Jun 13 2005

چه خبر است ایران؟

نوشته:     :::       13 پیام

حتی لوگوی وبلاگش هم با تفکر طراحی شده، برید یک سری بهش بزنید وبلاگ بسیار خوبی است.


تجمع زنان در مقابل دانشگاه و همچنین بمب‌هایی که در اهواز و تهران باعث کشتار هموطنان شده باعث نگرانی است. چه سناریویی در ایران در حال شکل گیری است. بمب‌ها یقینا کار خودشان است، هیچ کس به اندازه رژیم از خشونت بهره نمی‌برد. اینها تصمیم دارند جو را نظامی کنند. امید وارم که در این روزها وبلاگ نویس‌ها بتونند خبر رسانی مستقلی انجام دهند هرچه باشد دوستان وبلاگ نویس اکثرا مستقل هستند و اخباری را که گزارش می‌کنند از نوع پاک است و به هیله‌های سیاسی آغشته نیست.


رفسنجانی قر میدهدآقای هاشمی بهرمانی (ملقب به سنگ پای قزوین) گویا خیال از رو رفتن ندارد. امروز یکی دو عکس در رابطه با تبلیغات انتخابی این حضرت دیدم که نشان از آن دارد که نظری که من یک بار در باره او داده بودم کاملا صادق است. یک بار نوشتم که هاشمی برای بدست آوردن قدرت حاضر است حتی مادر خود را بفروشد. این روزها خوشبختانه آقای بهرمانی دارد ثابت می‌کند که نه فقط حاضر است مادرش را بفروشد بلکه هرچه دارد و ندارد را حاضر است برای قدرت فدا کند. نگاهی بیندازید به این  عکس‌ها [+][+].


صفحه پروکسی‌ها رو به روز کردم یک برنامه جدید جستجوی پراکسی با پورتهای بسیار نایات نوشتم که توی لیست‌های بالا قابل دسترسی است فقط لطف کنید هر وقت سانسور شده خبر بدین تا جای صفحه‌ها رو تغییر بدم. این کار دیگه از دست من بر نمی‌آید کنترل صفحه‌ها که آیا از داخل ایران سانسور شده‌اند یا نه را می‌گویم این کار کار شماست پس لطفا یک کم فعال تر عمل کنید. بالای هر دوصفحه یک قسمت هست که پراکسی ها و پورت‌ها در آن قرار دارند و روزانه دوبار در روز بصورت اتوماتیک به روز می‌شوند. گرچه پراکسی‌ها ممکن است تا چند روز کار کنند ولی با این حال تصمیم گرفتم دوبار در روز جستجو کنم تا رژیم اگر بخواهد آنها را سانسور کند باید یک نفر را مامور این کار کند که روزانه بیاید و سری به این صفحه بزند خلاصه کار را برای انها بسیار مشکل کرده‌ام تا دیگر نتوانند از این غلط‌ها بکنند سانسور را می‌گویم.
درضمن این دوتا شرکت را بعنوان مسولین سانسور به شما معرفی می‌کنم. این دوشرکت برنامه‌هایی نوشته‌اند که سانسور را در ایران بسیار شدید کرده اگر از دم در شرکتشان رد شدید یک سنگ بزنید شیشه هایشان را بشکنید ثواب(مرسی ملاجان) دارد.


http://www.amnafzar.com
http://www.douran.com

نوشته: در ساعت: 1:04 am در بخش: انتخاباتی,کامپیوتر و اینترنت

13 پیام  |           

13 پیام به “چه خبر است ایران؟”

  1. casa says:

    خسن اقا اگر امکان دارد کمی از اين نوشته های سياسی خود بکاهيد و به محکوميت و عرض تسليت جان باختگان حوادث بمب گزاری شده بپردازيد…کاسا

  2. nana says:

    دوست عزيزم حسن آقا
    جانم برايت بگويد مدتها پيش به تو و دوستان گفتم
    اگر اعتراضي شروع شود زنجير وار سراسر ايران
    را خواهد گرفت .
    و اگر بعد از آن اعتصابات شروع شود باز هم چون
    زنجيره اي به سراسر ايران دامان خواهد کشيد .
    درود بر مقاومت امروز زنان ايران – ملت متحد پيروز
    است . نانا

  3. nana says:

    کاساي گرامي
    تاسف و تسليت درست برادر من !!!! ولي چرا
    بايد به هدفي که رژيم دارد !! کمک کرد ؟
    هان چرا‌؟
    نانا

  4. یه ویزیتور says:

    به به، خسن آقای عزيز مستقل شده اند. D: يادت هست يه بار اعضای کانون وبلاگ نويسان ايران را الاغ فرض کرده بودی! :)) من که يادم هست! 😉

  5. همون قبلی says:

    ببين خسن خان!، تا می تونی کون خودت را پاره کن، 🙂 اما يادت نره که يک بار خودت و اعضای کانون وبلاگ نويسانت را الاغ فرض کرده بودی! :))

  6. ثواب درست است نه سواب. تا هیچکس ندیده درستش کن

  7. siavash says:

    agha azadi az in balatar ke president rafsanjani mikhad be melat bede ,va az hala mikhad faheshe khune dorost bokone.vaghen hezar tabrik va khaste nabashid be sadra bozorg sazandegi ke barayee sazandegi faheshe khune va tarh khud eshteghali javanan be onvan jakesh va fahesh daran talash mikonand

  8. SHIVA says:

    سید هاشمي رسمن جاني :
    نام انتخاباتی : شاه کوسه
    نام مستعار : پدر خواندهبرنامه ها : آقا کار !! ما تو کشور کلی کار داریم . همه باید با هم کار کنیم . همه با هم کار میکنیم چون کار داریم . هم کار میکنیم هم سر کار میذاریم . آقا آزادی !! کار ما دادن آزادی های غیر شرعی به تمام جوونهاست . 8 سال بیخود نکشیدیم بیرون برای باد دادن ! آقا اصلاحات !! ما همه چیزو اصلاح میکنیم . اصلن اصلاح ژنتیکی میکنیم . به مرگ خامنه ای اگه دروغ بگم … اینم مدرک :
    http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=194063http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=194067
    هر چی فاحشه و بچه سوسول و رپ و قرطی و زپرتیه ریخیتم تو خیابون واسه ما تبلیغ کنن . آزادی از این بیشتر ؟؟؟؟
    – توانایی مضاعف : و لاکن ما نیز می کنیم .
    – شعار انتخاباتی : من مرغ طوفانم سردار اصلاحاتم .
    زیلو باف :
    نام اتخاباتي : رضا خان پخمه .- برنامه ها : من طرفدار خانواده سبز ایرانی هستم . همینطور طرفدار جوانان و جوانان هم باید جوانی کنند . وعده من به جوانان این است که از این به بعد به همه شما دختران و پسران نامحرم به چشم خوار – برادری نگاه میکنیم و به شما گیر سه پیچ نمی دهیم و خلاصه حالی به حولی .
    – توانایی مضاعف : یه روز با فاکس نیوز مصاحبه میکنم . حالا میبینید .
    – شعار انتخاباتی : هر جوان ایرانی , یک خانواده سبز ایرانی .
    احمقي نژاد :
    – نام اتخاباتي : با شهیدان می رقصد .- برنامه ها : ایجاد قبرستانهای سیار شهدا در میادین تهران و حومه و ایجاد موزه جنازه در بهشت زهرا برای بازدید عموم . اعطای وام ازدواج به تمام جوانان دست به چیز ایرانی . کاشتن گلهای وارداتی هلندی در تمام میادین تهران محض ملیح شدن چهره شهر .
    توانایی های مضاعف: خوشتیپی مفرط .
    – شعار انتخاباتی 1 : شهیدان زنده اند الله اکبر .
    – شعار انتخاباتی 2 : شهیدان اینجا ، شهیدان آنجا ، شهیدان همه جا .
    دُهتُر معين :
    – نام انتخاباتي : دامپزشک .- برنامه ها : قبل از همه از خواهر مکرمه سيمين بهبهاني کمال امتنان برای شعر دوباره مي سازمت وطن را داریم . دوم از برادر انقلابی ام داریوش لس آنجلسی که هم با حکومت سابق و هم حکومت فعلی و هم احتمالن با حکومت آینده مشکل دارن هم ممنونم كه اين شعرو خوندن . ناز نفسشون . دوم اینکه بشتابید که سکه های دو ریالی با روکش آب طلا رو حراجش کردیم .
    -توانایی های مضاعف : خيلی حرفها میزنم , ولی حیف که نمیتونم عمل کنم .- شعار انتخاباتی : هر کی رای بده یه سکه ناز شصتشه !!!!!!
    مهر عليزاده :
    – نام انتخاباتي : تیريپ کشتی گیر .- برنامه ها : من ميگم ايران خيلي مشكل داره ، مردم خيلي مشكل دارن ، همه مشکلات دارن . بر منکرش لعنت الله علیه . ما فقر داریم ، فحشا داریم ، بي كاري داریم ، تورم داریم ، همه چی داریم هیچی هم نداریم . ولی چی ؟ من همه اینا رو 3 سوت حل میکنم . چاره ش هم چی ؟ آقا فقط و فقط با ورزش کردن حله . یا علی …
    – توانایی های مضاعف : نداریم بابا نداریم ! هی میگیم نره هی میگی بدوش ؟- شعار انتخاباتی : عقل سالم در بدن سالم .
    محسن رضايي :
    – نام انتخاباتي : دکتر فشفشه !
    – نام مستعار : دکتر جاکش !- برنامه ها : به مرگ همه شهیدان 8 سال دفاع مفتضح , به مرگ آمریکای جهان خوار که از برکت سرش دم و دستگاهی توی کشور به هم زدم , به مرگ همه شما ملت ایران قسم میخورم که به تعداد قطره قطره خون شهدا , اصلن اونم نه , به تعداد اتومبیل های پیکان که مثل چرک کف دست تولید شده ، موشک شهاب بسازم و باهاش مشت محکمی به دهن آمریکا و اسرائیل بزنم و مشکلات این کشور فقط در اینصورت حله !
    – توانایی های مضاعف : من با همه خیلی فرق میکنم .
    – شعار انتخاباتی : ما مثل پیکان , موشک شهاب تولید میکنیم .
    كَل روبي :
    نام انتخاباتی : حاتم طایی
    – نام مستعار : رابین هود
    – برنامه ها : خزانه مملكتو ميدم دست مردم . ذخیره ارزی کشورو میریزم به پای مردم . درآمد حاصل از نفت رو میریزم توی کشور . بیت المال رو دور از چشم آقا ” رهبر ” كيسه كيسه میدم به جوونا واسه عشق و حال ، نفری 50 هزار تومن هم به همه جوون ها چه بیکار چه علاف چه معتاد چه خانم باز و حالا هر چی .. حقوق بیکاری میدم . حالا جون ننه هاتون , جون عزیزاتون , جون هر کی که دوست دارین , جون هر کی که می پرستین بیایین به من فلک زده راي بدين !
    – توانایی های مضاعف : کمر پر , مغز خالی , IQ زیر صفر .
    – شعار انتخاباتی : همیشه تمیز , همیشه ساویز .
    لاريجاني :
    نام انتخاباتي : دزد سر گردنه .
    – نام مستعار : آنتن ماهواره . برنامه ها : اگر من رئیس جمهور شدم اولین کاری که میکنم اینه که یه ماهواره میزنم و باهاش به آمریکای جهان خوار تهاجم فرهنگی میکنم و صبح تا شب اصول تروریست اسلامی و آموزش قرآن و نماز و روزه و آیت الکرسی و مفاتیح الجنان و نهج الملاقه و شو های اسلامی با وشش چادر و بدون نمایش آلات و ادوات طرب پخش میکنم و در عوض به اون شرف نداشته ام قسم میخورم که برای همه جوانان ایرانی پیاز داغ رقص و آواز اون ماهواره هام رو که از دوبی و اونور آب داره برنامه پخش میشه زیادتر کنم و همچین سکسشو بیشتر کنم !
    – توانایی های مضاعف : اختلاس شرعی , کلاه برداری شرعی , جانماز آب کشی .
    – شعار انتخاباتی : خیلی خوب شد اسلام روی کار اومد و ما ایرانی ها رو آدم کرد !!!!!!!

  9. والد بمانعلی says:

    خسن آقا جان
    حالا این یارو بخواد ننش رو هم بفروشه. آخه کسی هست بخواد ننه یک رسماً جانی رو بخره؟

  10. nasrin says:

    حسن آقا جان
    ديروز ايميلی برات فرستاده بودم .اگر رسيده که منتظر جوابم ٫ اگر هم نرسيده لطفا بگو تا دوباره بفرستم .

  11. سلام، اگر امکان دارد متن فراخوان کانون نویسندگان ایران برای گردهمایی فردا سه شنبه در برابر زندان اوین را در وبلاگتان منتشر کنید. جان ناصر زرافشان در خطر است!

  12. سلام … در الو رئیس بخوانید :
    مناظره ايوب و نوح و شيطان !…كليپ های باحال انتخاباتی… خطبه دوم سخنان این هفته حجت الاسلام والمسلمین حسنی در ارومیه به مناسبت حمایت از سردار سازندگی….فال و معرفي چهره به چهره کانديدا ها ووو… الو رئیس جمهور !

  13. نانا جان من ای میلی از تو دریافت نکرده ام لطف کن به آدرسی که بالای صفحه وبلاگ ام هست بفرست.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی