Jun 11 2005

جلسه پالتاک

نوشته:     :::       4 پیام

جلسه پالتاک


موضوع جلسه شرکت یا تحریم انتخابات


خبر می رسه که اونجایی که عکس بالا قرار گرفته شده بوسیله حکومت نعلین سانسور شده اونهایی که عکسو نمی بینند می تونن به این لینک تقه بزنن


 

نوشته: در ساعت: 10:33 am در بخش: آزادی بیان

4 پیام  |           

4 پیام به “جلسه پالتاک”

  1. شبح says:

    خسن‌آقای عزيز!
    اين کار بلاگ‌رولينگ تحريم کننده‌گان انتخابات خيلی جالب بود من هم گذاشتم کنار صفحه‌ي وب‌لاگ‌ام دست‌ات درد نکنه!

  2. خسن آقاي عزيز يه محبتي بكن و از تو كامنت هاي وبلاگ من اسم بچه هايي رو كه مي خواستن به بلاگ رولينگ تحريم اضافه بشن اضافه كن. در مورد پالتاك هم متاسفانه من امروز صبح رسيدم اصفهان و درگير مشكلات دانشگاه هستم. خيلي حرف براي گفتن داشتم كه اميدوارم شما و دوستان جاي منو خالي كنيد. سپاسگزارم.

  3. دوست گرامی
    خبر بدی برات دارم سایت پیک نت و ایران امروز فیلتر هست در حالیکه سایت شما فیلتر نشده.این موضوع را چون دوستتان دارم می خواستم به اطلاع برسانم.البته من بر خلاف شما بر این عقیده ام که باید در انتخابات شرکت کنیم تا راه برای ورود امثال شما به ایران و ساختنش هموار شود چون بنده عقیده ام این است که این مزر و بوم به همه دلسوزان نیاز دارد.

  4. گیلو مرد جان خُسن آقا 6 عدد وبلاگ دارد که همگی سانسور شده اند این یکی هم اگر سانسور نشده بخاطر این هست که کمتر از ده روز است به اینجا نقل مکان کرده ام و تا آنجایی که من می دانم رژیم دست و بالش اینروزها چنان گرفتار است که دیگر نمی تواند وبلاگ فکسنی مرا سانسور کند.
    برای نمونه می توانی به این آدرس مراجعه کنی
    http://hasanagha.blogspot.com

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی