Jul 03 2005

به ادعای رئیس جمهور منتخب!! آمریکا شیطان کوچکی بیش نیست!

نوشته:     :::       10 پیام

وقتی استدلال می‌کنیم که اینها همگی سر در یک آخور دارند و همگی حمایت کننده و پاسدار ولایت فقیه هستند عده‌ای احمق که خود را اسهال طلب می‌خوانند معترض می‌شوند که اینها متحول شده‌اند و الخ. حالا که دنیا با بیرون کشیدن مدارک کهنه سعی در منزوی کردن اقتدار گرایان دارد آقایان اسهال طلب از جمله پدرخوانده اسهالات از لانه سر بیرون کرده و به دفاع از ارتجاع برخواسته.


آقای حجاریان می‌فرمایند فردی که در عکس ماجرای تسخیر لانه جاسوسی سال 1979 نشان داده شده محمود احمدی نژاد نبوده و یکی از افرادی است که بعدا در زندان خودکشی کرده.
ایشان در پایان حتی ادعا کرده‌اند:
حجاریان:  احمدی‌نژاد معتقد بود شیطان بزرگ شوروی است و آمریکا شیطانی کوچکتر است. منبع خبرگزاری فارس
دروغ را ببین، دروغ گو چنان فراموشکار است که یک مرتبه یادش می‌رود که آقای احمدی نژاد یکی از آنهایی است که بنام دانشجویان پیرو خط امام خوانده می‌شوند ایشان فکر می‌کنند مردم هم مثل خودشان فراموش کار هستند. باید از آقای حجاریان پرسید پس این آقای احمدی نژاد چگونه پیروی از امام داشته که برخلاف تفکر خمینی که معتقد بود آمریکا شیطان بزرگ است ایشان معتقد بوده‌اند که خیر آمریکا شیطان کوچکی بیش نست!؟ حالا می‌ماند که از این دروغ گویان فراموشکار پرسید کوچکی شیطان بزرگ به چه مقدار است!؟ آیا به آن مقدار است که آقای احمدی نژاد در دوران ننگین ریاست جمهوری خود بتوانند با آقای بوش دست مودت و برادری بدهد؟؟؟


نکته جالب دیگری که آقای دروغ گوی بزرگ و مامور سابق!! امنیتی رژیم در مصاحبه خود مدعی شده‌اند این است که عکس مربوط است به شخصی بنام تقی محمدی که بعدا در زندان خودکشی کرده است.
حالا یک سوال بسیار منطقی و اساسی دیگر:
آقایان اسهال طلب و تحجر طلب، چگونه است که گروگان گیری سفارت آمریکا را شما همیشه انقلاب دوم خوانده‌اید و از آن تا همین دیروز دفاع می‌کردید، حالا اما که با این مشکل بین‌المللی روبرو شده‌اید یک مرتبه گروگان گیر چنان بی ارزش شده که یک مرتبه برای خلاصی از چنگال عواقب آن مجبور می‌شوید یکی از عوامل گروگان گیری را در زندان به خودکشی دچار کنید!؟


در حکومت‌هایی که عوامل اش مسئولیت پذیر نیستند همیشه از این گونه حقه‌ها بهره می‌برند. جالب اینجاست که همه این گناهان را می‌اندازند گردن آن بدختی که مرده است تا نتواند از خودش دفاع کند. فرض کنید آقای حجاریان در سوء قصدی که به جانش شد، کشته شده بود. امروز بعید نبود که آقای احمدی نژاد همین حربه را بکار می‌برد و گروگان گیری را می‌انداخت به گردن حجاریان. آقای حجاریان یک مامور امنیتی سابق!! است و مامور امنیتی هم هیچگاه یک روده راست در شکمش نیست در نتیجه پذیرفتن این اراجیف از آقای حجاریان همان قدر حماقت است که دیدن تصویر امام در ماه.
 

نوشته: در ساعت: 1:56 pm در بخش: ملای حیله گر

10 پیام  |           

10 پیام به “به ادعای رئیس جمهور منتخب!! آمریکا شیطان کوچکی بیش نیست!”

  1. Javad says:

    اين آقای حجاريان نميتوانست اسمی از اين ساده تر اختراع کند؟ اصلا کسانی که مدارک آن روزها را در بايگانيهايشان دارند چرا اسمها و عکسها را منتشر نميکنند تا همه آن اوباش را که باعث اينهمه مصيبت برای ما شدند بشناسند؟

  2. حسن آقای عزیز
    احمدی نژاد چزو دانشجویان خط امام نبوده و اصلا در این قد و اندازه نبود که در جریانات سیاسی آنموقع حرفی برای گفتن داشته باشد. بنظر من اشاره حجاریان به طرز تفکر باندی بود که احمدی نژاد هم عضوی از آن بود. آنها برخلاف دانشجویان چپ و مذهبی چپ (خط امام) امریکا را دشمن اصلی نمیدانستند و همه سعی و کوششان در مبارزه با حزب توده و کمونیستها بود.
    اگرچه دانشجویان خط امام تحفه ای نبودند ولی این یک حقیقت است که احمدی نژاد اصلا توی آن جریان نبود.
    اینکه در آن جریانات نبود نه از نظر مخالفتش بود بلکه اصلا در این حد و اندازه نبود که او را هم به بازی بگیرند.

  3. والد بمانعلی says:

    مگر اين مقام حالا محترم امنيتی از یاد برده است که حزب توده آنروزها با بيت امام فالوده می خورد و سرود کشتن مبارزان را که همان تصفيه های استالينی باشد ياد اين مستان کف بدهان آورده می داد. چطور ممکن است تراز نوینی هائی که از چاه جهل هزاران ساله، تشنگی انقلابی خود را چاره می کردنداجازه داده باشند که به ساحت ولينعمت خود یعنی متولیان یگانه مرقد مطهر سوسیالیزم جهان و یا خاطره گرامی تارهای سبیل آن سزار قداره کش مردم کش کوچکترین اسائه ادبی بشود. جل الاصلاحات که مرغ پخته هم از این حرفها خنده اش می گیرد. خٌسن آقا جان خودت بار ها گفته ای که دستی که به خون آلوده اگر هزار دستکش اصلاحات و خرسالاری دینی و پااندازی برای بقا هم بپوشد باز خون از آن نشت می کند.

  4. ملا جان مهم نیست که این آقای احمدی نژاد در سفارت بوده یا نه، اصلا هیچ کدامشان در سفارت نبوده اند و فقط اجنه سفارت را اشغال کردند مساله تفکری است که پشت آن بوده. من حتی بحث درست بودن یا نبودن گروگان گیری را هم نمی کنم. بحث “اساسی” من این است که چگونه است که همه این اراذل تا دیروز همگی گروگان گیری را تایید می کرده اند و هر گوه دیگری را هم که الاغ امت می خورد را این ها هم می خوردند و هم به به می گفتند ولی حالا که باید عواقب و پیامدهایش را بپذیرند همگی جانماز آب می کشند؟

  5. والد جان آن روزها همگی آنهایی که منفعت طلب بودند از همان گوهی که الاغ امت می خورد تناول می کردند. ولی حالا هیچ کدامشان حاضر نیستند عواقب آن گوه خوری هایشان را بپذیرند و همچنان خودشان را روشن گوز می دانند. مشکل ما همین روشن گوزهای محترم هستند.

  6. والد بمانعلی says:

    خُسن آقا جان
    از منفعت طلبی این جماعت گفتی اجازه بده خاطره ای را که چندین سال پیش از دوستی شنیدم نقل کنم. در آن روزگار پر تب و تاب گروگانگیری، که هنوز پای آدمکشان و تیرخلاص زنان و آقازاداه های ننر به وزارت خارجه باز نشده بود، دکترکاظم رجوی برادر «برادر مسعود» معروف که اولین سفیرجمهوری اسلامی و نماینده دائم ایران در دفتر اروپائی سازمان ملل و نان به نرخ روز خور غریبی بود، پای خودش را توی یک کفش کرده بود که دیپلوماتهای درس خوانده و تربیت یافته آنوقت نمایندگی تلگرامی دسته جمعمی در پشتیبانی از این عمل برای خمینی بفرستند تا در رادیو خوانده شود. این دوست می گفت که آنها که چیزی از اخلاق و موازین و تعهدات میان ملل می دانستند با پذیرش همه خطرات زیر بار نرفتند. گویا سفیر تازه بدوران رسیده فریاد کشیده بود که تا شاه برنگشته او پشت میز سفارت خواهد ماند و ضد انقلابیون را به دست دژخیم ها خواهد سپرد. به تهدید خودش هم عمل کرده و با اعلام مراتب همبستگی خودش، همکارانش را به بیت خمینی لو داده بود. با اینهمه خودش چند روز بعد از کاربرکنار و یک قالی اقامتگاه سفیرهم گم شد ! مزد این خوش خدمتی را چندی بعد آدمکشان ولایت با ستاندن جانش پرداختند. این دکتر کاظم رجوی آدم عامی نبود. گویا بر زمینه مارکسیزم رساله دکتری، البته نه دکتری های کیلوئی ازقماش تیتر این نکبت جمهور، نوشته و در فرنگ به مقام استادی دانشگاه هم رسیده بود.

  7. landlady says:

    فعلا يک ماه هم از انتخاب اين جانور به عنوان رئيس جمهور نگذشته تا اين حد از سوابق نورانيش بيرون آمده تا روزی که رسما بخواهد دولت تعيين کنه لابد يک دفتر قطور از اين شاهکارها در مياد و هرروز از جايی خبری جديد از هنرهای اين رئيس جمهور هفده مليونی ميشنويم ولی کاش قبل از انتخابات اين آمار رو ارقام بيرون ميامد شايد عده ای که رفتند و رای دادند اين کار را نميکردند و چشمشان باز میشد و ذات این رژیم رو میدیدند.

  8. سارا جان اینها هم از محاسن سیاست است وقتی طرف انتخاب شد این گونه اطلاعات را می دهند بیرون تا بتوانند از او باج بگیرند یقین بدان عده ای از همانها که می خواهند پست و مقامی بگیرند خودشان این اطاعات را بیرون می دهند تا باج بگیرند بی خود نیست که می گویند سیاست پدر و مادر ندارد که!

  9. صادق says:

    حالا سعيد حجاريان مگر می تواند حرف هم بزند!نمی دانم اين سعيد عسگر ناز شصتش را برم يک گلوله ديگر توی مغز اين اطلاعاتی بدبخت که حالا يک من کف از دهانش می آيد تا بگو اصلاحات! خالي نمی کند شرش رابکند.
    اگر حسن آقا اجازه بدهد: اولا چرا توی دهن این اوباشی که در وبلاگستان پشت سرت کری می خوانند نمی زنی.
    دوما : دوست سکینه و سکینه و دوست سمیرا بابا من کس کپزده ها را نمی کنم. پول هم بدهند من اینکاره نیستم. بروید سراغ یک نفر دیگری حسین درخشانی نبوی یا بهنود من این کاره نیستم جانم.

  10. دوست عاقبت اندیش says:

    آقا صادق تووحسن آقا کوچکتر از اين حرفها هستيد که بتوانيد جواب امثال دوست سکينه ودوست سميرا را بدهيد
    حسن آقا جز تهمت زدن به اين وآن وخيالبافی های بی سروته چيز ديگری بلد نيست!دلم برای کسانی که به حرفهای او معتقد هستند واقعا می سوزد!! ديديد که تحليل های سياسی او همه کشک از آب درآمد بقيه اش هم همينطور است!اين آقا اينقدر فهم ندارد که به ر‌أی هفده ميليون ايرانی احترام بگذارد ودست از تخريب شخصيت اين مرد خدمتگزار بردارد.همان چيزهای را بلغور مي کند که اربابانش ازجمله بوش بلغور می کنند. او از نظر من يک مخرب بدبين ووطن فروش واز نظر بعضی ها قهرمان از راه دور است همين!!!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی