Jun 08 2005

نو کیسه‌گان حزب الله

نوشته:     :::       26 پیام

سینه زنی حزب الله نوکیسه را ببینید. درست فهمیدید مگر اینهایی که توی دم و دستگاه معین هستند چه کسانی هستند؟ همه یا بچه‌های نسل اول حزب الله هستند یا از نسل دوم نوکیسه‌گان حزب الله. همان‌ها که تا ده پانزده سال پیش شپش از سر و رویشان بالا می‌رفت، امروز اما از برکت انقلاب به نان و نوایی رسیده‌اند و ریش‌ها را یکی یکی تراشیدند و کم کم بجای عطر شاه چراغی رفتند سراغ CK یا Hugo Boss. باور کنید خر همان خر است پالانشان عوض شده. این که مدت‌هاست دارم گلوی خودم رو پاره می‌کنم و گوش شما را کر برای جمع و جور کردن لشکر شکست خورده تحریمی‌ها برای این جور مواقع بود. می‌دانستم که آقایان پول و پله در دستگاه‌شان هست چهارتا را می‌خرند تا بروند چهارتای دیگر را فریب بدهند و لیستی بسازند به نام Moein Fans ، از من بپرسید اسم این لیست را می‌گذارم لیست ننگ. توی وبلاگ‌ها هرجا می‌روی حرف تحریم است ولی این ملت تحریم کننده چنان بی‌حال‌اند که نگو، خیال می‌کنند تحریم خود به خود قابل اجراست. این کار هم تلاش می‌خواهد، مخصوصا در جامعه‌ای که در آن نه از حزب خبری است و نه از سازمان‌دهی‌های مردمی.
مگر یادتان رفته که گفته شد معین یکی پنج تا سکه طلا به وبلاگ نویس‌های طرفدارش پرداخته؟ چلو کباب هم که دادند عده‌ای را هم که ارزان‌تر با ساندویچ و نوشابه خریدند، ما که نه ساندویچ داریم و نه نوشابه سرمان بی‌کلاه است و باید با همین لیست 81 نفره بسازیم. حرف دستگاه عریض و طویل پدرخوانده را که دیگر نزن او که یقینا به طرفدارانش ماشین‌های آخرین مدل هدیه کرده تا با آنها بروند در خیابان‌ها تراکت پخش کنند و پز ماشین‌های آنچنانی را بدهند. خود دانید از ما گفتن بود یکی دو هفته قبل از انتخابات اگر تلاش نکنیم فردای روز انتخابات دیگر دیر خواهد بود.


پ. ن.: نگفتم معین سکه طلا داده!؟  نگاه کنید که یک مرتبه این الپر از کجا به کجا رسید.
 


پ.ن. دوم: ارگان حزب توده هم از معین حمایت می‌کند.

نوشته: در ساعت: 11:57 am در بخش: انتخاباتی

26 پیام  |           

26 پیام به “نو کیسه‌گان حزب الله”

  1. شبح says:

    خسن‌آقای عزيز!
    کمی تا قسمتی بی‌انصافی کردی! ماجرای سکه دادن معين مگه تکذيب نشد؟ يا من خبر ندارم! به هر حال شايعه‌یی که لثارت الحسين پخش کنه قابل باور نيست.
    البته مسلما عملی که آلپر يا نوردهود دارن انجام مي‌دن عملی مذمومه و به هر حال دارن پايه‌های اين حکومت را مستحکم می‌کنن اما خب اگه دنبال پول و پله بودن بهتر بود روی اسب برنده شرط می‌بستن!من که اگه دنبال پول بودم يا می‌رفتم تو ستاد هاشمی يا ستاد قاليباف حتا ستاد کروبی هم اوضاعش خيلی بهتره!
    مگر اين که بگيم بابا پول مي‌خوايم اما ديگه اون خيلی آب‌روريزيه!
    به هر حال من تصور نمي‌کنم موضوع پول در ميان باشه.

  2. مهرداد says:

    سلام خسن‌آقای عزیز!
    عجب این‌جا خشکله! از آینه‌ات خیلی قشنگ‌تره! می‌گم یه اتفاقی داره می‌افته، این موقع روز تو چرا فیلتر نیستی؟!
    بعداً می‌خوانم و نظر نمی‌دم! ببخشیدها!
    موفق باشی.

  3. faranak says:

    حالا مشخص شد که حزب توده در چه جايگاهی قرار گرفته!!!

  4. مهرداد جان مگر سانسور هم در زمان های مختلف روز فرق می کنه؟ اگر می بینی اینجا سانسور نیست برای این است که اینجا جدیدالتاسیس است و هنوز آدرس اش بدست آخوندا نیفتاده.

  5. Saeed says:

    Hassan Aziz,
    I think you have been too harsh on Moeen’s followeres. I aggre with Shabah on this matter.
    Another thing, Rahe Todeh belongs to some right wing elemennts who left or pushed by the present leadership of the Tudeh Party, They still believe in Emame Jenayatkar !
    Ba drood
    Saeed

  6. سلام دوست عزیز
    متاسفانه من به این صقحه می رفتم و از قسمتهای عبور از فیلتر ان استفاده می کردم اما امروز که از سر کارم برگشتم دیدم که هعر دوتا را بسته اند و تعجب من ان است که این وبلاگ جدید شما هنوز باز است
    منظورم این ادرس است
    http://home.c2i.net/hasanagha/quickbrowse.html
    برای همین من یک تقاضا دارم و ان اینکه من به ادرس بالا می رفتم و بعد از قسمت عبور از فیلتری که ادرس فکر می کنم اخبار پیک نت در ان نو.شته بودید استفاده می کردم چون که از ان فقط می شد استفاده نمود و برای همین از شما می خواهم که کد مربوط به ان را در اختبیار من قرار بدهید تا من بتوانم بازهم از ان استفاده نمایم و اگر این کار را بکنید ممنون می شوم
    بی صبرانه منتظرم

  7. nana says:

    حسن آقاي گرامي
    جونم برات بگه که اين الپر !!!!! خان پرت و پورت دوست
    داره خودش و مردم رو گول بزنه !!! خوب بذار بزنه !!!! به
    ما چه !!! در وبلاگش نوشته :
    (هم از ستاد هاشمي خبر رسيد، هم از ستاد قالي‌باف، هم
    از بعضي جاها، كه گويا معين را بيشتر از قبل جدي گرفته‌اند.
    احتمالا به زودي تخريب‌ها را شروع مي‌كنند.)
    متوجه حقارت ميشي ؟ در حالي که تو ايرون همه جناح هاي
    رژيم مثل يه مشت سگ هار به هم افتادن !!! اين عوضي
    داره شادي و هورا ميکشه که
    گويا معين را معلوم نيست چه الاغ هائي ( بلانسبت الاِِغ!!)
    دارن يه کمي جدي !!!! ميگيرن !!!!!!!
    حقا که زمين خوردگي مهر و نشان خود را به پيشاني بعضي ها
    براي ابد زده است و پاک شدني هم نيست . نانا

  8. کنجکاو says:

    سخنی با شبح!
    خريد رای در ايران گرسنه نرخ اش بسيار ارزان تر از اين است که با سکه زرين امام نشان خريده شود با يک شام و چلو کباب نذری، گاه يا ساندويچ کالباس هم می توان آدم خريد. من هم می توانم گمان زنی کنم که اين ها را با ساندويچ نخريده اند ، اما شبح جان تو که با ديد ساخت گرايانه به بدبختی ها نگاه می کنی آيا نمی توان پرسيد کدام سود طبقاتی در کار است که اين گروه “هواداران معين” چه کسانی می توانند باشند. مگر مشتی بچه مسلمان که در رفاه زندگی می کنند بيش تر هستند؟ من گومان نمی کنم که اين ها پايشان را از شمال تهران و يا گردشی در شمال کشور در جاهای خوش آب و هوای (پيشين) جای ديگری گذاشته باشند.
    نمونه هم می توان آورد اين که چند در سد از مردم ايران به کامپيوتر دست رسی دارند و از آن ميان چند در سدشان به اينترنت. کشوری که ميليون ها انسان در زير خط فقر زندگی می کنند، کشوری که کارگران اش به جای مُزد، آجُر می گيرند و بسياری ماه ها است روی يک چلو گوشت را نديده اند، کشوری که هشتاد در سد زنان دانش آموخته اش بی کار و طبیعتا وابسته به پدر و برادرشان می شوند و نا آموخته گانشان هم جای خود، پس جای شگفتی نيست که رای فروشی و خود فروشی (فروش اندام و تن برای نمونه) کنند. اين حکومت از نخستين روز روی کار آمدنش تلاش در بزه کار و تبه کار کردن مردم را داشته، چون ساخت سياسی، و فرهنگ سياسی اسلامی/مافيايی چيزی بيش تر از آن نبود، نگاهی به همه سردم داران حکومت از نخستين روز روی کار آمدنش و کارنامه شان بکنيم، نگاهی به آن همه سال های کشتار دانش آموخته گان و دانش گاه يان و پالايش و کشتارشان بکنيم و سدها نمونه پالايش های خونينی که همين آدم های امروزی (از مصلح و محافظه کار، از عمامه دار و بی عمامه و…) در آن دست داشته اند، جای دور نرويم پيشينه همه کسانی که امروز نامزد “رياست جمهوری” کنیم، آيا آدم درستی در ميان آن ها هست؟
    پس لايه بالايی حکومت آن کسان هستند و پايينی ها را هم می توان دورادور پيش گويی کرد، چون کدام يک را من از نزديک نمی شناسم. می توان گفت که سخنان خُسن آقا درست است، آن ها يا مزدور هستند و يا نان به نرخ روز خور ارزان و دروغ گويان بی شرم که تنها به سود آنی خويش ايمان دارند.

  9. nana says:

    دوست گرامي کنجکاو
    با تمام سخنانت کاملا موافقم دوست عزيز
    براي من هم جاي کوچکترين شکي باقي
    نمانده که کساني که از اين رژيم حمايت ميکنند
    و خواستار تغيير آن نيستند بي هيچ برو برگرد
    منافع مالي در ابقاي اينان دارند وگرنه تمامي
    توجيهات آنان را خوانده و هيچ يک را ذره اي با
    عقل و منطق درست نديده ام !!!!!!
    و به همين دليل معتقدم که بايد زرافشان و گنجي
    را حمايت کنيم تا شعار تغيير حکومت را سراسري
    کنيم . ملت متحد پيروز است . نانا

  10. کنجکاو says:

    سخنی با خُسن آقا!
    دو ياد آوری ؛
    يکم اين که، کسانی در اين ميان نويسنده گان وب لاگ ها هستند که نه تنها اين بازی فرمان فرموده را نمايشی می دانند ، که با هر آن چه حکومت اسلامی است سر ستيز داشته و از بيخ و بن آن را نمی پذيرند، اکنون چه گونه اين کسان بيايند و برای نمونه خود را در گير يکی از اين بازی های ادواری کنند و بگويند که مردم در اين بازی که حکومت را می خواهد قانونی نشان دهند، در گير نشوند. در اين ميان می توان شمر و گيله مرد کاليفرنيايی و بسياری را نمونه آورد. اينکه اکنون آن آرم ها را در سردر وب لاگ خود نمی گذارند می تواند دليل داشته باشد که من نمی دانم. پس اين که گمان کنی تنها هشتاد و يک وب لاگ “نه” گو هستند، زياد درست نيست. نگاهی به آن دو وب لاگ نام برده بيانداز می بينی که شمر به زبان فصيح عربی نوشته که مردم ايران به حکومت نه می گويند و يا در “گيله مرد ” می خوانيم که اگر خواهان ادامه تهی دست ی و بی چاره گی هستی برو رای بده. و…
    کوتاه کنم، مگر همه بايد خود را در ريخت دل خواه و آرم ها در بياورند که ما بگوييم آنها “نه” گو هستند؟ می بخشی اما بايد اين پرسش را ياد آوری می کردم.
    می دانم که (به ويژه) اين روزها سرت شلوغه، اما آيا به تر نيست که آدم تا آن جا که می تواند با نامه و يا يادداشت در بخش ديدگاه های وب لاگ ها بخواهد که نويسندگان آن به اين کارزار اينترنتی بپيوندند؟ چه با آرم و چه بی آرم، خواهی ديد که شمار “نه” گويان از آن هشتاد و يک وب لاگ بسيار بيش تر فرا خواهد رفت.
    دوم اين که، نبود آزادی در آن حکومت ولايی جای هر گونه تلاش مردمی که به حکومت و بازی هايش نه می گويند را بسته. کدام کس می تواند آزادانه بيايد و بگويد ما اين بازی را نمی پذيريم و اين نمايش است. ما می دانيم “نه” گويان يا در زندان اند ( همه زندانيان سياسی) و يا به زور دهانشان رابسته اند. پس اين که گروهی از ميان وب لاگ نويس ها و مزدوران در چارچوب قانون اسلامی/ولايی برای اين و يا آن نامزد حکومت های و هوی و غوغا راه بياندازند، و به پشت وانه آن تلاش برای قانونی نشان دادن حکومت را دارند جای شگفتی نيست.
    من و تو که سال هاست در کشورهايی با دمکراسی های نمايندگی / پارلمانی زيسته ايم می دانيم که دست کم شرط “انتخابات” هم در آن بازی وجود ندارد. گرو هر گزينشی از پيش آزادی برای گزيدن است و ما می دانيم که اين آزادی که مردم بتوانند رای ديگری بدهند، گزينه ديگری نيست. گزينه ديگر می توانست اين باشد که ستاد “نه” گويان هم درست می شد تا آن ها هم می توانستند سخنان شان را به گوش مردم برسانند و اما اين مزدوران اينتر نتی در اين زمينه خاموشند. اين ها اگر آدم های فريب کاری هم نباشند، که هستند، می خواهند مردم را به دست کم ها و چلو کباب صف ای (همان فرهنگ دريوزگی که شمر می گويد) خوش نود سازند و چرا ی اش را هم تو می دانی و هم مردم ايران.

  11. faranak says:

    اين ييروزی را به تمامی هموطنانم تبريک ميگويم. به اين اميد که دفعه بعد مردم برای جشن سرنگونی اين حکومت به خيابانها بريزند و شادمانی کنند. من به شخصه به عنوان يک ايرانی در محيط غربت (که حتی الفبای فوتبال را هم نميدانم) امروز در بين دوستان آلمانيم از ايرانی بودنم احساس غرور کردم و از طرف آنها مورد احترام ويژه واقع شدم و آرزو ميکردم که در اين ساعتهای خوش و غرور آفرين در بين هموطنانم در ميهن هميشه عزيزم ايران در اين شادمانی شرکت ميکردم. اما افسوس که……

  12. Bazam khodam says:

    Baba khate farsi ro koja peyda konam?

  13. man says:

    ba pool ya ba fohsh va tohmat be dygaran list dorost kardan farghi nadare
    lotfan aram beshin khunat mardam khodshoon bra kh tasmim mygiranodshoon

  14. SHIVA says:

    فلک بمردم نادان دهد زمام مراد
    تو اهل دانش و فضلی همين گناهت بس
    مرسی از اطلاعت . من از روز اول میگفتم این مرتیکه چاقال زپرتی حروم زاده جاکش ” نیما ” یه چیزیش میشه کسی حرف منو باور نکرد ! براش یه ارزوی حسابی کردم با یه دسته بیل حواله حلقش ! البته تو بخون ماتحت !!!! دوره و زمانه ای که هر تاپاله بندی آيت الله و حجت الاسلام و برنامه نویس و ستاد زن انتخاباتی شده و پی خر مرده ميگرده تا نعلش رو باز کنه ؛ و هر پهن پا زنی که تا همين ديروز تاپاله را عوض نان تافتون ميگرفت و اخ و تف را عوض سکه دهشاهی ور ميداشت ؛ امام و ولی وقيه و وزير و وکيل و قاضی القضات شده وضعمون همینه . بیخود نیست میگن تا مردم خرن آخوند رهبر است . معین قوزمیت نباشه رسمنجانی . هاشمی نباشه هر کره خر دیگه ای ! همشون سر و ته یه گهی هستن . اون عمامه داره این کت و شوار ! بقول خودشون :
    – ما میگیم خر نمیخواییم پالون خر عوض میشه !!!!
    یا اون مردک مزلف زیلو باف که آروزی بزرگش اینه که مثل پیکان موشک شهاب تولید کنه و مشت محکمی به دهن آمریکا بزنه! یا اون مردک مرده متحرک همجنس باز کهیرروبی که عزرائیل زیر بغلشو گرفته و سر پیری و معرکه گیری !!! یا اون مادر صلواتی لاریجانی بُز که از صدا و سیما چقدر اختلاس کرد و برای اینکه گندش در نیاد مودبانه دکش کردن .
    عصیان را به انتخابت خواندند
    بخنديد و شد از قهقهه مست
    گفت : من رای ندانم به سزا
    تبلیغات نيز ندانم به درست
    بهر حمالی خوانند مرا
    خایه مالی نیکو دانم
    وطن فروشی چست

  15. غریبه says:

    دوست عزیز. گروه هواداران معین همان کسانی هستند که هشت سال پیش با جان و دل از آرمان آزادی ایران دفاع کردند. کسانی مثل من که امروز به این دلیل در ایرانم که باید جوابگوی پیگیری این خواست در خارج از کشور باشم. دوست من با ناسزا و تهمت به هیچ جا نمیرسی. ایران را کسانی آزاد میکنند که در همین جا میجنگند نه کسانی که در امنیت و آسایش فرمان میدهند.
    کاش بودی و میدیدی که هر روز خسته از بیست ساعت تلاش در ستاد دانشجویی معین گرسنه به خانه برمیگردم.
    کاش میفهمیدید که صدا تنها صدای شما و خواست شما نیست…

  16. کنجکاو says:

    دو پرسش گونه ساده از غريبه:
    آيا گروه هواداران معین همان کسانی هستند که هشت سال پیش با جان و دل از آرمان آزادی ایران دفاع کردند؟
    من يادم نيست اين تاريخ کی بوده و در آن تاريخ چه شده؟ اگر هشت سال پيش داستان ناگزير روی کار آمدن خاتمی بود که دل و جانی را نمی خواست گرو آزادی و آرمانش کنی چون خيلی هم ساده بوده باشی فريب برنامه حکومت را خورده بودی و خاتمی را که يکی از چاره های حکومت برای بيرون رفت از بن بست حکومت بود روی کار آورديد و مزدش را هم گرفتيد. ويترينی ی برای حکومت که خود را قانونی و مردمی نشان دهد و به هيچ جايی نرسيديد و هنوز هم درجا می زنيد. از اين ها گذشته من نشنيدم در آن سال کسی شهيد روی کار آمدن خاتمی شده باشد و نيازی به مايه گذاشتن از جان و دل بوده باشد. پس اين چه منت مفتی است که روی سر ما می گذاريد؟
    دوم می نويسی؛ “ایران را کسانی آزاد میکنند که در همین جا میجنگند.” جوری نوشته ايی “جنگ” که گمان کردم از همين امروز دست به اعتصاب غذا برای رهايی زندان سياسی زده ايی و يا با همسر زرافشان امروز در زندان اوين دست گير شده ايی. داشت شرم ام می شد، اما خوش بختانه خط پايين تر نوشته ايی ؛ “هر روز خسته از بیست ساعت تلاش در ستاد دانشجویی معین…” شايد تو به اين می گويی جنگ. دل ات خوشه يا خوانندگان اين وب لاگ را گرفته ايی؟
    حتما برای اين پيکار جويی ات در خط امام و جانشين به حق اش (معين هم از اين قماش است) ما را هم می خواهی از بودنمان در بيرون از کشور شرم زده و خاموش کنی. اما نگاهی به وب لاگ ات انداختم ديدم که تو هم توی صف سفر به ولايت بی حقوقان1 خارجه نشين هستی. پس چه مرگ ات است که گله گزاری می کنی. تو يا ساده ايی و يا ساده لو.
    1- چون در بيرون هستند نبايد سخنی از مردمشان بزنند، زيرا جنگ جويان در ستادهای برای نمونه ستاد معين گرسنه گی می کشند.

  17. faranak says:

    بابا اين غريبه را زياد جدی نگيريد. مطمئن باشيد که چرندياتی که نوشته حرف دلش نيست و فقط به قصد مسخره بازی اينجا اومده.

  18. azadeh says:

    Hasan ba didan in aksa tanha natijei ke mishe gereft ,inke ke in melat doroo tar az in harfa hastan ke ahle enghelabo barandazi in nezam jehalat bashand, bikhod hers nakhor, hala hey benevisin hamle nezami amrica be iran (dar amal sotoonhaye sarkoobeh regime velati) kheili badeh!!!!!enghadr beshinin montazere enghelabe mardom ke zendegi khodetoono vase in melat tanbal va riakar fana konin..vaghean heif

  19. غریبه عزیز مگر کسی به تلاش بیهوده بعضی از هموطنان شکی دارد. ما هم بیهوده 27 سال پیش تلاش کردیم و همین تجربه را می خواهیم به شما منتقل کنیم تا بکله فریب این حرامزادگان را نخورید معین هم یک ملاست فقط عبا و ردا ندارد وگرنه در آخوندی او هیچ شکی نیست.
    کسی که با حکم حکومتی پا به میدان گذاشت موقعیت اش از خاتمی هم بدتر است خاتمی حداقل با این خفت و خاری پا به میدان نگذاشت، با این حال دیدی چه غلطی کرد وای به حال این یکی که با حفت و ننگ حکم حکومتی روی کار خواهد آمده (اگر بیاید)

  20. SHIVA says:

    یکی نیست به این مرتیکه بگه که بدبخت !!!! تو اگه روزی 10 ساعت میرفتی عملگی میکردی و آجر پرت میکردی بالا , شرف داشت به اینکه 20 ساعت بری با فرچه بیضه های معین و هوادارهاشو واکس بزنی تا یه تکه نون مثل سگ پرت کنن جلوت و یخ دستی سرت بکشن. اگه فکر کردی با این مشنگ بازیهات معین و اره اوره و شمسی کوره رو میتونی روی کار بیاری و یا ایران رو از لجن نجات بدی کور خوندی ! موضوع اصلی اینه که خود تو یکی از همونهایی هستی که ایران رو به گند کشیدی و جزو همین کثافت هستی . پس اگه میخوای ایران رو نجات بدی اول از خودت باید شروع کنی و ریشه خودتو بخشکونی !!!!! 80 میلیون نفر ایرانی فقط در ایران زندگی میکنن و بیش از 15 میلیون ایرانی هم در خارج از کشور و بین تمام این افراد میانگین افرادی که میخوان رای بدن و وادار شده ها خیلی خیلی دست بالا بگیریم میشه 8 میلیون نفر . تازه همینطوری انداختم یه چیزی ! وگرنه برو زیر چند صد هزار تا . دهاتی هم میاد شهر و هیاهوی مردم رو میبینه , میگه رفتم یه کشور دیگه ! کاش امثال تو میکروسکپ ها رو از چشمشون بر میداشتن و لااقل ذره بین به چشم میزدن ! تف .
    تا که دهد بار و بر این انقلاب
    دیده گشایید ز دیرینه خواب
    زندگی ای کاش فقط نان بدی
    وه چه قدر راحت و آسان بدی
    نانی و ویرانی و جانانه ای
    خالق عالم چو جهان آفرید
    بهر بشر جسم و روان آفرید
    در همه عقل از آن آفرید
    تا که اطاعت نکنند از هوس
    نفس چو دزد است و شرع چو ملا
    تا که کند گوش به فرمان عقل
    نشکند اندازه و پیمان عقل

  21. atash says:

    من کاملا با صحبت های کنجکاو موافقم.
    می خواستم در همین زمینه جیزی بنویسم اما این کنجکاو کار من و دیگرانی که مثل من فکر می کنن راحت کرد

  22. سکینه says:

    تا حالا دوستم می گفت که تو کس کشی. ولی خوب که نیگاه کردم دیدم نه بابا کس خلی.

  23. ali says:

    من انگلستان درس می خونم و معتقدم که معین عرضه اداره یه مدرسه رو هم نداره. فقط هاشمی می تونه پوز اروپایی ها رو که تو رابطه ایران و امریکا موش می دوونن بزنه.

  24. صادق says:

    درود بر دوستان گرامي.
    صادق هستم از آمريكاي جهان خوار!
    اول از همه سپاس فراوان به حسن آقا شمر و يزيد نازنين كه غم غربت را روزانه براي من كم مي كنند و دوما از كارنامه معين:
    معين هم گويا بعنوان لنگه كفش در بيابان ميخواهد خود را به مردم بچپاند! اين آدم ضد فرهنگ و بشر ستيز ( = اسلامي ) اصلاً بروي خودش هم نمياورد كه در مقام درجه داري سپاه پاسداران، رئيس دانشگاه شيراز !! شده بود و در جريان انقلاب ” ضد ” فرهنگي، كه در آن فرهنگ ستيزاني مانند بني صدر و سروش
    ( حاج فرج دباغ ) هم شركت داشتند، استادان دانشگاه شيراز را دسته دسته و بدون هيچ پرداختي اخراج كرد! ترفند پليدش اين بود كه سپاه پاسداران اين استادان را يك ماه و نيم زنداني كرد و پس از آزادي شان، اين جناب پاسدار معين، اينها (92 استاد دانشگاه) را به انگيزه ئ اينكه بيش از 30 روز غايب بوده اند، بدون يك ريال ، به خيابان انداخت! حالا اين ضد بشر ضد فرهنگ (= مسلمان )، خودش را منجي ايران و اصلاحات قلمداد ميكند و از نا اگاهان و احمقاني كه گذشته وي را فراموش كرده و يا نميدانند، چشم راي دادن هم دارد ! يكي از آشنايان ما كه استاد دانشگاه شيرزاز بود به ياد مي آورد همين معين با چوب يكي از استادان را داشت كتك مي زد

  25. صادق says:

    مورد اول ، كليه اين دوستان چپگراي ما از ميردامادي بگيريد تا گنجي و ……….. و معين رهبر معنوي دارند به نام موسوي خوييني ( مدير مسئول سابق سلام ) ، اين رهبري در قضاياي اشغال سفارت آمريكا تا عضويت همه اينها در مركز تحقيقات استراتژيك كاملا ملموس بوده و هست ، اما اين آقاي خوييني دانش آموخته دانشگاه پاتريس لومومبا در مسكو بوده و سالها رياست بخش فارسي ايتارتاس در عراق را عهده دار بوده است حال شما ربطي بين اين توده ايهاي وطنفروش و شاگرد او پيدا كنيد.
    پرونده يزدي پليد ( زماني كه ريش توپه اي داشت) كه خايه مال خميني و رابط جمهوري اسلامي و سيا بود و خيلي زور زد كه از رابطه استفاده كند كه شاه را كت بسته به ايران بياورد كه ريگان و كسينجر توي دهانش ريدند! حالا هم اين حرامزاده ( با ريش بزي و كراوات) از طمع جاه و مقام سياسي كه از نداشتنش دارد مي ميرد دست همكاري به معين داده. كاري هم ندارد كه شوراي نگهبان محترمانه به دهانش ريد! مي ماند بهنود جاكش مادر جنده كه سايتش بوقمان تبليغاتي براي رفسنجاني شده كه بايد خدمتش رسيد.

  26. آرمان says:

    غریبه گرامی,
    این حق مسلم توست که رای بدهی و یا ندهی. اما امیدوارم بعد از روی کارآمدن معین تدارکاتچی تلاشت به یکجایی برسد. مراقب باش مثل دوران خاتمی سرخورده نشوی.
    افرادی مثل ما آزموده را یک بار میازمایند.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی