Jun 21 2005

تعارفات را کنار بگذارید و عوام فریبی نکنید

نوشته:     :::       10 پیام

 
دوباره مادر حامله جامعه ايران
حامله دمکراسی
کورتاژ شد


به سر انگشتت نگاه کن
به شناسنامه ات نگاه کن
اون جوهر نيست
لکه خون سقط جنينه
سقط جنين نطفه
نطفه دمکراسی
نطفه مردمسالاری
ادامه در وبلاگ ادشیر دولت

من راستش را بخواهید این مطلب آخر زیتون رو نخونده بودم این روزها هم سرم شلوغ بوده هم یک لنگم توی سایت *ایسنا بوده تا آخرین خبرها رو بگیرم و بعد یک لنگم توی وبلاگ‌هایی بوده که امیدوار بودم خبرهای دست اولی بدون ملاحظات سیاسی از داخل ایران بلا زده منعکس کنند. یک نگاهم به متحصنین دم در زندان بوده تا بتونم خبرهای اونها را منعکس کنم و یک نگاه هم دنبال آنهایی بوده که در اتاق‌های شستوشوی مغزی هاشمی کار می‌کنند.


از این حرف‌ها که بگذریم دوستانی که وبلاگ نویس هستند و مخصوصا آنها که خوانندگان زیادی دارند نمی‌توانند از این حربه ساده انگارانه سوء استفاده کنند و بنویسند که “ما نظر خودمان را می‌هیم” یا “این حق ماست که هر نظری بخواهیم بدهیم” خیر دوستان این چنین نیست وقتی خُسن آقا نظر شخصی‌اش را می خواهد بدهد و نمی خواهد بر جامعه حتی یک جمعیت 10 نفره تاثیر بگذارد آنرا در وبلاگش نمی‌نویسد وبلاگ با آینکه به گمان عده‌ای یک دفتر خاطرات است ولی در حقیقت یک رسانه است حالا یا این رسانه 10 خواننده دارد یا 10 هزار فرق چندانی از نظر مسئولیت ندارد گرچه آنکه بیشتر خواننده دارد بیشتر هم مسئولیت دارد.
دیروز در وبلاگ یکی از وبلاگ نویس‌ها که بسیار شناخته شده است و در گویا نیوز روزانه مطلب می‌نویسد و حتی گاهی اوقات مطالبش را فقط در گویا نیوز می‌خوانید برداشته چنین ونوشته:


پس آقاي هاشمي در همين جا به صداي بلند اعلام مي کنيم:
“ما به شما و نظام مقدس تان راي نمي دهيم بلکه به ضرر احمدي نژاد راي مي دهيم!”


نحسي اين چهره آن قدر هست تا از روي اکبر گنجي و ناصر زرافشان به خاطر رايي که مي دهم خجالت نکشم.


دوستان و خوانندگان عزيز توجه داشته باشند که اين فقط راي من است و هر کس که بخواهد “به ضرر احمدي نژاد راي دهد” طبيعتا خود تصميم مي گيرد.


دوست عزیزمان گمان می‌کند با نوشتن این یک خط آخر می‌تواند از زیر بار مسئولیت فرار کند. آقای عزیز اگر این نظر شماست که یقینا نظر شما محترم است آنرا به این صورت نباید در وبلاگتان منعکس کنید مخصوصا در دیار بلا زده ایران که حکومت مکار بچه‌های 15 ساله را هم وارد میدان کارزار انتخابات (انتصابات) مسخره‌اش کرده تا بتواند میلیونها از این جوانان را با حیله‌های ارزان فریب دهد.
شما چه بخواهید چه نخواهید یقین داشته باشید که عده‌ای را با این کارتان فریب داده‌اید مخصوصا آن 15 ساله‌هایی که شما برایشان تبدیل شده‌اید به یک سمبل آزادی و برابری آیا این را هم انکار می‌کنید؟
همین وضع را هم زیتون عزیز دارد او چه بخواهد چه نخواهد با نوشتن عقاید سیاسی‌اش در وبلاگش عده‌ای را با خود همراه خواهد کرد. پس لطفا دیگر از این تعارف‌های آبکی نفرمایید که این عقیده من است هر کس دلش خواست به هر کس دلش خواست رای بدهد.
من و شما خوب می دانیم که با این کارمان وارد کارزاری شده‌ایم که عواقبی را برای جامعه دارد که بسیار بیشتر از حق مان (حق یک نفر) خواهد بود ما (وبلاگ نویس‌ها را می‌گویم) داریم بر جامعه تاثیر می‌گذاریم. این هم حق شماست نه که گمان کنید من با این تاثیر گذاری مخالفم ولی دیگر بعد از یک موعظه سیاسی حق ندارید عوام فریبی کنید و بنویسید که من فقط نظرم را نوشتم شما هر کار خواستید خودتان بروید تصمیم بگیرید. این ژست‌ها پشیزی ارزش ندارد همگی می‌دانیم که بر جامعه تاثیر می‌گذاریم یکی بیشتر یکی کمتر.
گمان می‌کنید اگر وبلاگ‌ها تاثیر گذار نبودند سیاست بازانی همچون کروبی معین و هاشمی و دیگران می‌آمدند سایت و وبلاگ دایر می‌کردند؟؟ اگر خودتان ساده انگار هستید لطفا به شعور خوانندگان خود توهین نکنید.



*(ایسنا تقریبا تنها منبع خبررسانی داخلی است که هنوز 10 درصد حقایق را گزارش می‌کنه)


 

نوشته: در ساعت: 11:41 pm در بخش: آزادی بیان

10 پیام  |           

10 پیام به “تعارفات را کنار بگذارید و عوام فریبی نکنید”

  1. آرمان says:

    همين آقا مدعی آزادی بيان که فتوي حمايت از هاشمی ميدهد نوشته من را در افشاء تناقض آشکار نبوی (در مطلب قبل شما کپیش هست) ‌سانسور کرد ! حسن آقا، واقعاْ که انتخابات پربرکتی بود برای ما. دست خيلی ها را رو کرد. ما هم الحمد الله سربلند بيرون آمديم و شرافتمان را نباختيم.
    فکر کنم نبوی بهش زنگ زده و تهديدش کرده ! خوب اگه اينجوره که حق داره طفلک !

  2. صادق says:

    آقا من که قبلا گفتم ابراهيم نبوی آدم ترسويی بزنيدش در بروکسل. با سنگ سرش را بشکنيد. تلفن کنيد (شماره موبايل نبوي در بلژيك 00324778669 مي باشد) بترسانيدش.بابا توی بروکسل پر از عرب مراکشی و فلسطینی وترک می باشد. اجیر کنیدشان نبوی را بزنند. من پولش را می دهم.

  3. صادق says:

    شايعه كرده اند كه رفسنجاني با خامنه اي بد مي باشد مردم هم از حرصشان به رفسنجاني راي مي دهند كه آقا را عصباني كنند!!!! حكايت خر سياه مي باشد كه حاظر بود بميرد تا به صاحبش ضرر برسد.اینها به همین زودی یادشان رفته که هاشمی در همین یکی دوهفته گذشته قبل از انتخابات حداقل سه چهار بار تکرار کرد که کابینه‌اش را با همفکری رهبر تشکیل خواهد داد!!!

  4. samira says:

    با سلام
    خسن اقا باور گنيد برای شما و نانا همون احمدی نژاد خوبه رئيس حمهور بشه بهتره. اخه زبان همو خوب میفهمید.با احازه حمعه میرم سفارت drammensveien و به هاشمی رسمن حانی رای ميدم.ميگی نه! حاضرم با هات تو اسلو مناظره گنم.اگر من بردم برام يه وبلاگ درست ميگنی اگه قانع ام گردی برات خوشنويسی ياد ميدم.بوس هم به هت ميدم اگه با حال باشی! از ما گفتن

  5. mazdak says:

    آيا رفسنجانی با رای مردم در مقام نخست دور اول اين باصطلاح انتخابات قرار گرفته است؟
    نه او هم همانند احمدی نژاد و با يک سناريوی از پيش نوشته شده رتبه اول را حائز شده است تا در روز جمعه و در مرحله دوم براحتی کنار گذاشته شود. و اين باين دليل است که رفسنجانی منفور ترين مهره اين رژيم است و در روياروئی نهائی بدون ايجاد تنش فراوان حذف میگردد.
    جناح راست گرداگرد خامنه ای تصميم گرفته اند که اين مرده شور عقب مانده را رئيس جمهور آينده بکنند و همه آرای ريخته شده به حساب رسمن جانی دزد هم جلوگیر آنها نخواهد بود . بهتر است کمربندها را برای از جای کندن تمامیت رژیم محکم نمود.

  6. خانم سمیرا خانم بنده هم در مقابل سفارت با دوربین منتظر شما خواهم بود. خیر احمق نیستم جلو سفارت بایستم تا پلیس از کارم جلوگیری کند دویست سی صد متر آنطرف توی ماشین می نشینم و چای می خورم و عکس می گیرم با دوربین دیجیتال و لنز قوی منتظر شما و دوستانتان خواهم بود.
    این عکس ها تاریخی خواهد بود.
    در مورد مناظره هم بنده با طرفداران رژیم مناظره نمی کنم.
    در مورد خوش نویسی هم ترجیح می دهم بدنویس باشم و خوشنویسی را از طرفداران رژیم یاد نگیرم.
    در مورد بوسه هم خانم جان شما من را با فاحشه های کوادراتور اشتباه گرفته اید پس خواهش می کنم ماچ و بوسه هایتان را برای حزب الله ذخیره کنید.

  7. صادق says:

    سميرا تو نيز مانند آن فاحشه هايی هستی که در خيابان فرشته برای ۵۰۰۰۰ تومان برچسب هاشمی رفسنجانی را به ماتحت های گنده زشتشان زنند و بالا و پايين می پرند. من ريدم بر دهان تو و هر آن کس که به رفسنجانی رای دهد! جنده بی پدر و مادر

  8. صادق says:

    برخلاف ارعاب روحی و شايعات هراس‌انگيز اصلاح‌طلبان مذهبی، استقرار «فاشيسم مذهبی» يا «حکومت طالبان» در ايران نه تنها غير ممکن است بلکه دولت‌های غربی -و خصوصاً آمريکا- نيز حضور هيچ «قذّافی شرور» و يا «طالبان فاشيست» را در منطقه (و خصوصاً ايران) تحمّل نخواهند کرد. بنابراين: احتمال انتخاب آقای احمدی‌نژاد به رياست جمهوری، يک انتخار سياسی برای رژيم اسلامی خواهد بود
    در حاليکه حتّی ابجد خوانان کلاس سياست نيز می‌دانند که با توجّه به شرايط ملّی و خصوصاً بين‌المللی، تحقّق چنين احتمالی در ايران، نه تنها غيرممکن است بلکه دولت‌های غربی و خصوصاً آمريکا نيز حضور هيچ «قذّافی شرور» و يا «طالبان فاشيست» را در منطقه (و خصوصاً در ايران) تحمّل نخواهند کرد. بنابراين: انتخاب آقای احمدی‌نژاد به رياست جمهوری، يک انتحار سياسی برای رژيم اسلامی خواهد بود چرا که آغاز رياست جمهوری وی، پايان حکومت مُلاّها خواهد بود. لذا: «نامزدِ محبوب و مطلوب»، همان، حجّة‌الاسلام رفسنجانی می‌باشد
    برای تسريع بخشيدن به سقوط رژيم به احمدی نژاد رای می دهم!

  9. samira says:

    مبارگه!حدس ميزدم سقف مبارزه شما علیه حمهوری سگسلامی مخفی شدن بشت همسرتان و نام مستعار و عگس گرفتن و حای خوردن انهم از فاصله ۳۰۰متری سفارت باشد!!!از مناظره با یه دختر هم ترسیدید و ندیده نشناخته تهمت هم میزنید.با این دل و حرات از ازادی افراد شحاع داخل زندان رو خواهانی؟احه ادمهای ترسو حگونه میتوانند باعث ازادی افراد شحاع باشند!؟
    اگر به هر دلیل فگر میگنید تظاهرت حلوی سفارت دمگراتیگه!رای دادن من حق منه و دمگراتیگ. تازه با این گار میشه مردم گشورم رو با یه ادمه رسمن gانی روبرو گرد نه با احمدی نژاد یا مثلا صادق! راستی هیح فگر گردی حه تفاوتی بین شما با این افگار متححرانه تان و گمونیست گولیگری و محاهدین و در نهایت حمهوری نگبت اسلامی وحود دارد!؟ توصيه ميگنم از خواب بيدار شيد در مورد خوشنويسی هم اقای نحندان محترم قصدم تذهيب درونی شما بود و تشويق شما به مطالعه! گه ظاهران فقط فخش و ناسزا مينويسيد و می خوانيد.البته بيش از اين هم از شما انتظار نبود!
    اميدوارم حمعه هوا حوب بشه و با دامن گوتاه ميام و رای ميدم تو هم عگس بگير اقای مبارز!مي حوای به بليس بگم به حرم عگسبرداری در offentelig sted حوب به استینت گنند و فلاگس حایت یه طرف و دوربین لنزدارت یه طرفش باشه وای گه حه حنده دار میشه قیافت!
    من رای ميدم به رسمن حانی هم رای ميدم شما اگر نظر مخالفتان رو تحمل نمی تونيد بگنيد مت|سفانه يا بايد گونوتون بسوزه يا به روانبزشگ مراحعه گنيد.

  10. دوست سمیرا says:

    شما که جوابی درست وحسابی برای سمیراندارید چرا فحش
    می دهید؟؟عصبانی باشید واز این عصبانیت بمیرید!!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی