Aug 05 2003

کيهان : دو تن از

نوشته:     :::       Comments Off on کيهان : دو تن از

کيهان :
دو تن از دستگيرشدگان آشوب هاي شيراز محارب شناخته شدند
رئيس كل دادگستري استان فارس گفت: محاكمه افرادي كه در آشوب هاي تيرماه امسال شيراز دستگير شدند در مراجع قضايي استان پايان يافته و احكام همه متهمان صادر و به آنها ابلاغ شده است.
حسينعلي اميري ديروز در گفت وگو با خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود: از بين متهمان آشوب هاي تيرماه در شيراز 32 نفر حكم محكوميت گرفتند كه از بين محكوم شدگان دو نفر به اتهام ايجاد رعب و وحشت و اغتشاش محارب شناخته شدند كه احكام محاربان به ديوان عالي كشور رفته است. منبع خبر
از این ببعد باید شدیدآ هشیار بود و اینگونه اخبار را جدی گرفت و آنها را پیگیری کرد تا با تحت‌فشار قرار دادن حکومت ننگین آخوندها به آنها اجازه صادر کردن اینگونه احکام را نداد وگرنه اگر این احکام حتی یک بار هم به اجرا گذاشته بشوند این خطوط قرمزی که تا کنون ترسیم شده است خواهد شکست و دیگر بسختی بتوان اقتدارگرایان رژیم را بسادگی مجبور به عقب نشینی مجدد کرد.
برای مبارزه با اینگونه احکام دوستانی که در خارج از ایران زندگی می‌کنند میتوانند بسیار کارساز باشند و با اطلاع رسانی و تماس یا گروههای مدافع حقوق بشر در کشورهای محل اقامتشان با براه انداختن تبلیغات منفی علیه رژیم، رژیم را وادار به عقب نشینی کنند.

نوشته: در ساعت: 5:16 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on کيهان : دو تن از  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی