Jun 06 2005

پاسخ به یک پیام

نوشته:     :::       6 پیام

ماردوش در نظرخواهی مطلب دیروز چند نکته را مطرح کرده بد ندیدم پاسخ‌شان را بدهم.
می خواستم پاسخ ماردوش را در نظرخواهی بدهم دیدم پیامی بسیار طولانی می‌شود در ضمن ممکن است عده ای آنرا نخوانند از این رو پیام ایشان و پاسخم  را در اینجا می‌خوانید.
ایشان می‌نویسند:
 
حسن آقای عزیز:
1:من چنان خرسند از واژه پرانی شما نیستم آقای کاسا . امروز مهمترین چیز برای یک گروهی که اپوزسیون نام گرفتند اتحاد این گروه با مردمه و تقریبآ تمام گروه های آزادی خواه و دگر اندیش کشور تصمیمشون رو حول محور تحریم انتخابات گرفتند و این نا فرمانی مدنی خودش میتونه بیانگر خواسته های مردم باشه همون جوری که آقایون خودشون گفتن که عدم شرکت مردم بر اندازی نرم جمهوریه اسلامیه.


2: حضور یا عدم حضور شما در روند انتخابات تاثیر به سزایی نداره اگر رادیکالترین فرد که معین باشه هم در صورت انتخاب فکر نمیکنم اصلاح طلب تر از خاتمی باشه کما اینکه همین آقای خاتمی بعد از 8 سال گفت من در طول دوران ریاست جمهوریم تدارکاتچی بودم


3: آقای حسن اقا هر کس با ما نیست علیه ما هم نیست و این نوع برخورد هم درست نیست تو این جهان 2 نفر با هم عقاید یکسان ندارن در هر صورت همه ی کسانی که رای میدن خواهان جمهوری اسلامی نیستن و تمام اونهایی که رای نمیدن هم خواهان براندازی نظام نیستن


4: جدا از این همه امروز سیستم فیلترینگ در ایران بسیار قویتر از گذشته شده و شرکت داده پردازی دوران برنامه نوشته که عبور از اون به وسیله ی پروکسی با پورت های معمول 80 و 80.80 و … اصلآ جواب نمیده اونهایی هم که جواب میده مثلآ 2578 باز سایتهای فیلتر شده رو باز نمیکنه . برنامه یی بنام امن افزار هم به همین شکله در هر صورت کم کم داره ارتباط ما با شما از بین میره. اینها حتی سایتهای فری هاستینگ هم فیلتر کردن .حتی استفاده از روش تانلینگ( وبجت و آن اسپید) هم جواب نمیده و به غیر از این سایت که تازه تاسیسه فیلتر شده


با رسوا سازیه این افراد به پردازید
www.amnafzar.com
www.douran.com
فعلآ اینها فیلتر نشده
www.freeprivatesurfing.com
www.azadro.com
www.azadegi.com
پیروز و سربلند باشید



اول از همه در مورد انتقاد شما در باره واژه های استفاده شده بوسیله من. دوست عزیز این روش نگارش خُسن آقایی است. من ترجیح می‌دهم آدرس سراست بدهم تا اینکه احساساتم را در لفافه بپیچم همانطور که عده ای از این روش استفاده می کنند به نظر من این روش بسیار زننده‌تر است، این کار فرهنگ شارلاتانیزم را بیشتر ترویج می‌دهد. بهتر آن است که چیزی را که در افکارمان هست بیرون بریزیم و شفاف سخن بگوییم. تنفر من از رژیم و ایادی‌اش چنان زیاد است که با واژه‌های ضعیف‌تر قابل انتقال نیست.


دوست عزیز نمی‌شود که بعد از بیش از 26 سال هنوز مردم شبانه روز ناله بکنند که این رژیم اله هست یا این رژیم بله، بعد هم بروند پای صندوق‌های رای، رای بدهند با اینکه می‌دانند رای‌شان هیچ تاثیری بر روند اجرای حکومت ندارد من هرچه سعی می‌کنم منطقی در این استدلال بیابم نمی‌یابم. یا من خیلی خنگول تشریف دارم یا استدلال‌های دوستان ضعیف است.
حتی در کشورهای دموکراتیک هم ملت وقتی می‌بینند هیچکدام از آلترناتیوهای موجود باب میل شان نیست پای صندوق نمی‌روند، مخصوصا وقتی که ببینند که با رای شان مشروعیت بیشتری به کاندیداهای موجود در انتخابات می‌دهند.


شاید می‌توانستیم دو انتخابات گذشته را توجیح کنیم که مثلا حکومت را بدون هزینه از داخل متحول کنیم ولی امروز با امتحان حکومت (اصلاح طلبان) با در دست داشتن اکثریت مجلس و پست ریاست جمهوری حتی یک قدم هم به جلو نرفتیم که پس رفت هم داشتیم. اگر می‌گویید کمی آزادی بیان بوجود آمده، پاسختان می‌دهم که این آزادی بیان قبل از به روی کار آمدن اصلاح طلب‌ها بخاطر عقب نشینی حکومت بوجود آمد و تقریبا از روزی که خاتمی‌چی‌ها به حکومت نشستند روزی نبود که یک روزنامه بسته نشد چندان روزنامه بستند که آمارش حتی از دست روزنامه نگاران هم در رفته.
اگر می‌بینید جامعه کمی بازتر شده این نه بخاطر فعالیت اصلاح طلب‌ها که بخاطر فشار ملت بوده همین فشاری که حالا هم شاهد بیشتر شدن آن هستیم.
نگاه کنید به فعالیت‌های انتخاباتی کاندیدهای ریاست جمهوری از اصلاح طلب بگیرید تا جناح اقتدارگرا مجبور هستند که چشم و ابرویی برای ملت بالا و پایین بیندازند و قر کمری بدهند تا بلکه ملت گوشه چشمی به آنها بیندازد و تا آنجا که معلوم است در این انتخابات وضع بسیار خراب شده بهمین خاطر هم دستور گشاد کردن فیلتر را رهبر صادر کرد وگرنه رهبر عاشق چشم و ابروی نه معین است و نه ملت.
خلاصه مطلب اینکه ملت در این انتخابات یا باید تحریم کند یا باید یاد بگیرد که بعد از انتخابات اگر تحریم نکرد بعد نیاید آه و ناله کند که رژیم فلان کرده و رژیم بهمان کرده. این فقط اثر مستقیم رای مردم است که قدرت رژیم را تنظیم می‌کند. حتی اگر رژیم براثر رای کم سرنگون هم نشود ولی باور کنید بعد از انتخابات اگر درصد آرای ریخته شده در صندوق‌ها کمتر از 30 درصد باشد حتما “حتی اقتدارگراترین جناح حکومت هم” مجبور به تعدیل مواضع خود خواهد شد. و اگر حتی بتوانند اقتدارگراترین جناح خودشان را هم به حکومت برسانند دیگر قادر نخواهند بود از آن روشهای گذشته استفاده کنند. منظورم همان روش‌های متوحشی است که در خیابانها مردم را به غل و زنجیر می‌کشند، سنگسار می‌کنند و الی آخر.
در آخر هم در باره سانسور نوشته بودید باید بگویم این هم کم و بیش بر می‌گردد به خود مردم اگر کمی مردم (مصرف کنندگان اینترنت) با دقت بیشتری سرویس دهنده خود را انتخاب می‌کردند وضع اینگونه نمی‌شد که شده. این مساله را خودم زمانی که ایران بودم (فروردین ماه) تجربه کردم.
داستان از این قرار بود که شرکت Araax (شیراز اسپورت) که بزرگترین سرویس دهنده شیراز است و همچنین دُم صاحب آن به ایادی قدرت بند است (نام ایشان رضا اولیایی است) تقریبا تمام سایت‌های با ارزش را مسدود کرده و تنها سایت‌های بی ارزش قابل دسترسی است. مخصوصا از همه مهم تر با همین سیاست در عرض چهارسال تبدیل شده به یکی از قدرت‌های موجود در استان فارس در زمینه اینترنت و نت ورکینگ. فراموش نکنید که بیشتر آی اس پی ها و یا ای س پی ها (ISPها و يا ICPها ) خودشان مسول سانسور هستند سانسور از طریق مخابرات بسیار محدود انجام می شود چون اینکار تقریبا غیر عملی است. حالا اگر یک کاربر در شیراز حاضر باشد کمی جستجو کند و چند سرویس دهنده مختلف را امتحان کند در میابد که خیلی از سایت‌های ممنوعه هم باز هستند این موضع را اگر از روز بوجود آمدن سانسور کاربران به آن توجه کرده بودند کار به اینجا نمی‌کشید. دوستان ملت باید به این درک برسد که برای هر چیزی باید هزینه‌ای پرداخت، نمی‌توان بی هیچ تحرکی همه چیز داشت “هزینه هزینه هزینه” این درست همان چیزی است که گنجی در آخرین مصاحبه‌اش به اصلاح طلب‌ها می‌گوید.
درضمن در مورد تونلینگ که نوشته بودید “حکومت قادر است تونلینگ را سانسور کند” این حرف صحت ندارد تونلینگ را نمی توانند سانسور کنند اگر این دو سرویسی که شما نام بردید مسدود شده این به آن معنا نیست که رژیم آنها را سانسور کرده. بطور کلی تونلینگ را نمی توان سانسور کرد. فراموش نکنید که تونلینگ را می توان روی هر پورتی سوار کرد و در نتیجه مسدود کردن آن غیرممکن است. نکته دیگر اینکه دیتایی که در یم تونل ردو بدل می شود تقریبا غیر قابل دسترسی است.
خلاصه کلام در این مقطع تنها یک تحریم همه گیر قادر خواهد بود رژیم را فرسنگ‌ها به عقب براند.

نوشته: در ساعت: 8:04 pm در بخش: انتخاباتی

6 پیام  |           

6 پیام به “پاسخ به یک پیام”

  1. والد بمانعلی says:

    «ساعت ۹ صبح به بيمارستان براى ملاقات امام رفتم…دستم را به آرامى روى دست امام گذاشتم. داغ بود. حرارت دستشان تا اعماق وجودم را گرم كرد. عشق به امام بى تابم كرد. مايل بودم بوسه اى بر لب هاى خشك و پژمرده ايشان بزنم. شرم كردم. لب هايم را روى نقطه هايى از سرشان كه مو نداشت، گذاردم. آن جا هم داغ و مرطوب بود، بى اختيار با زبانم كمى از رطوبت را برداشتم. امام با گرفتن انگشت شستم كه روى دستشان بود، پاداشم را دادند.» یاد توشته های رسماًجانی
    چه خوش بی مهربونی هردو سر بی
    که یک سر ههربونی دردسر بی !!!

  2. دوست عزیز به نظر من به غیراز سیاست تحریم و بی ابرو کردن رژیم در بعد بین المللی هیچ راه دیگری وجود ندارد و اینکه می گویند که لااقل اگر مردم رای می دهند بعد از رای پای ان هم بایستند یک چیز رویائی بیشتر نیست.

  3. casa says:

    با درود به همگی .
    ۱-در مورد انچه جناب ماردوش و خسن اقا میفرمایند در مورد اين تکه از کلام که : «آقایون خودشون گفتن که عدم شرکت مردم بر اندازی نرم جمهوریه اسلامیه» باید این را بگویم اتفاقا اقایون هیچ ککشونم نمیگزه چه ۱۰ درصد شرت کنه چه ۹۰ تا . مگر در انتخابات مجلس چه اتفاقاتی افتاد که حالا قرار است بیفتد . چه کشور غربی بطور صریح و قاطع شرکت پایین مردم را نشان از عدم دمکراسی خواند و خواستار پاسخگویی مسیئولین ج.ا شد . این حرفها فقط برای بزرگنمایی دشمن است مثل انچیزی که در امریکا از تروریسم برای مردمشان ساخته اند .
    ۲- کدام اپوزيسيون . اپوزيسيونی که تو يه اتوبوس هم جا نميشن! شما کافی است الان برويد و از مردم خيابان بخواهيد نام چند اپوزيسيون يا حداقل رهبران انها را برای شما برشمارند . فکر نکنم بجز رضا پهلوی و ان هم بخاطر پدرش نام ديگری را بشنويد . ضمن انکه همين مردم هيچ علاقه ای به سلطنت و پسرش ندارند.
    ۳- با احترام و تاييد ان قسمتی که فرموديد: معین هم در صورت انتخاب فکر نمیکنم اصلاح طلب تر از خاتمی باشه … بايد گفت با توجه به انچه که در بالا گذشت فکر نکنم حداقل وجود يک منتقد هرچند بی اثر بی فايده باشد . همچنان که خسن اقا هم ميفرمايند اين اين فضا بخاطر فشار های مردم بوده اما بياييم و برای خود موشکافی کنيم مردم چه فشاری اوردند . مگر دستشان اسلحه بود که حکومت مجبور به عقب نشينی شد .
    ۴-نانای عزيز من و شما شکی نداريم که سعادتمان در رفتن اين رژيم است ولی تنها مساله راه رسيدن به ان است . مثلا فکر ميکنيد چرا اقايان مجبور شدند در رابطه با مسئله هسته ای هی عقب نشينی کنند ؟ خوب در مورد مشارکت هم بيم ان ميرود که از همين اهرمها جهت فايق امدن بر فشارها سود جويند .
    با اينحال اگر راهی را که شما پيشنهاد ميکنيد نزديک تر است من سر تعظيم در مقابلش فرود مياورم…کاسا

  4. dariushagha says:

    جمهوری اسلامی .یک کارش خوب بود..اسلام واقعی به مردم نشون داد..حالا همه فهمیدند اسلام چقدر مزخرف و چرنده.هر کی فکر میکنه این اسلام نیست.خودشو گول زده

  5. faranak says:

    اگر منظور از بازتر شدن فضا، بازتر شدن فضای سياسي است که هزينه آنرا افرادی مثل گنجی (از دوم خرداد به بعد) و صابر، عليجانی، اشکوری،دانشجويان، فيلمسازان و … (از همان ابتداء) يرداختند و نه اصلاح طلبان حکومتی. و تا آنجاييکه فقط مربوط به افراد خودی ميشد (مثل لقمانيان) حاضر به ترک صندلی مجلس و سنگ تمام گذاشتن شدند.
    اگر هم منظور بازتر شدن فضای اجتماعی و آزاديهای فردی هست که باعث آن فشارهای خود مردم بوده. اتفاقا اولين نافرمانی مدنی بعد از انقلاب توسط خانمها با حضور بدون حجاب اسلامی مطلوب حکومت در سطح جامعه انجام شد و اين روند عليرغم بازداشتها و سرکوبها و چماقها روزبروز ادامه ييدا کرد و الان به وضع فعلی خود درآمده است.
    تازه اگر هم بخواهيم حکومت را در اين زمينه نقش بدهيم (بر فرض محال)، شخصی مثل اکبر شاه رل بيشتری بازی کرده تا اصلاح طلبان.

  6. والد جان این آقایون هنوز نفهمیده اند که ملت مقصر اصلی را همان حرامی مرحوم شده می دانند و این اداها کار را بدتر خواهد کرد

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی