Jun 22 2005

بی چاره اصلاح طلب

نوشته:     :::       5 پیام

شاید بد نباشد یک نگاهی به این جدول بیندازید. جدول را از این آدرس (کیهان) کپی کرده ام فقط تصویر آنرا برداشتم گفتم شاید کیهانی ها فردا این اثر انگشت را هم پاک کنند در قسمت سهم معین از انتخابات قبل از شمارش آرای تهران این مفلوک هفت میلیون و اندی رای داشته حالا بعد از شمارش آرای تهران آرای او تقلیل هم پیدا کرده.
بیچاره اسهال طلب ها که حتی قادر نیستند حق خودشان را بگیرند می خواهند ادعا کنند که حق مردم را می گیرند؟

نوشته: در ساعت: 6:10 pm در بخش: انتخاباتی

5 پیام  |           

5 پیام به “بی چاره اصلاح طلب”

  1. ali says:

    محضر ولی مطلق فقیه وبلاگ ها خُسن آغا !!
    جوش نزن شيرت خشک می شه قهرمان از راه دور!!!

  2. آدینه says:

    خسته نباشید آپدیت شدم ولی در لیست بلاگرولینگ بالا نیامده فکر می کنید اشکال از چیست؟
    واما::
    آقایان کجای کارید ما را از فاشیسم نترسانید. رژیم ج.ا. عین فاشیست و استبداد است. به کجای این شب تیره بیاویزم قبای ژنده خود را!!!!!
    گفتید از شغال اصلاح طلبی مثل معین در برابر عالیجناب پدرخوانده حمایت کنید و نگذارید مافیایی که سال ها بر ایران حاکم بوده رای بیاورد. گفتید به معین رای دهید چرا که صدای چکمه را می شنوید. نخیر جانم چکمه 27 سال است که استخوان های ما را له کرده است. اکنون می گویید صدای پای فاشیست می آید پس به هاشمی رای دهیم. کدام فاشیست؟ جوجه بسیجی ذوب شده در ولایتی چون احمدی نژاد، عضو تیم ترور خارج کشور، مهره گوش به فرمان فلاحیان “وزیر محترم اطلاعات جناب رفسنجانی” در برابر اربابان خود عددی نیست که عرضه اداره مملکت را داشته باشد. و بخواهد بدون اجازه اربابان و آمران خود بگیرد و ببندد و بکشد. دیگر گذشت که کسی بتواند دگراندیشان را نیست کند، زندانی کند! دیگر گذشت که کسی بتواند زهرا کاظمی را به خاطر چند عکس ساده بکشد. دیگر گذشت که کسی بتواند پیاده روها را با پرده مردانه و زنانه کند. دیگر گذشت که کسی بتواند بر روی زیبارویان اسید بپاشد. دیگر روزگار جدا سازی دختران و پسران دانشجو گذشته است.

  3. آرمان says:

    حسن آقا
    من اعداد را جمع زدم. اگر اشتباه نکرده باشم رای معين حدود ۳ ميليون شد (بدون تهران) ظاهراْ عدد جمع را کيهان اشتباه وارد کرده است.
    کاشکی به اين سادگی بود و معين دوباره قهرمان آقایان ميشد ! خانه از پی ويران است !

  4. نه رهبر
    نه اکبر
    نه انتر
    این است شعار ملت

  5. دوست سمیرا says:

    با علی آقا موافقم.اما درمورد شعار علیرضا طاهرپور باید بگویم شعارملت این نیست!سوم تیر مشخص شد که شعارشان چیست. البته آن انتر آخری را که گفتی باید خودت باشی!نه؟

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی