Jun 23 2003

ماه قربان نزدیک است اینکه

نوشته:     :::       Comments Off on ماه قربان نزدیک است اینکه

ماه قربان نزدیک است
اینکه حزب الله انسانهای وحشی هستند همه آگاهند، چیزی که اکثرآ از یاد می‌بریم این است که اینان نادان ترین اقشار جامعه هستند، که به سادگی قابل بهره‌برداری (manipulation) هستند. فراموش نکرده‌ایم عاقبت مامورین دون‌پایه‌ی ساواک را که چگونه مورد سوء استفاده قرار گرفتند و آخر سر هم به حال خود رهایشان کردند و رفتند. اینها بخاطر کمبود عقل هیچ‌گاه به این آگاهی نمی‌رسند تا درک کنند که آب از آب گذشته و کار حکومت تمام است. هنوز که هنوز است با چشمان بسته به حمایت از مافیایی می‌پردازند که از آنها فقط بعنوان ابزاری برای امور خود استفاده می‌کنند و آن روزی که دیگر نیازی به آنها نداشتند یا به‌حال خود رهایشان می‌کنند یا در شرایط حادتر به قربانگاهشان می‌فرستند تا بلکه خود چند روزی بیشتر حکومت کنند. فراموش کرده‌اید واجبی خور کردن سعید امامی را!؟ حال امروز نوبت قربانی کردن سعید عسگر است باید دید که این همای سعادت بر دوش کدام بدبخت دیگری در پیچ و خم حوادث آینده خواهد نشست و او را نیز به همین روش به قربانگاه بفرستند. شاید نفر بعد حُسین شریعتمداری باشد کجای‌اش را دیده‌اید!! این تازه شروع ماه قربان است، قربانی‌های بیشتری در صف‌اند تا کی نوبتشان برسد.
هفته‌نامه شما ارگان جمعيت مؤتلفه در شماره آخر خود می نویسد:

سعيد عسگر و همدستانش نقشه آمريكا را تكميل كردند
شما(29/3): اكنون نوبت توضيح كامل و كافي مسئولان است كه اصل ماجرا و عاملان اصلي و خطوط مرتبط با آمريكا را براي مردم آشكار كنند و با قاطعيت و طبق قانون با اين عوامل برخورد نمايند. چهره‌ها، قلم‌ها، نوشته‌ها و گوينده‌هايي كه به اين عوامل دامن زدند و سنگ‌پراني كردند و به ماشين مردم آسيب رساندند و شعار غيردانشجويي دادند و همچنين چهره‌هايي كه بنام حزب‌اللهي، مرتكب ضرب و شتم دانشجويان شدند و نقش امثال سعيد عسگرها، كه با يك گروه به خوابگاه دانشجويان علامه طباطبايي ريخته‌اند و عليرغم منع همه مسئولان وبيانيه‌هاي بسيج و انصار حزب‌الله كه نفي هرگونه برخورد غيرقانوني را كرده‌اند، ضرب و جرح كرده‌اند و دقيقاً نقشه آمريكايي‌ها را تكميل كرده‌اند بايد در اين وقايع براي مردم روشن شود.

این بیچاره‌های حزب‌الله‌هی مثل بره می‌مانند هم در عزا و هم در عروسی باید قربانی شوند. عاقبت بره بودن همین است دیگر، بره‌ی بینوا را که به شام دعوت نمی‌کنند! او را برای شام آماده تبخ می‌کنند همین.

نوشته: در ساعت: 2:03 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on ماه قربان نزدیک است اینکه  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی