Jul 18 2003

اتهام زدن آسان است، مرتضوی هم میزند!

نوشته:     :::       Comments Off on اتهام زدن آسان است، مرتضوی هم میزند!

سایت خبری پیک نت که هیچگاه وابستگی و علایق خود را برای خوانندگان‌اش مشخص نکرده و از جانب عده‌ای به وابستگی به این یا آن گروه متهم شده است در مطلبی زیر عنوان “هشدار به سايت خبری اميركبير” مینویسد:
در لابلای اخباری كه سايت وابسته به دانشگاه اميركبير منتشر می كند، اخيربرخی اخبار با عناوين و مقدمه و تفسيرهائی منتشر می شود، كه چاره ای جز دو برداشت و نتيجه گيری از آن نيست:
1- كسانی در اين سايت، – متاثر از احساسات و نه منطق مبارزه اجتماعي- دچار نوعی چپ روی شده اند و طبعا مانند هر نوع چپ روی ديگری در طول تاريخ، اين چپ روی نيز به سود راست تمام خواهد شد.
2- همانگونه كه چهار نماينده دانشجوئی مجلس شورای اسلامی، پس از انتشار برخی باصطلاح اعترافات دانشجويان دستگير شده در زير شكنجه ياد آور شده اند، اين احتمال وجود دارد كه برخی دانشجويان دستگير شده و سپس آزاده در خدمت جناح راست به وظائفی در خارج از زندان و در جمع ياران گذشته خود و يا حتی در ميان نمايندگان مجلس متعهد و ناچار شده باشند، كه بايد نسبت به آن هشيار بود. …

و به عنوان مثال هم مطلبی را با این عنوان “با دستگيری همكاران محمد رضا خاتمی – صدای محمد خاتمی درآمد !” انتخاب می‌کند. حال باید از گردانندگان این سایت پرسید آیا این مواضع شما خود مشکوک و صحبت برانگیز نمی‌نماید، که تا این عزیزان زجر کشیده کلمه‌‌ای برای نوازش آقای رئیس‌جمهور محبوب “شما” گفتند چطور شد که یک مرتبه شمشیر از غلاف بیرون کشیدید و به عزیزترین و فداکارترین فرزندان این ملت حمله می‌کنید، و اتهام وابستگی وارد می‌کنید. پس قبول بفرمایید اگر که عده‌ای شما را به این یا آن گروه متصل بدانند چیزی به گزاف نگفته‌اند. نکته‌ای را که شما یا به عمد یا از روی بی‌توجهی از خاطر دور نگاه داشته‌اید این است که این عزیزان در لابلای رفت و برگشت از زندان، بازداشتگاه، شکنجه‌گاه و دفتر قاضی مرتضوی قلم بدست مبارزه می‌کنند نباید از این عزیزان انتظار داشت که هرجمله خود را بسنجند و هیج اشتباهی هم رخ ندهد، وانگهی مگر حرفی به خطا یا گزاف نوشته‌اند!؟ واقعیتی را بیان کرده‌اند، این را دیگر نمی‌توانید انکار کنید که آقای رئیس جمهور محبوب “شما” گنداش را در آورده و همگی آگاهند که برای چه منظور بر صندلی ریاست تکیه زده و حاضر نیست کوچکترین حرف تندی بر علیه ازمابهتران‌ها بزند.
مگر چه شده!؟ به اسب شاه گفته‌اند یابو!؟ مگر غیر از این است که شما خودتان به همین روش اخبار را تجزیه و تحلیل می‌کنید و انگ میزنید!؟ کار شما خوب است کار دیگران بد!؟ مگر خون شما رنگین تر از این عزیزان است؟
با نوشته‌تان درحقیقت دارید بزبان بی زبانی خط و نشان می‌کشید و می‌گوید “یا بطریقی که ما میخواهیم بنویسید یا به شما اتهام همکاری با جبهه ضد اصلاحات را وارد خواهیم کرد!” آیا غیر از این است!؟
اتهام زدن کار آسانی است باور ندارید!؟ بفرماید:
حال باید از شما پرسید: آیا غیر از این است که حقوق شما از دفتر ریاست جمهوری یا یکی از حسابهای ایشان تامین می‌شود و بهمین خاطر است که شما نمی‌توانید بدون وابستگی بنویسید و در نتیجه مجبورید که این‌چنین به عزیزترین فرزندان ایران بتازید.

نوشته: در ساعت: 2:00 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on اتهام زدن آسان است، مرتضوی هم میزند!  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی