Jul 08 2005

بنا به ادعای سایت بازتاب احمدی نژاد پسر مریم مقدس از آب درآمد

نوشته:     :::       5 پیام

احمدی نژاد در انفجار بیروت دست داشته استسایت خبری بازتاب که متعلق به آقای رضایی است در باره مطلبی که از قول ایران فوکوس نقل کرده به دفاع از احمدی نژاد پرداخته و گویا مساله ساز شدن اعمال احمدی نژاد تا قبل از انتخاب (انتصاب) شدنش به عنوان رئیس جمهور باعث شده که تمام ارکان رژیم را به تکاپو انداخته تا بلکه او را از هر نوع اتهامی تبرئه نمایند. آخر مگر می‌شود رژیم رئیس جمهورش مخصوصا وقتی که منتصب باشد قاتل باشد!؟ اگر توانستند چنین امری را ثابت کنند آنگاه لنگ آقایان بدجوری در هوا خواهد بود. اینکه اینها سال‌ها ملت بدبخت ایران را سلاخی کرده‌اند را دنیا می‌پذیرد ولی اگر این آقایان مویی از سر یک شهروند اروپایی یا آمریکایی کنده باشند آنگاه است که خشتک آقایان را سرشان خواهند کرد. بنا به نوشته[1] سایت بازتاب به نقل از ایران فوکوس گویا آقای رئیس جمهور محبوب!! و منتخب!! در انفجار بزرگ پایگاه نظامی آمریکا در بیروت در سال 1983 هم شرکت داشته است.
خوب این از اصل موضوع، حالا یک سوال از آقایان گردانندگان سایت بازتاب:
آقایان شما بهتر از ما می‌دانید که این رژیم در طول مدت 26 سال گذشته بجز خون ریزی ترور، سر بریدن و چشم درآوردن، سنگسار، آدم خوری و خلاصه هرگونه توحشی را بکار برده و بجز این کار دیگری نکرده است. حالا سوال ما این است که به فرض که آقای احمدی نژاد در این ترور شرکت نکرده باشد آیا می‌توانید بفرمایید که ایشان در کدام ترور شرکت داشته اند؟ مگر می شود کسی 26 سال در رژیم ترور شریک باشد و هیچ کسی را نخورده باشد!؟ آخر مگر می‌شود جگر گوشه رهبر که حتی برای به ریاست جمهوری رساندن این جگر گوشه رهبر پسر مبارکشان (آقازاده مجتبی) را هم به میدان فرستادند تا با تقلب این جگر گوشه انقلاب و اسلام ناب محمدی را به حکومت برسانند همین طوری فقط برای خنده بوده!!؟ و هیچ گونه کمکی به کشتار و سلاخی نکرده‌اند!؟ لطفا نگویید که ما هم جو گیر شده‌ایم و اصلا تقلبی در کار انتخابات نبوده! این را دیگر اگر قبول ندارید به رفیق شفیق سابق خود آقای کروبی و خاتمی و زیر کشور گل و بلبل مراجعه کنید تا تفهیم‌تان کنند.
اینجور که از دفاعیات شما و سردمداران رژیم بر می‌آید این آقای احمدی نژاد کسی نیست بجز پسر ناشناخته مریم مقدس!!


از مساله جدید که بگذریم حزب سبزهای اتریش هم گویا دینامیت خوبی پیدا کرده و ول کن معامله رژیم نیست و همین روزهاست که آنرا زیر پای آقایان منفجر کند، البته اگر اینبار هم مثل سال 89 با چرب کردن سبیل اتریش رژیم خودش را خلاس نکند. پتر پیلتز عضو حزب سبز پارلمان اتریش با پی‌گیری مساله قتل قاسملو بوسیله احمدی نژاد تا آنجا پیش رفته که حتی وزیر سابق اتریش را هم در این جنایت شریک می‌داند که باعث فرار آقای احمدی نژاد و شرکا شده است.


‌‌البته قابل ذکر است که وزیر سابق اتریش همان کسی که مامورین امنیتی ایران از جمله احمدی نژاد را درسال 1989 به ایران بازگرداند تا از دست قانون فرار کنند با ادعای آقای پتر پیلتز مخالف است که این هم یک امر طبیعی است! هرچه باشد ایشان شریک دزد و رفیق قافله بوده‌اند، نباید توقع داشت که به این راحتی اقرار کنند که در جنایتهای رژیم شریک بوده‌اند.



یک مطلب دیگر از آقای احمدی نژاد اینکه در سایت بازتاب آمده بود که: ایشان برای تشکیل کابینه سخت در تلاش‌اند. وقتی که این مطلب را خواندم بی اختیار یاد آقای بیل گیتس مالک مایکروسافت افتادم و از خنده روده بر شدم. فکر کردم به روش ویندوز بیل گیتس آقای احمدی نژاد هم می‌تواند از منوی ادیت گزینه کپی(Copy) را انتخاب کند و بعد هم منوی  پیست(Paste)  را بچلاند کار تمام است. همان ها که در بیست و هفت سال گذشته وزیر و وکیل بودند امروز هم می‌توانند Paste شوند.


[1] اصل خبر را هر چه گشتم پیدا نکردم

نوشته: در ساعت: 8:06 pm در بخش: حقوق بشر

5 پیام  |           

5 پیام به “بنا به ادعای سایت بازتاب احمدی نژاد پسر مریم مقدس از آب درآمد”

  1. سعيد 33 says:

    درود به حسن آقا
    اصله مطلب در بازتاب هست به اين ادّرسس، http://www.baztab.com/news/26188.php
    اگر هم منظور چيزی ديگر هست که ميبخشيد
    با سپاس
    سعيد 33

  2. نیک اندیش says:

    اگه انتخاب احمدی نژاد اینقد ر غربیها رو بی تاب کرده که اینطور گسترده اوراتخریب می کنند واز این انتخاب عصبانی هستند ! معلوم می شه که انتخاب مردم ایران بسیا ر درست وعاقلانه بوده که فردی شجاع ومقتدر واهل عمل را انتخاب کرده اند .حسن آقا تا حالا ندیدم کسی رو به این شکل تخریب کنند شنیده بودم احمدی نژاد مظلومه ولی بااین حرفها باورم شد ولی شمابدونید با این تخریبها علاقه مندی مردم به احمدی نژاد بیشتروبیشتر خواهد شد چون مردم ایران مردم فهمیده وباشعوری هستند .

  3. چه حالي كردم با كلمه انتصاب..

  4. نیک اندیش جان خوشم میاد آدم پوست کلفتی هستی و مثل خود آخوندها از رو نمی روی.
    معلوم است که این احمدی نژاد آدم مظلومی هست!! درست به مظلومی جدش حسین!!
    والله نیک اندیش جان توی فرهنگ ما انسانهای مظلوم به آدم هایی گفته می شه که بر آنها ظلمی روا شده باشه در مورد این آدم مافنگی من نمی دونم چه ظلمی به او روا شده که باید او را مظلوم خواند!؟ انسان بی سواد و شپشویی به مقام ریاست جمهوری یک مملکت 70 میلیونی رسیده که اکثر ملتش فهم و شعورشون از اونی که شما مظلوم می خوانید بیشتره حالا شما بمن بگو ایشون هنوز مظلوم واقع شده یا ملت بیچاره و مظلوم ایران

  5. نیک اندیش says:

    حسن آقا سلام
    اولا همین که بعضی به خاطر چهره ظاهری او شخصیت اورابه سخره می گیرند وله می کنند یکی از مظلومیتهای اوست.درثانی مگر تیپ وخوشگلی و قد بلند فقط ملاک اصلح است؟ آیا احمدی نژاد که از لحاظ ظاهروقدوقواره مورد قبول بعضی ظاهربینهانیست شیپشو ومافنگی باید لقب بگیرد؟!اگراو موهای بوری داشت بازهم به اوشیپشو می گفتید؟! به نظر کسی کارآمداست که جوهر وتعهد داشته باشد قیافه که مهم نیست به فرموده سعدی شیراز تن آدمی شریف است به جان آدمیت…

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی