Jun 13 2005

فراخوان کانون نویسندگان ایران برای گردهمایی در برابر زندان اوین

نوشته:     :::       13 پیام

ناصر زرفشانمردم آزاده‌ی ایران
 سازمان‌های مدافع حقوق بشر!
 ناصر زرافشان هشتمین روز اعتصاب غذای دردناک خود را می‌گذراند و در خطر جدی مرگ قریب الوقوع است. ناصر زرافشان مبتلا به بیماری حاد کلیوی است و هر لحظه بر وخامت بیماری او افزوده می‌شود. ما از همه‌ی مردم٬ نهادهای فرهنگی و اجتماعی درخواست می‌کنیم که درگردهمایی اعتراضی تحصن کنندگان٬ از ساعت چهار تا شش بعد از ظهر روز سه شنبه بيست و چهار خرداد هشتاد و چهار در برابر در بزرگ زندان اوین شرکت کنند.
کانون نويسندگان ایران – ٢٢/٠٣/٨٤



امیدوارم دوستان بلاگر متن فراخوان کانون نویسندگان را در وبلاگ‌هایشان منتشر کنند.

نوشته: در ساعت: 7:43 pm در بخش: حقوق بشر

13 پیام  |           

13 پیام به “فراخوان کانون نویسندگان ایران برای گردهمایی در برابر زندان اوین”

  1. ali says:

    بابا تو ول معطلی. ابروی ایران و ایرانی رو همین شما پناهنده ها بردین که برای یه سفر عادی به خارج پدر ملتو در میارن

  2. علی آقا اول خدمتتون عرض کنم که بنده هیچگاه پناهنده نبودم ولی با این وصف پناهنگی حق آنهایی است که از دست آدم خورهایی مثل شما و اربابانتان فرار می کنند.
    در مورد آبروی ایران هم شما باید بیشتر نگران رفتار و کرد سردمداران رژیم باشی که به قول معروف تُل نریده نگذاشته اند.
    در مورد ایرانیان خارج از کشور هم باید به عرض شما برسانم که با موقعیت این هموطنان در خارج از کشور آنها درست برعکس نظر جنابعالی و اربابان شما باعث افزایش آبروی ایران شده اند. اگر می خواهید به خارج سفر کنید و با مشکل روبرو هستید باید گناه اش را به گردن رژیم آدم خور ملاها بیندازید. درضمن اگر ایرانی ها در خارج از ایران کار خطایی کرده باشند آنها هم ایرانی هستند پس شما تافته جدا بافته نیستید شما هم اگر اینجا بودید یقینا بهتر عمل نمی کردید.
    دضمن یک خدمتی به شما می خواهم بکنم و به شما یک پند و اندرزی بدهم: هرچه زودتر از رژیم فاصله بگیرید چون همین روزهاست که لنگ این رژیم در هواست و آنهایی که مزدور این رژیم هستند عاقبت بدی در انتظارشان است می دانید که سران رژیم یقینا فرار می کنند و می روند توی یکی از کشورهای دنیا و عواقب کارهای آنها را شما مامورین دون پایه باید پس بدهید.

  3. آرمان says:

    ملا علی !
    شرف کسی که زور و ظلم آخوندان رو تحمل نمیکنه و به یک کشور آزاد پناهنده میشه قطعاً از تو که این خواری را تحمل میکنی بیشتره. راستی از چی میسوزی ؟ از اینکه بهت ویزا نمیدن ؟ آخی دلم برات سوخت ؟

  4. آرمان says:

    اگر تعداد زیادی از مردم در 24 خرداد در میدان اوین جمع شوند قطعاً رژیم مجیور به آزادی این بزرگوار خواهد شد. این اعتراض بهترین و موثرترین نوع دفاع از آزادی میباشد.

  5. صادق says:

    سعديا حب وطن گرچه حديثي است شريف
    نتوان زيست به ذلت كه من در اينجا زاده شدم
    علي گوه زيادي تر از دهن نخور!
    شاهزاده رضا پهلوي :
    یکی از زندانیان سیاسی به نمایندگی یارانش از من خواست که پشتیبانی خود از فداکاری آنان و اعتصاب غذائی که از بیست خرداد شروع می کنند، نشان دهم.
    من هم از همان روز اعتصاب غذا کردم و به بزرگترین مجمع ایرانیان خارج کشور آمدم تا میان هم وطنانم باشم.
    آمدم که بگوئیم امروز، ما نه جمهوریخواهیم نه مشروطه طلب. نه چپ هستیم نه راست. نه کردیم نه آذری. نه فارسیم نه عرب زبان. نه لریم نه بلوچ نه ترکمن.
    امروز همه فقط ایرانی هستیم و برای آزادی همه ایرانیان برخاستیم.
    تا وقتی که یک ایرانی برای عقیده اش در زندان باشد، هیچ ایرانی آزاد نیست. زندانی سیاسی را در بند کردند برای ارعاب همه ما، تا ترس جای اعتماد به نفس و مهر به یکدیگر در دل ما جا گیرد.
    تا وقتی زندانی سیاسی هست، نه انتخابات معنی دارد و نه رفراندم. تا وقتی که آزادی بیان و تجمع نیست، چه کسی میتواند مدعی اطلاع از افکار عمومی باشد؟
    افکار عمومی قاضی و هیات منصفه دادگاه سیاسی است. بدون آن رقابت سیاسی به کجا میکشد؟ چگونه میدانیم که کدام نظر مقبول مردم واقع شده؟
    پس بیائید دوش به دوش یکدیگر برای آزادی زندانیان سیاسی که برای آزادی بیان و تجمع و تحزب در بندند، مبارزه نهائی را آغاز کنیم. مبارزه برای برکناری حکامی ضد ایران و ایرانی، برای یک حرکت ملی و فرا سیاسی.
    امروز ، ما نه جمهوریخواهیم نه مشروطه خواه، نه چپیم نه راست.
    امروز همه، مبارزان راه آزادی ایرانیم

  6. faranak says:

    علی آقا
    موارد زير را روزنامه اطلاعات حکومت جمهوری اسلامی به نقل از وزارت امور خارجه اعتراف کرده (۳ يا ۴ سال ييش):
    ۱. تيتر: ايرانيان خارج از کشور باعث افتخار ما هستند.
    ۲. سرمايه ايرانيان خارج از کشور حدود ۴۵۰ ميليارد دلار است.
    ۳. بيش از ۱۲۵۰۰ استاد ايرانی در دانشگاههای امريکا و ارويا مشغول به تدريس هستند.
    ۴. ………
    تازه اينها موارد بسيار کوچکی از اعترافات اجباری وزارت فوق ميباشند. از تعداد يزشکان، هنرمندان، ورزشکاران و…. صرف نظر ميکنيم. در ضمن اکثر يناهندگان معمولی نيز از اقشار تحصيل کرده ميباشند و من تا به حال حتی يک ايرانی در محيط غرب نديده ام که برای گذران زندگی مشغول حمالی باشد، چيزيکه بين ۷۲ ملت در اينجا به وفور ميبينيم.
    حالا خودت قضاوت کن که ايرانيان خارج کشور باعث آبروريزی هستند يا کاسه ليسانی مثل تو که افتخاری بزرگتر از مداحی ولی فقيه ندارند؟!

  7. m says:

    چرا راچع به تشريف فرمايي هودر به ايران چيزي نمي نويسيد؟ نکنه سبيل شما رو هم چرب کردن بالاخره. يادمه کلي آدم فرستاده بود وساطت.

  8. ماردوش says:

    رژیم برای اینکه انتخابات تحت الشعاع قرار نگیره بمبهای منفجر شده رو از اخبار به 1 یا 2 تیتر خلاصه میکنه
    واقعا موندم از دسته این آخوندا

  9. ماردوش says:

    مگه حسین درخشان به ایران اومده؟

  10. mardosh says:

    اقا این پراکسی هات همه اش اینجا کن نات میده اونهایی هم که کن نات نمیده فقط سایتهای فیلتر نشده رو باز میکنه – یکی از دوستام میگه این فیلتر فیلتره مخابراته و ربطی به آی اس پی نداره همچنین گفت که بگم اکانتهای با پیش شماره ی 971 همش از فیلتر مخابرات رد میشه همچنین از صحت کار نکردن برنامه های تانلینگ سوال کردم که گفت عمر این نرم افزا ها خیلی کوتاهه و بعد از مدتی کلآ متد رد کردنش لو میره و فیلتر میشه – البته اگه درست فهمیده باشم

  11. mardosh says:

    اقا این پراکسی هات همه اش اینجا کن نات میده اونهایی هم که کن نات نمیده فقط سایتهای فیلتر نشده رو باز میکنه – یکی از دوستام میگه این فیلتر فیلتره مخابراته و ربطی به آی اس پی نداره همچنین گفت که بگم اکانتهای با پیش شماره ی 971 همش از فیلتر مخابرات رد میشه همچنین از صحت کار نکردن برنامه های تانلینگ سوال کردم که گفت عمر این نرم افزا ها خیلی کوتاهه و بعد از مدتی کلآ متد رد کردنش لو میره و فیلتر میشه – البته اگه درست فهمیده باشم- همچنین نرم افزاره تاچ نت رو توصیه کرد که الان جواب میده که جا داره ازش تشکر کنم –

  12. nana says:

    دوستان گرامی
    با درود بر همگی شما نظر به حساسيت موقع ميخواهم مسائلی را بشکافم .
    اين نظر من است و ميتواند کاملا پرت باشد ولی به هر حال من مينويسمش
    دوستان عزيز آخرين نتيجه گيری من از کل ماجراها اين است که بالاخره جناحی از رژيم
    اسلامی با سعی و ممارست توانسته با امريکا به اين توافق که ريش و قيچی را به دست گيرد و اين سرزمين بحرانی را به جائی رساند رسيده و در راس اين جناح هاشمی رفسنجانی است .
    هاشمی رفسنجانی حلقه گمشده ای است که ميتواند زمينه دست به دست شدن قدرت را از تند روهای مذهبی به ميانه روها فراهم کند .
    به نظر من هاشمی از توی صندوق ها بيرون خواهد آمد و به سرعت شروع به انجام کارهائی آبکی و گشايشی برای مقاديری آزادی های اجتماعی ( از جمله کشف حجاب!!!!) خواهد کرد احتمالا در کابينه اش از رفرميست ها نهضت آزادی جبهه ملی ياری خواهد گرفت
    با توافقی که با امريکا کرده ( توسط سفير سوئيس) مساله هسته ای را حل کرده ( به
    گونه ای که نه سيخ بسوزه نه کباب!!!!)
    و ايران بدون اين که خون و خونريزی در آن اتفاق افتد تبديل به کشوری نيمه اسلامی نيمه غربی !!!!! خواهد شد با بازاری باز و سرمايه گذاری آزاد !!!!!
    با ريختن پول نفت برای ايجاد کار جوانان بسياری از بيکاری نجات يافته و گونه ای دموکراسی آبکی تخمی برقرار خواهد شد .
    اين سناريو از نظر من به مردم ايران اين فرصت را خواهد داد که تمامی انرژی خود را صرف گرفتن امتياز برای آزادی های اجتماعی و نشان دادن قدرت مردمی خود کنند و هرچه که بيشتر ميتوانند امتياز در رابطه با آزادی بيان و حقوق اجتماعی و حقوق بشررا مد نظر گيرند .
    اگر در چنين حالتی مردم فعالانه در اين تغيير و تبديلات شرکت کرده و در صحنه اجتماعی باقی بمانند ميتوان گفت تاحدودی برنده اين بازی هستند
    بازی ئی که در آن امريکا و اروپا – سلاح هسته ای – استبداد – خواست مردم – موقعيت خاورميانه و هزارن و… ديگر درهم
    آميخته و همگی با هم کابوسی را نويد ميدهند .
    باز هم میگویم با پرهیز از خشونت و بکار بردن تعقل با چشمانی باز در صحنه اجتماعی بوده و تا میتوانید برای خود امتیاز گیری کنید . ملت متحد پیروز است . نانا

  13. مهري says:

    ها ها ها! اينم از خسين آقادرخشان. حتما فکر مي کنه چون تو وبلاگ انگليسيش مي نويسه کسي نمي فهمه رفته ايران. دمش گرم عجب ملت خري گير آورده. حتما اطلاعات هم نمي فهمه.بابا بيسته اين پسره. http://hoder.com/weblog نظرت درباره خسين آقا چيه خسن آقا؟

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی