Jun 28 2003

خُسن آقا به فرنگ می

نوشته:     :::       Comments Off on خُسن آقا به فرنگ می

خُسن آقا به فرنگ می رود
با عرض پوزش این دکه بمدت دوهفته متروکه خواهد شد. دروغ چرا ما هم نیاز به تعطیلات داریم وگرنه یک دفعه دیدیدت زد به سر خُسن آقا و آمپرش پرید و خلاصه چهارتا فحش آبدار داد به آخوندا، شما که همچین چیزی رو نمی‌خواید که! می‌خواید!؟
به خودم قول دادم که یک لپتاپ باخودم ببرم و اگر سر راه یک سوراخ اینترنت یک جایی پیدا کردم حتمآ وصل‌اش کنم و اخبار رو بخونم و یک چند کلمه‌ای بنویسم.
مسیر راه هم بنا شده که از جنوب سوئد بریم به کپنهاگ و از اونجا بندازیم توی آلمان و بعد هم یا میریم بلژیک یا توی آلمان میریم بطرف جنوب و آخر سر هم سر از جنوب فرانسه در میاریم یک هفته‌ای اونجا ملع کنیم و برگردیم. اگه گاوی! آخوندی چیزی دم دستتون بود و خواستید جلو پای خُسن آقا سر ببرید می‌تونید از دوشنبه صبح بوق سگ بیوید لب جاده‌ها و خلاصه خُسن آقا رو شرمنده کنید.
البته هنوز که نرفتیم تا دوشنبه هم در خدمت خواهیم بود ولی خوب اگه یک دفعه مارو ندیدیدت خلاصه حلال‌مون کنید مخصوصآ اگه توی راه چپ شدیم دیدار به قیامت دیگه! درضمن کلید اینجارو دادم دست آقوی بیغرض گفتم بیاد هر روز یک آب و جارویی اینجا بکنه گرد و خاکی بگیره که اینجو مثل حجره‌ی آخوندا نشه و گوه از سر و روش بلا بره. اگرم فحشی چیزی داشتید نثار بیغرض بکنید! قول میدم فحش خورش خوب باشه!. راستی یک چیز دیگه 18 تیر هم اگه کسی میدونه تظاهرت دوروبر نیس Nice کجاست بما یک خبری بده که ما هم بیوم تو تظاهرات، پنج، شیش نفرم نیرو همراهمون هست

نوشته: در ساعت: 3:49 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on خُسن آقا به فرنگ می  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی