Jun 24 2005

بشتابید شرف ارزان شد

نوشته:     :::       16 پیام

می‌خواستم مطلبی در باره هاشمی و کلاه برداری (ببخشید عمامه برداری) دیروزش بنویسم که یکی از امدادهای غیبی امام زمان!! عکسی را برایم توی پیام گیر لینک داد.
گفتم چه بهتر حالا که بناست در باره شعبده بازی بنویسم هر دو شعبده بازی را در یک مطلب می‌نویسم.


اول برویم سراغ عمامه برداری رهبر جدید اسهالات. خبر اتفاق را در زیر می‌توانید از قول سایت اینترنتی حزب توده بخوانید.
 
توضیحات حقیر: اگر خاطرتان باشد امیرفرشاد ابراهیمی یک جایی توضیح داده بود که. نقل به مضمون: فائزه هاشمی و کرباسچی کسانی را اجیر کرده بودند تا به آنها در یک جلسه‌ای حمله کنند تا آنها بتوانند از این مساله برای مظلوم نمایی سود ببرند.
حالا پدر همان فائزه خانم آمده و از همان متد برای مظلوم نمایی استفاده کرده. به عکس‌های یک و دو نگاه کنید.
فرض کنید شما آیت الله هستید. همه می‌دانند که عمامه یک آیت الله همه چیز او ست اگر آنرا بردارید طرف همه چیزش را از دست می‌دهد، می‌شود یک آدم عادی (ببخشید که واژه آدم را استفاده کردم).
اگر شما به جای این آیت الله بودید چه می‌کردید؟ منظورم عکس العمل فوری و عاجل شما را می‌گویم. آیا حد اقل دستان خود را برای نگه داشتن  عمامه بالا نمی‌بردید؟ آیا حداقل او نباید دست خود را 10 درجه بالا بیاورد. حداقل عکس‌العمل هر انسانی در مقابل اتفاقات غافل‌گیر کننده برخلاف چیزی است که در تصویر مشاهده می‌کنیم. خودتان قضاوت کنید.
تازه مگر امکان دارد کسی مثل پدرخوانده به جبهه دشمن برود و بادی گاردهایش را همراهش نبرد و به هر کسی اجازه دهند به او نزدیک شود؟ ما ممکن است ساده انگار باشیم ولی احمق نیستیم. نکته دیگری که در عکس دیده می‌شود دستی است که در هر دو عکس در پشت خانم نمایان است. از این دست چنین به نظر می‌رسد که مرد دست چپ می‌خواهد دخالت کند (زیرا در جریان شعبده بازی نیست) دستی که پشت زن است با خشم می‌گوید دخالت نکن یا چمی دانم (Everything is under control).


 


حالا برویم سراغ اینتصویر و شعبده بازی شماره دو. عده‌ای که بلا نسبت هنرمند و دانشمند و روشن گوز (مخفف جدیدی برای روشنفکر) هستند اطلاعیه‌ای داده‌اند که احتیاجی به توضیح ندارد. چیزی که باعث شد مرا به خنده بیندازد این بود که روی تصویر اعلامیه با مداد اعدادی را نوشته‌اند با خودم فکر کردم حتما مبلغی است که این روشنفکران (ببخشید روشن گوزها) برای گذاشتن امضای خود زیر این بیانیه دریافت کرده‌اند، فقط چنان گوزپیچ بوده‌اند که جمع و تفریق مبلغ را روی سندی جا گذاشته‌اند که شده سند آبرو ریزی آنها. هاشمی است دیگه مگه توقع دیگری هم از او دارید.
 


این هم خبر پیک نت:


آخرین رویداد انتخاباتی که در جنوب تهران روی داد و روحانیت قم را تکان داد، هجوم عوامل ستاد کودتای انتخاباتی به هاشمی رفسنجانی در نازی آباد تهران بود. یک زن وابسته به این ستاد، خود را به هاشمی رساند و ناگهان عمامه را بنام حزب الله از سر او برداشت. عکس این یورش در بیت مراجع در قم به یک رویداد هشدار دهنده، که حمله به آیت الله جوادی آملی را تکمیل می کند تبدیل شده است. رویدادهای این دوره، قطعا کانون اصلی بحث در جلسه آینده مجلس خبرگان رهبری خواهد بود تا معلوم شود نقش مجتبی خامنه ای فرزند رهبر در این ماجراها و اطلاع رهبر از فعالیت های او و نظارتش بر فرماندهان کوتائی سپاه تا چه میزان است. این احتمال که برخی انتصاب ها در آینده شورائی شود و از یکه‌تازی رهبری جلوگیری شود، روز به روز بیشتر می شود و این یکی از دستآوردهای اصلاحات و این دوره از انتخابات ریاست جمهوری است. رویدادهائی که محافظه کارترین روحانیون را نیز به میدان کشانده تا تکلیف نهائی را با امثال مصباح یزدی، بودجه پنهان و اتباط های مشکوکی که دارد و رهبری بسیج و نمایندگی های رهبری در نیروهای نظامی را روشن کنند. کودتا و ضد کودتائی که ساعت به ساعت علیه هم عمل می کند، سرنوشت همین امر را می خواهد رقم بزند و تشدید عملیات کودتائی از بیم شکست و فردای پس از شکست است.

نوشته: در ساعت: 1:52 am در بخش: انتخاباتی

16 پیام  |           

16 پیام به “بشتابید شرف ارزان شد”

  1. man says:

    اگه ميشه فائزه رو درست بنويسيد. ممنون

  2. man says:

    کدوم دانشور؟ کدوم بهبهانی؟ اينا که تحريم کردن. خدای من!‌چقدر بيشرمی؟ اسمشون رو ننوشتن که بعدا مثلا بگن کی گفته شماييد. ما با مش حسن بهبهانی و ميرزاقلی دانشور هستيم. از همه با مزه تر خانم سيحونه! اين ديگه خبلی بامزه است.

  3. سلام …. خودمان بیتقصیر نیستیم، اینقدر و هردفعه نشان دادیم که فوری و خیلی راحت حاظریم گول بخوریم و در گول زدن خودمان شریک هم باشیم …

  4. آرمان says:

    به نظر من عمل شجاعانه اين خانم (مادر فولاد زره) از امداد های غيبی امام زمان است.
    يا مهدی بيا

  5. maryam says:

    سلام. آقا سخن!اون قيمت‌ها قيمت چيپس چيتوز و سيب و شامپو و … است! آخ دلم چيپس چيتوز خواست!

  6. sakineh says:

    دوستم می گفت این حسن هنوز دست از کس گفتن برنداشته. امدم دیدم راست می گفت. پسر برو یه کتاب یخون. زبانت رو خوب کن . اینا برات نون و اب نمی شه. ببین کی گفتم.

  7. والد بمانعلی says:

    آفرين به اين چشم تيزبينت.

  8. JAMARAN says:

    پوزش از نيک آهنگ
    من ديروز صبح رفتم سايت نيک آهنگ کوثر ديدم مخالف رفسنجاني است اما مثل اينکه تبليغات مختلف خياباني و اينترنتي مطبوعاتي يک جوري سازماندهي شده تا مردم فکر کنند که خيلي از مشاهير طرف هاشمي هستند!!!!!!!!!

  9. SHIVA says:

    من صبح رفتم رای بدم اما هيچ حوزه ای اجازه نداد بيلاخمو توی استامپ فرو کنم برای همين برگشتم خونه 🙁 حالا هم دچار ياس فلسفی شدم !!!!!! آخه اينها فکر نميکنن کسی که انگشت اشاره نداره يا ۴ تا انگشتش قطع شده و فقط شستش باقی مونده چطوری رای بده ؟؟؟؟

  10. شیوا جان آقا!! فتوا داده آقایون می تونن از انگشت بیست و یکمشون استفاده کنند

  11. JAMARAN says:

    ادامه درباره نيک آهنگ
    البته کمي هم تقصير خودمان هم هست! اينکه ادعاي مبارزه داشته باشيم و بدانيم يکي چه جنايت کاري هست و بدانيم خودپدر خوانده است بعد بياييم از ترس نوچه اش به خودش رسميت ببخشيم. و توجيه کنيم که راي من به معني حمايت از هاشمي نيست بلکه ترس از يا مخالفت با احمدي نژاد و افکارش است مرا به ياد تحليل دوستان کاشاني انداخت که تلويحا از کودتاي 28مرداد حمايت کردند و گفتند که ما از ترس شيوع کمونيست شاه را بر مصدق ترجيح داديم!(هاشمي را به تحريم ترجيح داديم)
    راي يعني رسميت دادن و اون از نظر قانوني مهمتر هست ديگه ناز و کرشمه و منت گذاشتن راي دهنده که من تو رو دوست ندارم خيلي توجيه مسخره اي هست و از نظر حقوقي و کاربردي مفت نمي ارزه!
    تازه من خوب ميدانم که اين انصار حزب الله که مردم را کتک مي زنند توسط هاشمي و بخشي از جناح چپ کنترل مي شود چون درست وقتي نياز به جلب توجه مردم دارند انصار حزب الله وارد عمل مي شوند!
    من نگراني ندارم که احمدي نژاد برنده بشه چون نمي تونه جو را بدتر کنه و مي دانم خامنه اي هم فهميده که جو را نبايد خيلي ببنده .
    همچنين من از ترس اينکه احمدي نژاد بياد مثلا برخي کتب عشق و عاشقي ممکن است و شايد توقيف شود نمي آيم به هاشمي راي بدم تا کشور را با امنيت خاطري که از راي ما و رسميت بخشي ما بدست مي آورد چپاول کند.
    اگر هم قراره مطبوعات در زمان احمدي نژاد سانسور بشه چه نگراني داشته باشم وقتي ميبينم اين مطبوعات توسط عوامل رفسنجاني و توسط مزدوراني نظير بهنود و ابراهيم نبوي اداره مي شه. لااقل در جو اختناق مردم بجاي اينکه فريب مزدوران هاشمي رابخورند به منابع بين المللي و بي طرف بيشتر جذب خواهند شد!
    هدف از نشريات اين است که مردم آگاه شوند و از ديکتاتورها و چپاول گران دوري کنند نه اينکه با مطالعه نشريات فريب بخورند و به فرد ناشايست رسميت ببخشند.

  12. xxx says:

    اگه هاشمي کاوه آهنگره لابد جوادي آملي هم فريدونه. پس حتما مسعود بهنود هم ابوالقاسم فردوسيه!
    من امروز تو اين چندتا تاکسي و اتوبوس که عوض کردم و حرفهاي مردم را شنيدم فهميدم که بسياري از اين مردم که ازبس مشغول کار کردن براي يک لقمه غذا هستند هيچ فرصتي براي مطالعه ندارند ؛ بهتر از اين روشنفکران روزنامه نگار و وبلاگ نويس درک و شعور دارند و اکثريت مي گن مگه ما خريم که بازيچه اين مزدوران ملاها بشيم و به هاشمي (يا اون يکي) راي بديم!
    خداييش مرحوم شاملو وقتي چندين سال قبل گفت شايد ضحاک خوب بوده بنده خدا شک کرده بوده به يک افسانه که منشا چند هزار ساله داره و مي دونم که اگه خودش زمان کاوه و ضحاک بوده اونقدر ديگه درک و شعور داشته بفهمه کدوم خوبه کدوم بده.
    خداييش دلمون خوش بود که روشنفکرامون بهتر از خودمون عقل و شعور دارن!
    به قول جديديا: رفتيم پيش روشنفکره فکرمون وا شه، روشنفکره گوزيد، مخمون پوسيد!

  13. sagal says:

    لطفا اسم بنده را از ليست كانون حذف فرماييد. آنچه كه براي بنده مهم است رعايت شئونات آزاده خواهي در گفتار و كردار است چون در گفتار بعضي از نماينده كانون در برخورد با مسائل مختلف و مخالف از الفاظ ركيك كه زيبنده هيچ روشنفكري نيست استفاده مي شود بهتر است بنده در اين جمع قرار نگيرم . وچندين بار تذكر به بعضي از دوستان همچون حسن آقا داده بودم/پاينده باشيد

  14. سگال جان اینجا را با دفتر و دستک کانون وبلاگ نویسها اشتباه گرفتی لطفا پیغام را برای خود کانون بفرست. فرق است بین یک کانون و یک عضو. حداقل روشنفکری که شما باشید باید تا این اندازه اطلاعات پایه ای داشته باشید فرق بین عضو و ارکان یک کانون را بدانید.

  15. دوست سمیرا says:

    این یکی رو راست گفتی شعور مردم عادی وبی مطالعه مردم ازتو بی درک وشعور وامثال تو مثل حسن سنگ پا خیلی خیلی بیشتره!!!!

  16. سلام بر حسن اقای همیشه عصبانی و مخالف ناپذیر
    بابا شما که هنوز از تربیت ساده هم بویی نبرده ای. شما کی می خواهی ادم شوی و لااقل حرف زدن را یاد بگیرید؟ ببین نتیجه ای که من از نوشتار شما میگیرم این است که اگر روزی کاره ای بشوید از امثال احمدی نژاد بدتر خواهید بود. هنوز یاد نگرفته اید تحمل مخالف را داشته باشید. بیچاره بچه های پنلاگ که به خاطر اهدافشان مجبورند به شما به عنوان ابوالپنلاگ احترام بگذارند. در هر صورت ……
    ارادتمند
    پسرک فضول

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی