Jun 20 2005

آیا فروپاشی رژیم درحال آغاز است؟

نوشته:     :::       26 پیام

جنگ قدرت در کلیه ارکان رژیم تا بلاترین نقظه هرم قدرت رسوخ کرده این همان روزهایی بود که 26 سال خواب اش را می دیدم حالا باید نشست و لذت برد، ملا علیه ملا
اعلام جنگ کروبی با رهبر


اعلام اتفاقات بیشتر در روزهای دوشنه و سه شنبه


نوشته: در ساعت: 1:50 am در بخش: انتخاباتی

26 پیام  |           

26 پیام به “آیا فروپاشی رژیم درحال آغاز است؟”

  1. علي says:

    جالبه يه سر به سايت نيک آهنگ بزنيد ببينيد چه بازي کثيفي در جريانه! اون که تنها روزنامه نگار تبعيدي بود که تا حالا تو باز ي وارد نشده بود و با حمله به معين انتخابات رو تحريم مي کرد حالا مشغول حمايت از هاشمي شده! تيرهاي آخر ترکش نظام! بابا اينا خيلي مخن بخدا! ولي متاصفانه نمي فهمن که اين مردم فقط به سايتاشون سر مي زنن که بخندن!ضمنا کلي منت گذاشته سرمون و يه کاريکاتور پرتره از رفسنجاني هم کشيده! ايراني هاي عزيز ببينيد روزنامه نگارها درباره شعورتون چي فکر مي کنن!!! حالام بريد به عاليجناب سرخپوش راي بديد و يه فاتحه هم واسه اکبر گنجي که به خاطر افشاي اون داره تو زندون مي ميره بخونيد.!

  2. ali says:

    من هم مثل تو منتظرم ببينم کی مردم می رن جلوی گلوله و رژيم رو عوض می کنن تا ما برای گرفتن پست و مقام برگرديم ایران. پس چرا اينا خر نمی شن؟

  3. nana says:

    حسن آقاي عزيز
    من ترجيح ميدهم که نامش را به جاي فروپاشي
    بگذارم اوکرائيزينه !!!!!!شدن يا حداقل استحاله !!!!! نانا

  4. casa says:

    خسن اقای عزيز ايا همين جنگ قدرت خود باعث تحول نخواهد شد ؟ ايا همين کافی نيست که باز نپنداريم که اوضاع همچون گذشته پيش خواهد رفت ؟ ایا همچنان بر تحریم بی دیلیل و بی هدفتان باید تا ابد پای بفشارید ؟ در این شرایط حکم عقل است تا سرنوشت را به رجایی ها ندهیم…کاسا

  5. In taazi-tabaaraan-e bi-farhang mardom-e iraan raa khar mi-pendarand.
    Agar in koodetay-e akhond-ha mardom-e iraan raa bidaar nakond va aanhaa raa beh khiaabaan-ha nakeshaanad, baayad bar haal-e in mardom- geryeh kard!
    Irani pirooz ast, hezbollah naabood ast!
    Dariush Parsi
    http://www.geocities.com/dariushe_parsi

  6. علی آقا شما خودتو ناراحت نکن
    اینا نیاز نیست خر بشن شما ماشا الله خودتون به اندازه یک طویله خر تشریف دارید. می بینی اصلا نیازی نیست ملت ایران خر بشن

  7. golku says:

    خسن اقای عزيز
    اينها هر دو هم جانی هستند و هم دزد. بايد کله هر دو را بالای هر دو نه بگذاری!
    از فحش ها و حرفهای بيربطی که اينجا مينويسند معلوم ميشود که چقدر پايه های اين نظام محکم است که با دو خط نوشته به لرزه می افتد!

  8. SHIVA says:

    سلام خوبی ؟؟؟؟؟ همين الان بی بی سی رو خوندم اين نامه رو گذاشته بود از کروبی :
    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/story/2005/06/050619_karoubi-objection.shtml
    خيلی خوشحال شدم . فکر ميکنی تا جمعه چی پيش مياد ؟ ديشب خواب ديدم جنگ شده 🙂 درسته خواب زن چپه ولی تا دو ساعت قلبم ميزد … خواب ديدم آمريکايی ها کل شهر تهران رو دارن بمباران ميکنن و مردم رو تکه پاره کردن و بعد هم نفر به نفر به قتل رسوندن . کلی حالم بد شده بود 🙁 برای اولين بار اميدوارم خوابم چپ باشه !!!!!!!

  9. siamak says:

    های
    اگر فقط يکبار بيانيه ۱۶ ژوئن کاخ سفيد را با دقت خوانده بوديد سرنوشت حکومت اسلامی برايتان روشن می شد.ابلهانی که گمان می کنند حشره حقيری چون هاشمی می تواند نظام نکبت الهی را نجات دهد به تصميم درست آمريکا در ايجاد خاورميانه بزرگ و زدودن منطقه از نظام های سرکوبگر پی نبرده اند.
    http://khakeiran.blogspot.com/2005/06/blog-post_17.html

  10. شیوا جان اینها همه جگ زرگری است آخوند حرامزاده 1400 سال است که سوار است فکر می کنی اینبار با جنگ بین خودشان این نان دانی را تعطیل می کنند!؟ امیدوارم ولی باور ندارم.
    البته باید سعی همه ما این باشد که به این گونه مسائل دامن بزنیم و به صورتی آتش بیار معرکه باشیم تا بلکه این افعی ها یکدیگر را ببلعند.

  11. مهم است بخوانيد
    مطلب مهم درباره انتخابات در پنلاگ دو
    penlog2.blogspot.com/2005/06/blog-post_20.html

  12. آخرين حرف ِ من در وبلاگ بي‌قرار:
    “فريب ِ بزرگ! پرده‌ي آخرِ اصلاحات! و توده‌ي متراكم ِ بي‌مغز!”

  13. دانشجو says:

    دوستان اطلاع مي دهند ساعاتي پيش مخابرات فيلتر سايت هاي نيک آهنگ کوثر، ابراهيم نبوي، حسين درخشان، و مسعود بهنود را برداشته است ولي سايت هاي جواد معروفي را فيلتر کرده است.
    احتمالا در راستاي تبليغات براي هاشمي فيلتر اين سايت ها برداشته شده است.

  14. SHIVA says:

    دلم ميخواد بری سايت خورشيد خانم و زن نوشت رو بخونی . فکر کنم بزرگترين و مضحک ترين جوک زندگيت رو اونجا پيدا کنی 🙂 . ميدونی متاسف شدم وقتی ديدم اين دو نفر که ادعای سياستشون کون اسمونو جر ميداد اينقدر هالو باشن …. خودت باقيشو بخون و لذت ببر و بدون که ما با اين مردم طرفيم !!!!!

  15. والد بمانعلی says:

    خسن آقا
    اين خل و چل حسابی چاک دهن رو کشيده و رهبری که یک دست کردن رو از خودش شروع کرده بود سکه يه پولش کرده. يکی نيس به این کاه روب بگه تا وقتی اين دیگ واسه تو هم میجوشید (که با همه رنگ عوض کردن هات بيست و شش سال جوشيد) همه چيز مرتب بود. اما تا اومدن این مرغ چرب و چیلی رو از سر سفرت ور دارن خین و خین ریزی راه می اندازی. ای لر آخه کی میخوای بشی حر. وقتی آیت الله طاهری خیلی پیش از تو اون نامه بیادموندنی رو نوشت تو چه غلطی داشتی میکردی که حالا تازه سکه ات افتاده (بقول ملا حسنی ای بی شعور!)؟

  16. zoljanah says:

    سلام
    اولا كه اين صحبت ها نشانه آزادي كامل در جمهوري اسلامي هست و شما بددخت ها بريد كه ملت يك بار ديگه توف به صورتون انداختن روتون كم نشد مگه تو نمي خواستي انتاخابات رو تحريم كني پش كو بابا روت رو كم كن كي مي خواهي از خواب بيدار شي

  17. ali says:

    باز تو توی ايينه نگاه کردی پناهنده!!

  18. صادق says:

    گاهي اوقات وقتي ابراهيم يزدي دهانش را باز مي كند دوست دارم زار زار توي دهنش برينم ؛
    ايشان مي گويد:
    بنابراين من در وهله اول اين حرف را که بعضيها گفته اند مشارکت مردم حمايت از نظام و “اصول مقدس و غيرقابل تغيير” قانون اساسی بوده است رد می کنم.
    نکته دوم اين است که به موجب ادعاهايی که نسبت به آرای برخی از نامزدها می شود ظاهراً دامنه شرکت در انتخابات از انسانها فراتر رفته و به اجنه هم رسيده است و ظاهراً انس و جن در اين انتخابات شرکت کرده اند برای اينکه معلوم نيست بعضيها اين آرای سنگين را چگونه و از کجا به دست آورده اند.

  19. صادق says:

    من بهنود و نبوي خائن مواجب گير را كه از اولش معلوم بود از كجا نشخوار مي كنند مي كنم توي چاه توالت زير مدفوع دفنشان مي كنم!!!
    من از هركسي كه در بروكسل هست و مي تواند خواهش مي كنم سر نبوي را با سنگ بشكند!‌ اگر لات هم مي توانيد اجير كنيد من هزار دلار امريكايي مي فرستم تا اين مردك مليجك را دست و سرش را بشكنيد. خفه اش كنيد تا پايان انتخابات.

  20. 130.88.71.16 says:

    روز جهانی پناهندگان بر همه پناهندگان ديوث ايرانی که ريدن به نام ايران مبارک باد.
    این طرف با نام Hasan agha پیام گذاشته بود مجبور شدم این توضیح رو بنویسم
    آی پی این مزدور رژیم
    130.88.71.16

  21. a says:

    shiva jan in 2 nafar fekr esmo rasm sakhtan bara khodeshoonan.inke mohem bashan be conferancaye khareji daavat beshan babat zerzaerashoon javayeze kashki daryaft konan va….

  22. رک‌گو says:

    شعبده بازی انتخابات پرده سوم – سياه بازی
    http://rokgoo.blogspot.com/2005/06/blog-post_20.html

  23. آرمان says:

    بهنود تو مناظره اش گفته بود که اگر معين در انتخابات شرکت نمکرد او هم انتخابات را تحريم ميکرد. حالا حتماْ ميگه لاگر رفسنجانی نبود شرکت نميکردم ! و …. (داستان ادامه دارد !)
    اين انتخابات آبروی خيلی ها را برد.

  24. دوست سکینه says:

    می گم عجب مادر قحبه ای اين صادق که اينجا پيغام می ذاره

  25. صادق says:

    چرا سکينه؟
    در ضمن من به احمدی نژاد رای می دهم که سقوط رژيم را تسريع کنه!

  26. Muhammad says:

    ملاها با هم درگير ميشند و اين وسط فلان ملت که پاره ميشه…

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی