Jun 12 2003

بیاد رفتگان از عرصه‌ی وبلاگ‌استان

نوشته:     :::       Comments Off on بیاد رفتگان از عرصه‌ی وبلاگ‌استان

دیروز که مطلب اعتراض به نوشته‌ی ابول‌بلاگر را نوشتم دیروقت بود رفتم بخابم یادم به کسانی افتاد که بخاطر دفاع از چیزی که به آن اعتقاد دارند مجبور شدند حتی از نوشتن در دنیای مجازی هم دوری جویند. رفتم به فکر هیس، زمانی که او نوشتن را متوقف کرد من تازه وارد دنیای مجازی وبلاگستان شده بودم و زیاد هم او را نمی‌شناختم ولی بعد از اینکه مجبور به اسعفتا شد چند مطلب‌اش را به لطف امید که به زنده کردن وبلاگهای مرده تخصص دارد خواندم. دیدم که بیخود نبود که او را از زیر تیغ سانسور ولی فقیه گذراندند. بهمین خاطر فکر کردم بد نباشد به یاد هیس این نوشته را از او بخوانید. درضمن یادآور بشوم که آرشیو‌اش هنوز زنده است.
قبل از اینکه مطلب رو بخونید توضیح بدم که این مطلب انتخابی نیست این رو شانسی انتخاب کردم:
Saturday, August 03, 2002

● سلام و عليک يا جميع المخلصيني و کثير المفلسيني في کل البلاد الايران و السلام عليک الي جميع الخا ئفين مـِــن ال چماقنا والتفنگنا والفشنگنا والبقية الچيزهايمان . اسلام عليک الي ام نا و زوجنا و بنتنا و آبجينا (در کل العرض کنم الناموسنا ) في البيوت ال عفافنا ، اسلام عليک الي کل النسوان تحت الفشار في الجنت اليد سازنا و عفت البيتسازنا . اسلام و الدرود و الهزار باريکلا و الدوهزار باريکلا به الاون ابا البيامرزی که هذا الپيشنهاد مشتي رو الارائه داد .
بنده برادر فشارکي يکي از اعضای گروه فشار از اين به بعد در کنار اين مردک بي ادب ، آريا که طبق سخنان گه هر بار برادر پشت صحنه شمس الواعظين ، بهداشتي حرف نميزند ، مطالب نغز و نظرات هجو خودم را اينجا خواهم نوشت . لازم به ياد اوری نيست که من نماينده آقا ولي کد خدا در وبلاگ هيس خواهم بود و تا يک وقتي خدايي نکرده اينجا از زير دست مقدس آقا دست نخورده و انگشت نزده در نره .
همانطور که برادران و روم به ديوار ، خواهران ميدانند اين مردک مزلفِ کوني ِ ، سگ پدر ِ بي پدر ِ در به در ِ خاک به سر هيچ شعور و تربيت نداره ، اين نامبرده ء کون بشور ( متضاد کون نشور ، يکي از فحشهای خيلي بد برادران انصار و گروهای فشار ) اصلا عفت کلام نداره و کونده خوار اصلا عفت کلام عصمت زبان رو در نوشته هاش رعايت نميکنه ، لذا در شورای ا َ ن قــُــلاب فرهنگي ، تصميم گرفته شد که بنده مدتي را در کنار اين جونور به امر کتابت مشغول شوم .
البته اهداف ديگری هم درگرفتن اين تصميم مد نظر داشتيم که اصليترين آنها زدن مخ اين خورشيد خانم و ندا خانم بود .
راستش بنده البته از طرف حاج آقا( پيشنماز مسجد سر کوچه مون) حکم خروج از دين اين دو تا خانم رو داشتم ، به زبان ديگه اين دوتا خانم جزو اموال خصوصي بنده به حساب مياين چون که از دين خارج شدن ، وليکن اين که خودمون مخشون رو بزنيم و جفتشون رو ببريم شهد خدمت آقا تا آب توبه بريزيم سرشون يه چيز ديگس .
من از اين به بعد گه گاه در هيس خواهم نوشت و بيانيه های گروه فشار شعبه شهر نو را به اطلاع شما ملت عفاف پرور ميرسانيم .
بيانيه گروهای فشار در مورد طرح عفاف
ساملکم . هاپ هاپ .
بدين وسيله بدون هيچ گونه احساس حيا از محضر شهدا ، جانبازان ، ورزشکاران دلاوران نام آوران ، به نام يزدان پيروز باشيد .
(صدای نويسندگان بيانيه هم در اين بيانيه به چشم ميخورد )
ــ حاج آقا فشارکي احمق ، مومن کس نگو اينقدر ، اين يک آهنگ بود که وقتي علي دائي به گوام گل ميزد ميذاشتن
ــ ا شرمنده حاج اقا الان درستش رومينويسم.
خلاصه ما اعلام ميکنيم که از آقا ميخوايم که ما يعني گروهای فشار را بنا به دلايل زير مسئول راه اندازی و و دريافت وجوه دريافتي حاصل از کسب و کار خانه های فشار ببخشيد !!!! خانه های عفاف !!!!! بکنند .
اولا خواهران و مادران و دختران و زنهای ما بار اصلي اين کار را بر دوش ميکشند . بيخود که نيست ما خودمون جلق بزنيم چون نواميسمون شب خونه پيش ما نيستن بعدش مردم برن بزنن توش، تازه ما هم پولشم نگيريم ؟
دوما : کار اصلي که در خانه های عفاف انجام ميشود فشار است ،از انجا که فشار نام گروه ماست ، پس بايد خود ما عهده دار مسئوليت اين خانه ها باشيم ( طبق قانون کپي رايت )
سوما : تو کل بلاد اسلامي و غير اسلامي از ما کس کشتر پيدا نميشود .
و من ال آقا توفيق
خدافظ شما


شخصيت بالا که مشاهده ميکنين از مخلوقات جديد بنده هستند ، از دوستاني که موافق ادامه دادن نوشته های اين شخصيت هستند خواهش ميشود که يه ايي ميل برای من بفرستند تا من هم خير سرم يکم دموکراسي دار بشم !!! .
يا حق

□ نوشته شده در ساعت 1:29:02 AM
اگر گمان می‌کنید که مبهوت از یادم رفته در اشتباه هستید فقط درحال باز سازی آرشیواش هستم تا بعد به وضع او هم بپردازم.

نوشته: در ساعت: 1:13 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on بیاد رفتگان از عرصه‌ی وبلاگ‌استان  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی