Jun 21 2005

دوباره روشنفکران نسخه پیچیدند

نوشته:     :::       24 پیام

سیاست، بازی مکاران است، این مساله‌ای است شناخته شده حتی در دنیای دموکراتیک هم همین مکرها که آقایان بکار می‌برند بکار برده می‌شود فقط فرق‌اش در این است که در یک سیستم دموکراتیک اگر یکی از بازیگران قواعد بازی را بهم بزند برای همیشه یا حداقل برای مدتی طولانی از مشروعیت خواهد افتاد تا زمانی که حافظه جامعه موضوع را فراموش کند. متاسفانه حافظه جامعه ایرانی بسیار کوتاه است و کمتر از یکی دو هفته همه همه چیز را فراموش می‌کنند و در دامی می‌افتند که برایشان پهن کرده‌اند. این که می‌نویسم مخصوصا شامل حال روشنفکران ایرانی می‌شود چه مردم عادی نه فقط حافظه‌شان بیشتر از طول دماغشان می‌بیند بلکه گاهی اوقات باید این بیچارگان (ملت را می‌گویم) کمکی برای حافظه روشنفکر هم باشند.
آقایان تا همین دیروز می‌گفتند برای رای ندادن به بدتر (هاشمی و جناح راست) بروید و به معین رای بدهید. این بیچاره‌ها حتی یک لحظه در خود فرو نمی‌روند و تک سلول‌های مغزشان را به کار نمی‌گیرند تا از خود بپرسند چرا معین بهتر از هاشمی یا احمدی نژاد است. مگر نه اینکه معین و دارو دسته‌اش همانها بودند که در دهه اول انقلاب بازوی بقدرت رسیدن این هیولا که نامش جمهوری اسلامی است شدند؟ مگر نه اینها بودند که خود تیر خلاص زن بودند حالا چطور شده چه واقعه‌ای پیش آمده که آقای معین و خط امامی‌ها بهتر از احمدی نژاد شده‌اند. هیچ یک از این روشنفکران کیلوی سه عباسی حتی زحمت این را به خود ندادند تا این سوال‌ها را پاسخ گویند که چرا یک پیرو خط امامی بهتر از تمساح یزدی است یا چرا پیروان جنتی باید بدتر از پیروان خمینی باشند. مگر نه اینکه اینها بودند که پی‌ریزی این بدبختی را مسئولند؟


وقتی که می‌گویم این حضرات روشنفکرنما حتی نوک دماغ خودشان را هم نمی‌بینند دلیل دارم.
مگر همین هاشمی نبود که در انتخابات مجلس ششم با تقلب حتی نتوانست مقام 30 تهران را کسب کند. آیا از خود پرسیده‌اید چرا؟ مگر همین انتخابات مجلس هفتم نبود که کروبی نتوانست رای کافی برای نمایندگی مجلس بیاورد حالا چطور شد که یک مرتبه همان آدم می‌آید و در مقام دوم انتخابات ریاست جمهوری قرار می‌گیرد؟ می‌دانم سوال‌های سخت سخت می‌کنم نباید توقع ما از روشنفکر ایران تا این اندازه باشد این ملت بدبخت هستند که باید حافظه تاریخی داشته باشند و روشنفکر فلک زده را از خواب خرگوشی بیدار کنند.


حالا اما همان روشنفکران نسخه جدیدی پیچیده‌اند و می‌خواهند شما را به سراط مستقیم!! رهنمون گردانند بخوانید و بخندید:


پس آقاي هاشمي در همين جا به صداي بلند اعلام مي کنيم:
“ما به شما و نظام مقدس تان راي نمي دهيم بلکه به ضرر احمدي نژاد راي مي دهيم!”


این دوستان حتی عربده کشی رهبر را که حتی صبر نکرد جوهر انتخابات خشک شود و بعد شروع به عربده کشی کند نشنیدند یا شنیدند و زیر سبیلی در کردند. اینکه ما مدتهاست می‌گوییم رای به این رژیم حالا فرق نمی‌کند کدام جناح آن باشد رای به رهبر و مشروعیت رژیم است برای همین است که می‌بینیم هرگاه در انتخاباتی یا در تظاهراتی تعداد شرکت کنندگان کم می‌شود رهبر مثل سگی که از ترس قالب تهی کرده دمش را لای پایش می‌گیرد و مدتی ساکت می‌شود و باز دوباره وقتی روشنفکر!! فرمان شرکت در انتخابات را صادر می‌کند و تعداد رای دهندگان کمی می‌رود بالای 50 درصد دوباره رهبر مثل سگ هار شروع به پارس کردن می‌کند.


آقایان حالا تصمیم گرفته‌اند بروند به هاشمی دزد جانی مکار و خلاصه هر چه در یک انسان باید باشد این یارو کم دارد رای بدهند. وقتی می‌گویم آقایان و خانم‌های روشنفکر ما حافظه‌شان تا نوک دماغشان هم نمی‌رسد برای همین است. اینها به همین زودی یادشان رفته که هاشمی در همین یکی دوهفته گذشته قبل از انتخابات حداقل سه چهار بار تکرار کرد که کابینه‌اش را با همفکری رهبر تشکیل خواهد داد. حالا باید از این روشنفکران پرسید چه فرقی است بین احمقی نژاد و هاشمی وقتی هر دویشان باید به دست بوس رهبر بروند تا کابینه شان را تعیین کنند؟ تازه بعد از اینکه کابینه تعیین شد باید بروند به پابوس مجلس همان مجلسی که پر است از افرادی از قماش احمقی نژاد تا بلکه آقایان مرحمت کنند و کابینه را تایید کنند. الحق که این روشنفکران ما تا نیمه دماغ شان را هم نمی‌توانند ببینند چه رسد به نوک دماغشان.


تحریم تنها ابزاری است که مشروعیت رژیم را از بین می‌برد در ضمن باید به آنهایی که از به روی کار آمدن احمقی نژاد می‌ترسند گفت که در دنیای امروز دیگر آقایان احمقی نژاد و دیگران مثل سالهای 60 نخواهند توانست جولان بدهند. حتی میلیتاریست ترین گروه‌های آنها هم قادر نخواهند بود دیگر آن جنایت‌های گذشته را تکرار کنند دنیای امروز با دنیای سالهای 60 تفاوت فراوان دارد دیگر دنیا این گونه جنایات را نمی‌پذیرد. تازه مگر هاشمی کم جنایت کرده که ملت را از جنایت احمدی نژاد می‌ترسانید. آقایان و خانم‌های روشنفکر در دوران همین هاشمی و قبل از آن (دوران اصلاح طلبان امروزی) ما حتی در اروپا هم مصونیت نداشتیم و با پنجه بوکس و کپسول اسپری و چاقو توی اروپا تردد می‌کردیم تا بتوانیم در مقابل اوباش هاشمی و سازمان امنیت‌اش از خود دفاع کنیم.   چرا راه دور برویم مگر همین اصلاح طلبان امروزی کم در سالهای 60 جنایت کردند اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم جنایاتی که همین اصلاح طلب‌ها در سالهای 60 انجام دادند بیشتر از متحجرین نبوده.

نوشته: در ساعت: 2:32 am در بخش: انتخاباتی

24 پیام  |           

24 پیام به “دوباره روشنفکران نسخه پیچیدند”

  1. خانم دکتر! says:

    یکی باید از اون بالا دستی ها که مدام سر یه سفره نشستند بپرسه تکلیف چیه؟
    بازی بعدی در این بازی شطرنج چیه؟
    از یه طرف مطمئنا شما می دونید که رفسنجانی چندین سالی است که ممنوع الخروج بوده و اگر بخواهی با درس گرفتن از حکومت و نظام به این قضایا نگاه کنی، از همان ابتدا قرار بوده رفسنجانی رئیس جمهور بعدی باشه و حالا این بازی رو در آوردن که مردم برای اینکه احمدی نزاد رای نیاره حتی کسانی که دور اول تحریم کردن، در دور دوم به رفسنجانی رای بدن و وی با در دست داشتن رای های میلیونی و نماینده اکثریت مردم ایران!!!بتونه قضیه ممنوع الخروج بودنش را منتفی کنه. از سوی دیگه از فکر اینکه احمدی نزاد بیاد سر کار، مور مورم میشه!!!
    بگین چه خاکی به سرمون کنیم با این سیاست بازیهای مسخره و کثیف.

  2. jay says:

    آفرين ..عالی حرف دل من رو نوشتی ..عجب حافظه ای دارن اين مدرن های امروزی 🙂 تحريم تا سقوط ديکتاتوری ملا ها من به کمتر از سقوط ملا ها هرگز راضی نميشم 🙂

  3. صادق says:

    رای به احمدی نژاد باعث سقوط رژيم خواهد شد. رفسنجانی با ماست مالی و آزادی های آبکی فردی و لاس با امريکا عمر رژيم را گارانتی می کند. احمدی نژاد.
    صادق

  4. صادق says:

    شماره موبايل نبوي در بلژيك 00324778669 مي باشد باهاش تماس بگيريد و نظرات خود را درمورد حمايتش از رفسنجاني را بگوييد

  5. babak says:

    از تحريم بهتر هم وجود دارد …. .بايد به احمدی نژاد رای داد ….. احمدی نژاد گور رژيم را می کند …. نبايد به تفسير های صد تا يه غاز عده ای اشغال کله گوش داد که ما را بارها توی چاه انداحته اند…

  6. maryam says:

    من هم همين نظر را دارم. چرا همه فکر می‌کنند از اين چند نفر يکی بهتر از بقيه است؟ همينطور موافقم که ديگر با وجود اينترنت و ارتباطات گسترده امکان ترکتازی های سابق برای هيچ ديکتاتوری در ايران وجود نخواهد داشت. شايد همان احمدی‌نژاد بهتر باشد! گرچه احمدی‌نژاد در کريه‌المنظر بودن گوی سبقت از همگان ربوده، ولی ساير آقايان رئيس جمهور هم مخالفينشان را در زندان‌ها با همين حور و غلمان‌ها محشور می‌کردند. این کی اقلاٌ ظاهر و باطنش یکی است!

  7. siavash says:

    eyki nist be in kos maghzayee ke migan entekhab beyn bad va badtar bege ,akhe olagh baz khuda pedare ahmaghi ro beyamorze ke roorast dare mige man ke beyam khaharetuno migam,in rasmanjani ke madare harchi valad zenayee az posht baste yek gheyafe migire ke ingar,har ki nadune mige in madar sag ,nanash maryam moghadas boode harchand ke un ham kos bood va be yusof najar kos midad

  8. siavash says:

    yek chize dige ham yadam raft ,be in kos maghza bezanam ke migan azadi,akhe divane jaryane azadi ke tu iran hast jaryane un zendani hast ke har ruz yek tike nune khushk jolosh mindazan ,bad az modati in tike noon ro ba roghan ham mizanan be he hesh midan kooft kone,bad in zendani khili khushal mishe ke azadtar shode,in ham mani azadi ke nmidunestid,

  9. Muhammad says:

    اينها فقط حرف ميزنند
    خودشان رو از مردم دور کردند
    توی جامعه نيستند
    حکومت اسلامی رو خود همينها بروی کار آوردند
    از اXنها توقعی نیست بیش از این حسن جان

  10. a says:

    in liste 40 dozde baghdad chi shod hasan agha joon?

  11. a says:

    hossein agha ino khoondi ke hoseine derakhshan khaen o jasoos gofte har ki nemikhad ray bede ro be zoor bebarin be rafsanjani ray bede?tahlilet chie?
    ps.man farsi nemitoonam benevisam chekar konam?

  12. ali says:

    تحریم بهترین وکاراترین حربه میباشد.
    تمامی موش وگربه بازی ها برای انتخاب رفسنجانی بریاست جمهوری است که متاسفانه همه حتی روشنفکرهاهم برای چندمین بار گول خوردند وکسانیکه تا دیروز مخالف رفسنجانی بودند حالا اورا منجی میدانند.درمورد ابراهیم نبوی وبهنود که از رفسنجانی حمایت میکنند آنها چراغ سبز ازرفسنجانی دریافت کرده اند.

  13. ali says:

    درانتخاب بین بد وبدتر احمدینژاد ازرفسنحانی بهتراست.اگررفسنجانی انتخاب شود به عمر رژیم با دادن امتیاز به اروپا وامریکاافزوده میشود در حالیکه احمدی نژاد با افراط گرائی تیشه به ریشه رژیم خواهدزد.

  14. khodam says:

    عجب اكبر باز هم غوغا به پا كرد—علي هم راي ها را جابه جا كرد — باز كرده جبهه دموگراسي!—مي خرد راي به يك پاپاسي—كرده احمد رو هيتلر و فاشيست—ليك خود شده دلير وناسيوناليست—بابا كوس خل نشين احمد چه كاره است—اگر رهبر بشه هم هيچ كاره است—همه كوس كلك ها كار اكبر —به تخمش نيست جانم خود رهبر—-حال كوس خلان زترس كرم خاكي خر—-پناه ميبرند به اكبر افعي نر—بهترين كار عزيزان تحريم است—جواب كرم خاكي وافعي اين است–

  15. پدرام says:

    جاكش پدرا دارن ملتو خر ميكنن . ميخوان از طريق آوردن اون احمقي نژاد مادر كوني بد تركيب كاري كنن كه به اكبر كوسه راي بدين . كس ننه هر كي راي بده . كير تو دهن حكومت آخوندي

  16. siamak says:

    های خسن جان
    امروز یک مطلب خوب از تو خواندم.دمت گرم.
    دارمت برو دارمت، فکر نکن دست خدا میسپارمت.

  17. یکی بنام حسین توی وبلاگ درخشان پیامی گذاشته بود که دیدم بد نیست دوستانی که درخشان نمی خوانند آنرا بخوانند:
    حسین : جوانک! تو هنوز خیلی جوجه ای که از این حرف ها بزنی. فکر میکنی با عصبیت قبیله ای و کلفت کردن رگ گردن می توانی نیروهای شریف سیاسی را مرعوب کنی و سیاست تحریم نیروهای شریف سیاسی را به ناف لوس آنجلس ببندی؟ از همان اول هم معلوم بود که امثال تو و داورنبوی و …تزریق شده های رفسنجانی به خارج کشورید. رفسنجانی شما ها را برای مصرف در همین مقطع به خارج تزریق کرد. به قول خرسندی: نه من دیگر به اکبر می دهم رای نه بر کاندید رهبر می دهم رای اگر شرکت کنم در انتخابات به شخص خود به این خر می دهم رای شما ها دیگر دستتان برای مردم رو شده. اگر یک جو انصاف داشته باشید باید بروید از شرم بمیرید.

  18. آنی هم یکی دیگه:
    gol agha : سلام آقاي درخشان …بزرگترين رکب را ملت ايران و بخصوص اصلاح طلبان خوردند از اين به اصطلاح انتخابات … عجب بازي قشنگي کرد هاشمي واقعا که يک همچنين شخصيتي مستحق حکومت دهها ساله است … رفسنجاني بخوبي ميداند که نه از پس معين بر ميآيد در دور دوم نه کروبي و نه حتي نامزد سوسولگراي اين دوره لذاست که بدنام ترين نامزد تاريخ انتخابات خاورميانه را در کفه ديگر ترازو قرار ميدهد…شما گمان ميکنيد خود حضرات تعيين تکليف کن در حکومت ما اينقدر دچار کمبود شخصيت اند که رداي رياست جمهوري را بر اندام قناس محمود شيپيش برازنده ببينند …نه اينجوريها هم نيست …اصلا خود تو اقاي درخشان حاضري در سمت معاون يا وزير کابينه اين جانور باشي …بالاخره انسان براي خودش شخصيتي دارد….درست است که تفکرات محافظه کارها با ما زمين تا آسمان فرق دارد اما به قول مراد بيک در سريال خوش ساخت روزي روزگاري (اين يکي ديگه محال ممکنه)… محمود احمدي نژاد بزرگترين جک انتخاباتي تاريخ دنيا بود که بد بختانه بنام ايرانيان نوشته شد. …اصلا اينطورها نيست …رئيس جمهور هزار دستان است مطمئن باش …اين خط اين هم نشان

  19. عزیزدوردونه : الحق که رفسنجانی خوب سر همه را شیره مالید تو هم باورت شد. کدام فاشیسم قرار است بیاید که احمدی نژاد سردمدارش باشد و هاشمی مخالفش. هاشمی که خودش پدرخوانده ی فاشیسم در ایران است حالا شده نجات بخش مردم از فاشیسم. در دوره ی او بود که این جوجه فاشیستها شکل گرفتن ورشد کردند و خدا می داند که چقدر برای او کار کردند یا تبلیغ نمودند. آدمها بهتر است بجای احساساتی شدن کمی منطقی فکر کنند. احمدی نژاد هر گوهی باشد بدتر از هاشمی نمی شود. بهترین گزینه همان شرکت نکردن است که بتواند به نیروهای بنیاد گرایی مثل احمدی نژاد فرصت دهد تا با آرای 4 یا 5 میلیونی رییس جمهور شوند و البته غلطی هم نتوانند بکنند. این حکومت چهارساله را هم مردم به بنیادگرایان بدهکارند که باید به ایشان بپردازند ورنه تا ابدالدهر چوبش را در ماتحتمان فرو می کنند.

  20. ali says:

    عجب شعر جالبی خرسندی گفته. من هم تصميم گرفتم به توی خر دهم رای!!

  21. بهنام says:

    بهنام : من طرفدار معین بودم و از تحریمیهای دور اول هم ناراحتم هرچند بیشک تقلبهایی صورت گرفته. ولی حالا رای نمیدهم چون نمایش مضحک حضرات برایم روشد. تو هم زیاد جوش نزن. هاشمی می آید و میشود رئیس جمهور مقتدر. غصه فاشیسم و اینها را هم نخور یکوقت سکته میکنی. و سرآخر یک تبریک به هاشمی که با اتاق فکرش چه به روز ما آورده که سپانلوی نادان هم که دور اول تحریمی بود راه افتاده پی ایشان!

  22. با اجازه دوست عزيزم خسن افا کامنت انتفاديم را که برای زيتون نوشتم اينجا درج می کنم چون زيتون يا منو فيلترينگ کرده و يا کامنت منو حذف می کنه. اين هم از زيتونی که ادعا ميکنه از ازادی بيان دفاع ميکنه!! نمی تونه يک انتقاد رو تحمل کنه!!!
    زيتون بگذار کمی ازت انتقاد بکنم
    تو هميشه درست و صحيح اتفاقات رو نمی بيني. همانطور که من و شايد ديگران نمی بينند.
    تو حق دمکراتيکت هست که هرکاری که به نظرت درسته انجام بدی و هيچ کس هم اين حق تو را نمی تونه از تو بگيره و نه من و نه هيچ کس ديگر اين کارو نمی کنه. ناراحت شدن ما از تو بجا بود چون خودت هم خوب میدونستی که کاری که کردی خشم بسیاری از دوستانت را بر خواهد انگیخت و خودت هم اینو قبل از اینکه خبر رای دادنت و نقل کنی پیش بینی کردی. چون می دونستی کاری بحث برانگیز کردی.
    در مورد کارهای بحث برانگیزت که بر اساس چه انگيزه ای انجام میدی نمی نویسم چون برای اینکار اینجا نیامده ام اما مطمئن باش روزی خواهم نوشت
    تعدادیاز کامنت نویسای اینجا هستند که با رژیم هیچ وابستگی ندارند و بر اساس ؛لنگه کفش غنیمته؛ رای دادند و از تو هم در این رابطه دفاع می کنند. تعدادی هم هستند که با رژیم ربط دارند و از رای دادن تو خوشنودو خرسندند و تو را تشویق و مرحمت می کنند. و تعدادی هم هستند که برایشان دوستی با تو مهمتره. اونائی که لنگه کفشی هستن نا اگاهند به اين دليل: لنگه کفش ممکنه يک پايت را از خارهای بيابان حفاظت کنه اما عوارض جانبی اين لنگه کفش را نمی بينند. بهتره با دو پای برهنه بيابان را سير کنی. من خود اين لنگه کفش را عملآ تجربه کرده ام، یعنی با یک لنگه کفش مسافت ۵ کیلومتر راه را پیمودم و می دانم چه عوارضی داره: پا درد، کمر درد، و تاول از بعضی عوارضش بود. پس این اصطلاح ایرانی «لنگه کفش در بیابان غنیمته» اصلآ درست نیست علمی نیست و عملی هم نیست و همین اصطلاحات غلطه که در عقب افتادگی جامعه ما نقش دارن. اصلآ تجسم کن خودتو با یک کفش راه میروی!! چه منظره ای مضحک!!! عقیب افتادگی جامعه ما یک یا دو عامل نداره هر گوشه فرهنگ مارو نگاه کنی یک غلط توشه. وظیفه ما اینه که این غلط ها رو شناسایی کنیم و برای رفعشون تلاش کنیم. خیلی دوست دارم بدونم که همین اصطلاح لنگه کفش و نه تحلیل و شناخت صیح باعث چند صد هزار نفر، اگر نه میلیون ها، شد که برن رای بدن!!!
    عزیزم تو بنیادی ترین اصل تحریم یعنی «دست رد بسینه رژیم» را در یک لحظه فراموش کردی و تحت تاثیر جو قرار گرفتی و در یک آن احساس کردی که با یک رای می توانی انچه را که میدیدی عوض کنی!! و به اصولی که به انها پايبند بودی پشت پا زدی. اين کارت اشتباه، بی اثر، جنجال بر انگیز !!!!!احساساتی و غیر منطقی بر اساس منطق خودت بود – منطقی که تا قبل از رای دادنت بران استوار بودی. امیدوارم که خساراتی که بخودت با اینکار جنجال برانگیز زدی زیاد نباشند.
    تو می توانی عقیده ات را عوض کنی این هم حق توست. اما عوض کردن عقیده در این شرایط عوارض داره که بخاطر این عوارض قبل از عوض کردن عقیده باید تمام جوانبو در نظر بگیری.
    حالا در مورد نوشتهات که پر از خطاستو
    خطا:
    ««««به خاطر گم‌کردن راهمون. به خاطر اینکه به جای دشمن مشترک همه همدیگر رو نشونه گرفتن..»»»»
    شما در یک ان دشمن مشترک را دوست قلمداد کردید و بجای نشانه گرفتن به دشمن به دیگران نشونه گیری کردید!! شما چگونه دشمن را دشمن قلوداد می کنی وفتی بهش رای مثبت میدی؟؟؟
    خطا:
    ««««کسانی که تحلیل درستی از اوضاع ندارن همیشه دنبال مقصرفردی می‌گردن.»»»
    اشتباه می کنی عزیزم
    کسی تو را مقصر نمی داند و فقط تو را سرزنش می کنند بخاطر جدا شدن از صفی که خودتو در ان تلویحی قرار داده بودی.
    خطا:
    ««« البته گاهی مجبور بودم پرده رو بکشم. ولی هر وقت پرده رو باز کردم خودم بودم و نه مثل بعضی‌ها دکوری ساخته باشم و با گریمی بکنم و آکساسوار صحنه‌ی تقلبی بچینم.»»»
    این یک ادعا بیش نیست و یک تهمت به دیگران است: یعنی زیتون رو راسته!!! و دیگران همه دروغگو خالی بند.
    خطا:
    ««««در اجتماع هم هر چیز که واقعا بود نشون دادم،‌ نه آن‌چه شما دوست‌دارید ببینید.»»»»
    واقعیات از دید خودت. چون هرکسی درکش و دیدش از واقعیات بستگی به فهم و شعور خودش داره. آنچه را که میبینی شاید ایلوژن باشه و نه واقعیت. پس هرگز نمی تونی بگی انچه که «وافعآ بود» بهتره بگی انجه که «بنظرم واقعی بود»
    خطا:
    «««عکسی در 8 شب از حوزه‌ای گرفتم، در 10 شب صفش دوبرابر شده بود. اون رو هم گذاشتم
    . ولی هیجکس نخواست باور کنه.»»»
    . تو با ۵ عکس از یک حوزه انهم از روشنی عکسها معلومه که در حدود زمان با فاصله کم گرفته شده و از دکوراسیون، اجرها و دیگر جزئیات معلومه که همه در یک حوزه گرفته شده امدی گفتی انبوه انبوه ملت رفتن رای دادن!!! خود رژیم هم بفکرش نمی رسید این چنین مثل تو از این نمایشات خودشیرینی کنه!!!
    خطا:
    «««شما به چه دلیلی ادعا می‌کنید که صلاح گنجی‌ها و زرافشان‌ها رو بهتر از من درک می‌کنید؟ !!!»»»
    ما ادعا نمی کنیم که صلاح اونارو بهتر از دیگران درک می کنیم: انها خود انتخابات رو تحریم کردند و از تو!!! خواستند که شرکت نکنی. اما تو!! با رای دادنت ادعا می کنی که صلاح انها را بهتر از خود انها درک میکنی!!!!
    خطا:
    ««««راستش رو بخواهید مدت زیادیه که به بعضی وبلاگ‌ها که نویسنده‌شون خارج کشوره نمی‌رم.
    نه چرا دروغ بگم،‌ می‌رم… اما مطالب سیاسی‌شونو نمی‌خونم. اونا بهتره همون از گل‌و بلبل و عشق و شراب و شکلات و بوس و بغل و برنزه شدن لب دریا بنویسن»»»»
    این حرفای تو نفقه اندازی و برانگیختن احساسات تنفر و کینه در میان ایرانیان خارج و داخل کشوره. چه انگیزه ای داری که همیشه اینطوری در مقابل ایرانیان خارج از کشور نفقه پراکنی می کنی؟؟؟ حسودی؟؟ ناراحتی که اونا در خارج مشکلات تو را ندارند و مثلآ می تونن کون لخت برن بیرون؟؟ نمی دونی دردها و رنجهایی که انها در خارج از ایران تحمل می کنند تو حتی تو تمام عمرت در ایران هرگز تجربه نخواهی کرد؟؟
    خطا:
    «««به نظرم میاد بیشترشون اصلا دید سیاسی درستی نسبت به اوضاع ایران ندارن و هر چی مدت اقامتشون در اونجا بیشترباشه و کمتر با مردم ایران در ارتباط باشن،‌ بیشتر اشتباه دارن.»»»
    ایرانیان خارج مثل شما گیج جزیات و تحت تاثیر دروغ ها و تبلیغات و شست شوی مغزی بوسیله دستگاه های تبلیغاتی اسلامی قرار نگرفته اند و اخبار هایی که دریافت می کنند، با وجود سانسور و غیره، شما در خوابتان هم نمی بینید!! پس خواهش می کنم از این اشتیاه بیا بیرون و خودتو بیشتر از اینا نا اگاه جلوه نده.
    خطا:
    «««یه عده‌شون هم عین چوپان سعی دارن یه عده گوسفند و چاپلوس دور خودشون جمع کنن و برگرده‌ی ما سوار شن و بتازونن…»»»
    این حرفا رو زیتون میزنه؟؟؟
    ریتون دست داشتنی و مامانی که زبون شیرین داره؟؟ ریتونی که میگه «««عصبانیت،‌ که من از دست‌ هیجکس عصبانی نیستم.»»»
    به یک عده تهمت چوبانی میزنه و به یک عده دیگه تهمت گوسفند لودن و به یک عده دیگه تهمت چا۱لوس بودن که می حوان بیان رو گرده زیتون سوار بشن!!
    فعلآ که اخوندا رو گرده تون سوارن و جا برا کسی دیگه نیست. اگه خیلی با هوشی بذار کمکت کنن اول اون اخوندا رو از گرده ات بکشن پایین بعد مواظب باش رو گرده ات سوار نشن!!!
    اما فکر نمی کنم اونقدر باهوش باشی!!!
    این خطا هات رو از اول متنت در اوردم. وقت ندارم اما تمام متنت پر از اهانت و خطا ست.

  23. bj says:

    rafsanjani=alijenabe sorkhpush ( farmandeye ghatlhaye zanjireyi )
    ahmadinezhad=alijenabe khakestari (mojriye ghatlhaye zanjireyi )
    gule tablighat ra nemikhorim va dar RAYE ARI GIRI sherkat nemikonim va ba sherkat nakardan dar dore dovome entekhabat mashrooyiat entekhabat ra az bein mibarim.
    ” bekhatere iran baraye hame {bevasileye mobile va yahoo} beferest ”

  24. دوست سمیرا says:

    اگه شما احمق ها وبی تربیت ها(امثال پدرام)مخالف این نظام هستید!من یکدل نه صد دل عاشق این حکومت آخوندی شدم.ادب از که آموختی از بی ادبان!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی