Jun 11 2005

گوه خوری‌های بی اندازه

نوشته:     :::       7 پیام


اوایل انقلاب اکثر ما که با این رژیم از روز اول یا دوم به جدال برخواسته بودیم بر این عقیده بودیم که این رژیم بیشتر از شش ماه دوام نخواهد آورد. دلیل ما بی سودای ملاها و عدم توانایی آنها در اداره حتی یک مسجد بود چه رسد به اداره یک مملکت چهل میلیونی و پیچیده. پس از گذشت ماه ها دریافتیم که آنها علیرغم این موضوع روز بروز بیشتر جایگاه و پایگاه خود را مستحکم کردند.
چه کس یا کسانی مقصر این وضع بودند؟ آنهایی که از دانش امروزی آگاهی داشتند و قادر بودند مملکت چهل میلیونی آن زمان را اداره کنند. آنها کسی بجز این آقا و آنهایی که امروز خود را اصلاح طلب می‌خوانند نبودند. این‌ها بودند که به دانشگاه رفته بودند و اکثرا از دانش روز بهره‌ای برده بودند ولی تنها عیب این افراد خود فروختگی و جاه طلبی بود. همین خود فروختگی و قدرت طلبی باعث شد که ملاهای رژیم بتوانند علیرغم دانش کم شان مملکتی به آن بزرگی و پیچیدگی را اداره کنند. حالا که ملاها بر اداره امور مسلط  شده‌اند دیگر نیازی به این افراد خود فروخته ندارند در نتیجه یکی یکی آنها را به زباله دان می‌ریزند و همین موضوع باعث دلخوری این خود فروختگان شده نه چیز دیگری. در حقیقت مقصر اصلی این خود فروختگان هستند.



خایه مالی فقط مختص خایه مالان حزب الله نیست خبر گزاری فرانسه هم با دستمال ابریشمی درجه یک فرد اعلا به مالیدن مشغول است.

نوشته: در ساعت: 12:36 am در بخش: انتخاباتی

7 پیام  |           

7 پیام به “گوه خوری‌های بی اندازه”

  1. parvane says:

    جناب آقاي خسن آقا سلام وبلاگ آلوچه را خواندم نظر شما را آنجا ديدم. يک سوال دارم راستي شما که ميدانيد چرا نميگوييد. مثلا خود من نميدانم جلايي پور که بوده و در کردستان چه کرده؟ معين را هم نميدانم که چه بلايي بر سر دانشگاهيان آورده .به نظرم مياد مستحق دانستن باشم. نه من بلکه بقيه هم. شايد تکرار و ياد آوري اين ملت را از انجام بزرگترين اشتباهشان يعني راي دادن به مزدوران و خائنان به ايران بازدارد. خواهش ميکنم داستان ها را دوباره تکرار کنيد. شاد باشيد

  2. villej says:

    Very well said hasanagha Jan.

  3. Nona says:

    salam , aval mobarake khone jadid , dovom inke point jaleb dar mored enghelab iran in hast ke mardom cheghadr bedoon fekr raftar kardan ke vaghti khomeyni beheshon goft naft ro miyaram dame khonatoon va abo bargh majani , khoshhal shodan be jaye inke ye zare fekr konan kasi ke in harfo zade hata ye zare az eghtesad va mamlekat dari chizi nemidone , pas haghe in melat nist ? hala bade 26 sal bayad dobare agah konim onharo ke narid ray bedin ya berid ray bedin ? yani hanooz nafahmidan chi sareshon omade ?

  4. sh says:

    واي خسن آقا عچب بخور بخوري بوده مغزم سوت كشيد

  5. siavash says:

    agha man khudam ba gooshe khudam az radio iran un barname maroof rahe olagh kalame olagh shenidam ke in akhunde kooni (khumayni kiri) migoft(ba un tarz sohbat kardan anish)
    AHAD MELAT BEDANAD KEEGHTESAD MALE GOVO KHARA .KHARA KA MIRA DONBALA EGHTESAD KE CHA SHAB BOKHORA ,CHE ROOZ ,KHAR MIRE DONBALA YONJE KHUb hala jaryan sohbat in dooste aziz nona ast

  6. آریو says:

    با درود
    دوستان وقتی میگم هر شکستی به ایران رسیده متاسفانه از عدهای ایرانی نما بوده بی دلیل نبوده هر گز اعراب بر ایران توان استیلا آن را نداشتند ولی هنگامی که خائنینی دروازه شهر ها را شبانه بر اعراب گشودند سبب ساز اسارت و به گردن انداختن یوغ بردگی و تحجر اسلام را بدنبال داشت واینک در تاریخ معاصر ما امثال یزدی ها و …پای خمینی بت کبیر را بر ایران گشودند و هنوز هستند کسانی که متاسفانه استاد دانشگاه در تبریز هستند ولی در برابر ملا ی بی هویت سر تعظیم فرود می آورند و جامعه شناسانی که برای بیشتر کردن عمر ننگین رژیم هر روز نسخه های تازه برای اسارت ایرانیان تجویز می کنند و اما فرانسه که در سه دهه گذشته همواره با یک اقتصاد بیمار و رو به افول مواجهه بود برای رسیدن به خواسته های خود هر رذالتی را برعلیه مردم ایران فرو گذاری نکردند زمانی والری ژیسیکاردیستن رئیس جمهور وقت فرانسه چه جنایت را بر سر شاه فقید نیاورد و اینک این وارثان سه نژاد!!ژاک شیراک برای هر چه مقبولیت رژیم ملای در جهان و بدنبال دریافت قرار داد های آنچنانی از هر گونه جنایتی بر علیه دانشجویان و مردم کوتاهی نکردند در سال 78 و 82 در قیام مردمی و دانشجوی در تبریز این اسپری های فلفلی ساخت فرانسه بود که دانشجویان را به سکوت کشاند و اگر هم روزی کلیه روزنامه و رادیو و تلویزیون فرانسه از خمینی تعریف کنند شک نکنید که دنیای اینان برای ساختن خودشون ضرورت ویرانی ایران را می طلبد

  7. خانم پروانه عزیز برای بهتر درک کردن اوضاع سیاسی امروز ایران باید نگاهی بیندازید به اتفاقات سالهای دهه 60 اگر این مقله شاید جای خوبی برای شروع باشد:
    http://www.ayandehnegar.org/s_1.php?news_id=678

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی