخ و دم را از عراق بیرون راند. درمورد ایران هم اگر نیروهای وطن پرست علاقه‌ای به آینده‌ی ایران دارند باید با هشیاری ایران را از این شرایط خطرناک عبور دهند و اجازه دخالت به آمریکا یا هر نیروی خارجی دیگر را ندهند در غیر اینصورت چیزی بجز یک ننگ بد تر از حکومت آخوندی و شاهنشاهی برای ما باقی نخواهد ماند.
من هم مثل همه شما آگاهم که از این افراد(ملاهای بی ریش) در شرایط عادی نباید حمایت کرد ولی امروز شرایط چنین نیست. یک اشتباه ما را به دره‌ای مخوف سوق خواهد داد، و دیگر نه از آن ایرانی که می‌خواهیم، اثری باقی خواهد ماند و نه آبرویی که بتوانیم با آن زندگی کنیم. این حمایت نه به آن معنا است که ما عاشق دلباخته آنها هستیم ولی بر این اساس که دشمن دشمن من دوست من است، و عاقبا آخوند را بوسیله ی آخوند میتوان نابود کرد و اینها نیز خود یا آخوندند یا آخوندزاده.
من باصراحت میگویم آرزوی من ایرانی است لائیک و پیشرفته. از قرار معلوم خوابهایی که آمریکایی ها برای ما دیده‌اند یا مجاهدین‌اند یا گروهای طرفدار سلطنت.
باز هم تکرا میکنم: با اوضاع داخلی و بی اعتمادی مردم به نیروهای پراکنده‌ی مخالف رژیم، راهی بجز دورزدن این اوباشان نمی‌بینم اگر کسی تحلیلی دارد که مخالف این گفته را ثابت می‌کند این گوی و این میدان.
شرایط حساس است باید کاری کرد.

نوشته: در ساعت: 9:10 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on دوستانی به نوشته دیروز من  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی