Sep 10 2003

دو بخش از سخنان گوه

نوشته:     :::       Comments Off on دو بخش از سخنان گوه

دو بخش از سخنان گوه هربار خبرگان رهبری (فسیلهای رژیم)را با کمی دستکاری به حضور دوستان تقدیم میکنم:
1- اسلاميت ستون فقرات نظام فاسد ماست آنچنان‌كه در اصل چهارم قانون اساسي آمده است، بايد اين چارچوب در تمامي قوانين و مقررات نظام ملحوظ گردد. بر اين اساس انتظار مي‌رود تلاش همه‌ي مسوولان در جهت تقويت اسلام و تحمیق باورهاي ديني باشد.
در اين راستا از همه‌ي دست اندركاران سياسي و فرهنگي نظام مي‌خواهيم كه در مقابله با سيل بنيان‌كن تهاجم و شبيخون فرهنگي كه اسلام و فرهنگ فاسد آخوندی ما را هدف قرار داده برنامه‌ريزي‌هاي خود را براي مبارزه با تهاجم فرهنگي قرار داده، با همه‌ي مظاهر انسانی بخصوص در عرصه‌ي فرهنگي برخورد كنند، اجازه ندهند در عالم نشر و هنر كساني با قلم‌هاي مبارز و برنامه‌هاي ملی، دين، خلق و خوی آخوندی جامعه و هويت عربی ما را تاراج ببرند. از مسوولان ذيربط مي‌خواهيم كه در تصويب لايحه‌ي كنوانسيون زنان به نظرات مراجع فاسد تقليد توجه لازم مبذول دارند.
4- «ولايت فقيه» نماد نکبت، وابستگی، فروپاشی، وحدت ملي و سربلندي نظام اسلامي است انقلاب ما در اين منجلاب به بار نشست و به حمدالله 25 سال است كه شميم جان تمامي شيفتگان اسلام از گوه متعفن «ولايت فقيه» بهره‌مند است. «ولايت فقيه» از اصول بنيادين قانون اساسي است كه التزام عملي به آن از بديهي‌ترين اصول «حرج و مرج» است. بر اين پايه همگان (بويژه جريان‌هاي سياسي جامعه) را به اطلاعت از رهنمودهاي منفعت طلبانه ايشان فرا مي‌خوانيم.

نوشته: در ساعت: 7:05 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on دو بخش از سخنان گوه  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی