Jul 02 2005

شام آخر The Last Supper

نوشته:     :::       17 پیام

 شام آخر The Last Supper


شام آخر The Last Supper

نوشته: در ساعت: 2:15 pm در بخش: طنز

17 پیام  |           

17 پیام به “شام آخر The Last Supper”

  1. آریا says:

    … بله! درسته!. شام آخر هفته برای رايزنی در راستای ابديت بحشيدن به حکومت فقاهتي؛ نه شام آخر برای مرثیه خوانی در ساقط شدن از قدرت. از این خبرا نیست جانم. هنوز خوبان ما باید قدم آهسته کار کنن تا پاهاشون خوب وابشه برای رژه رفتن در قبضه ی قدرت. ///

  2. Aria says:

    شتر در خواب بیند…

  3. آهاي عملي شيره‌يي! ديگه نبينم بياي اينجا گرد و خاك كني بزمجه…
    آی پی این نظر دهنده را جهت اطلاع اینجا می آورم گرچه می دانم که معمولا برای این گونه خرابکاری ها اکسرا از پراسکی استفاده می شود:
    217.219.189.12

  4. آهاي عملي شيره‌يي! ديگه نبينم بياي اينجا گرد و خاك كني بزمجه…
    آی پی این نظر دهنده را جهت اطلاع اینجا می آورم گرچه می دانم که معمولا برای این گونه خرابکاری ها اکسرا از پراسکی استفاده می شود:
    217.219.189.12

  5. awoooww says:

    تلفن كوروش ضيابري اسپم کننده ی وبلاگ ها ۷۷۲۲۸۷۵ـ۰۳۱۱

  6. والد بمانعلی says:

    خُسن آقا جان
    اينجور سفره هاست که قوه باء را چنان پرزور می کند که حدادظالم از ترس برخاستن عمود لحمی اش از دست دادن با پيرزن بلژيکی سر باز می زند! طرف رو هم بپا که در لپ تاپش رو بشقاب هندوانه کرده است!

  7. زیتون says:

    آقا ما نفهميديم اين کله‌ اين‌وريه که موهای بور داره کيه؟:)) شام آخر؟ والاه اين‌طور که بوش مياد اينا حالا حالاها شام و نهار افتادن!!!

  8. زیتون says:

    راستی حسن‌آقا جان من به چنچنه رفتم و نظر هم دادم:) يه فضولی هم بکنم: فکر نکنم اينی که با اسم کوروش ضيابری اينجا کامنت نوشته خودش باشه. يعنی ازش بعيده.

  9. casa says:

    ياد کشته شدگان ۱۲ تير گرامی باد … کاسا

  10. سکینه says:

    به اين دوستم گفتم دست از سر تو برداره. گفتم بابا اين خسن آقا رو بدبخت خدا زده تو ديگه چرا می زنی. حالا گير داده به اين صادق می گه صادق …ونيه . می گم خوب باشه به تو چه می گه بره يه جا ديگه …نشو بده. چه می دونم خدا عاقبت آخرت شماها رو دمرو کنه.

  11. pedram says:

    گردن اين جاکشا کلفت تر از اين حرفاست حسن جون .

  12. دیوونه ی فراری says:

    به به جمع همه جمع فقط یکیشون کمه اگه گفتین اون کیه؟
    برای اگاهی بیشتر می توانید به کتاب تغذیه وسلامت حیوانات دریایی مراجعه کنید

  13. محمود احمدی نژاد در قتل قاسملو شرکت داشته است
    رهبر حزب سبزهای اتریش روز ۱۱ تیر اعلام کرد که بر اساس مدارک موجود، محمود احمدی‎نژاد در قتل قاسملو، رهبر حزب دمکرات کردستان ایران نقش داشته است.
    پتر پیلز، رهبر حزب سبزهای اتریش به روزنامه Der Standard گفته که امیدوار است یک حکم جلب بین‎المللی بر ضد محمود احمدی‎نژاد برای مشارکت وی در قتل عبدالرحمان قاسملو در سال ۱۹۸۹ در وین صادر گردد.
    روز ۱۳ ژوئیه ۱۹۸۹ به خانه‎ی قاسملو در وین حمله شد و وی به همراه دو نفر دیگر کشته شدند. احمد محمودی‎نژاد چند روز پیش از قتل به وین آمده و اسلحه‎ها را در اختیار همکاران قاتلش قرار داده است. پتر پیلز می‎گوید که این اطلاعات را یک روزنامه‎نگار ایرانی در اختیارش قرار داده که با گروه آدمکشان ارسالی از سوی جمهوری اسلامی در ارتباط بوده است و اکنون در فرانسه زندگی می‎کند.
    آقای حسین یزدان‎پناه، یک مخالف کُرد هم به روزنامه‎ی پراگی Pravo گفته است که احمدی‎نژاد از اعضای گروه‎هایی بوده که جمهوری اسلامی برای قتل مخالفانش به خارج کشور می‎فرستاد.
    سعید حجاریان در تهران به آسوشیتدپرس گفته است که احمدی‎نژاد هیچ نقشی در قتل قاسملو نداشته و از گروگان‎گیران سفارت آمریکا در تهران هم نبوده است. آسوشیتدپرس معتقد است که باید به اظهارات سعید حجاریان توجه گردد زیرا وی از بنیان‎گذاران وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی‎ست و از ماجراهای آن سال‎ها به خوبی مطلع می‎باشد.
    سعید حجاریان با اشاره به عکسی که این روزها از گروگان‎های سفارت آمریکا با فردی در کنار آنان منتشر شده می‎گوید که این فرد تقی محمدی نام دارد. به گفته‎ی حجاریان، محمدی پس از ماجرای گروگان‎گیری سفارت آمریکا به مخالفان جمهوری اسلامی پیوست و در انفجار سال ۱۹۸۱ که به مرگ رجایی و باهنر انجامید شرکت کرد. حجاریان مدعی‎ست که محمدی در زندان اوین خود را حلق‎آویز کرد. حجاریان می‎افزاید که احمدی‎نژاد با اشغال سفارت آمریکا مخالف بود و در عوض پیشنهاد می‎کرد که سفارت اتحاد شوروی در تهران تسخیر گردد، زیرا به نظر احمدی‎نژاد شوروی «شیطان بزرگ» و آمریکا «شیطان کوچک» بود.

  14. دوست عاقبت اندیش says:

    حسن آقا اولا اين عکس و لوله کن بعدش بکن همانجاييت که خيلی داره مي سوزه!!دوما دراين عکس که نه اثری از شام هست ونه سفره شام!!کور بدبخت!!!

  15. آریا says:

    … اون کسی که به اسم Aria مطلب نوشته، من نیستم. خودت بهتر می دونی. ///

  16. آریا جان دنده این حقیر پهن تر از این حرفهاست من دیگر در مقابل بعضی نظرها مصونیت پیدا کرده ام و راهی را که خودم تشخیص می دهم درست است می روم و اگر نظری منطقی مطرح شد روی سر می گذارم، در غیر این صورت بود و نبودشان یکی است.

  17. دوست زبل says:

    حسن آقا هر نظری که به نفع شماوعقائد پوچ شما باشه منطقیه و هر کی که بر خلاف شما نظر بده غیر منطقیه!!!
    دوست دار ی هر چی چرت وپرت دلت خواست بنویسی و کسی هم بهت حرفی نزنه وهمه به بهت کنندو قربون صدقت برند؟
    امان از دل غافل!!!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی