Aug 05 2005

بر قله آزادی

نوشته:     :::       5 پیام

در تلاش و در مبارزه برای بدست آوردن، هر جا که برای هدفی مشترک دور هم جمع می‌شویم خواسته یا ناخواسته در بین ما عده‌ای به حداقل‌ها راضی هستند و جان و توان تلاش بیشتری را ندارند در مقابل این گروه، گروه دیگری هم همیشه هر چند کوچک و جود دارند که اهداف بزرگتری را مدنظر دارند و هم مقاومت‌شان و هم تلاش‌شان در این راه بیشتر از دیگران است. اگر کوهنوردی کرده باشید مخصوصا کوه‌های سعب‌العبور و مرتفع همیشه در بین راه عده‌ای هستند که مدام نق می‌زنند و به حداقل‌ها راضی هستند.برعکس در مقابل این گروه هم هستند کسانی هرچند کم تعداد که اهدافی بلندپروازنه‌تر و رفیع‌تر را خواستاراند. این گروه دوم هستند که همیشه موتور محرکه هر حرکتی هستند، اینها هستند که با قبول مسئولیت و با فشار، با التماس یا خواهش با تحدید و … دیگران را با خود همراه می‌کنند.
رادیکالیزم از این گروه دوم سرچشمه می‌گیرد. اینها هستند که همیشه در زندگی بیشتر می‌خواهند نه ضرورتا برای خودشان بلکه برای همه. اینها هستند که با تلاش، از خود گذشتگی و ایثار موتور محرک انسان‌ها و جوامع هستند.
این محرکین گاهی خود به تنهایی مجبور به فتح قله‌های رفیع هستند، تنهای تنها.

نوشته: در ساعت: 5:02 pm در بخش: مبارزه با رژیم

5 پیام  |           

5 پیام به “بر قله آزادی”

  1. تجسم says:

    سلام حسن آقا،
    برای مقابله با فيلترينگِ رژيم ايران، اتاق ۲۴ ساعته ای در مسنجر پالتاک باز شده! در اين اتاق لينکها و پروکسی های فيلتر نشده معرفی ميشوند.از قبيل اين فيلترشکن که يکی از گردانندگان ِ اين اتاق نوشته:
    http://oxin-studio.no-ip.com
    برنامه های مناسب هم معرفی میشوند. برای دريافت ِ لينک، فقط کافی است وارد اتاق شده و روی اولين لينک بالای اتاق کليک کنيد. بقيه لينکها مربوط به طرز کار پروکسی و معرفی وبگردِTouchNet و JAP و… هست.
    معمولأ عصرها برای راهنمايی چند نفر(ادمين) اونجا هستند.
    اسم اتاق(رووم): ايران، آنتی فيلتر-فيلترشکن (لينکها و پروکسی)
    موفق باشيد

  2. nana says:

    حسن آقای عزيزم
    گنجی مرد بسيار بزرگيست ميدانی چرا ؟
    او فرياد در گلو خفه کرده مردم ايران را با عمل
    خود سر داد . همين برای بزرگی او کافيست . نانا

  3. صادق says:

    سرنوشت گنجي تا حدود زيادي هم بستگي به مذاكرات اتمي ايران با غربيها دارد ((تو گرد و خاك گنجي پرونده هسته اي رو تا دم در شوراي امنيت رسیده ، يك تلنگر ميخواد))
    اگر ايران فعاليت اتمي را دوباره از سر گيرد، به احتمال زياد پرونده ايران به شوراي امنيت خواهد رفت در اينصورت خامنه اي و شركا رودر روي غرب قرار مي گيرندبنظر من در اينصورت خامنه اي بخاطر لج و لجبازي و همچنين حمايت هاي غرب از گنجي، او را به قتل خواهد رساند.گنجي را بخاطر بي اهميت جلوه دادن مواضع غربيها (حمايت غربيها از گنجي) و شاخ و شانه كشيدن با غربيها به قتل خواهند رساند ولي اگر مذاكرات با غربيها (اروپا) ادامه پيدا كند و آنها به قول و قرارهاي خود (براي تامين انرژي به ايران) عمل كنند، در اينصورت براي زنده ماندن گنجي، اميد بيشتري خواهد بود. امريکا هم طور ديگری به برگهایش نگاه می کند.
    سخنان بوش در مورد او تنها سوزاندن برگ گنجي بود ، برگي كه با منافع آمريكا همخواني نداشت و ميتوانست برايشان دردسرساز شود پس چه بهتر كه در جهت منافعشان قرباني گردد .باید دید چه می شود فعلا که به نظر می رسد خطر از بیخ گوشش گذشته((اینها یک بار در زندان و یک بار در بیمارستان خواستند ترتیب گنجی را بدهند، ولی هر دو بار چون افکار عمومی متوجه جریان شد نتوانستند)). ولی خوب مرتاض هندی که نیست دیر یا زود باید اعتصاب را بشکند یا…

  4. emad.h says:

    سلام…
    زنده باد کردستان

  5. سلام حَسن آقا هنوز زنده ای :)) راستی يادمه يکی دوسال پيش می گفتی روزهای آخر حکومتتون هست آمد ببينم هنوز اين روزهای آخر نرسيده؟!! :))

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی