Aug 17 2005

نگذاشتن برهان را ببينم، تنها چند لحظه تلفنی با او صحبت کردم!

نوشته:     :::       5 پیام

برهان دیوار گراکنون ٨ روز است برهان را بدون مجوز قانونی زندانی کرده اند. بعد از ٨ روز امروز يکشنبه ٢٣ مرداد فقط چند لحظه تلفنی و از پشت شيشه های مات و تاريک با برهان صحبت کردم. همچنانکه انتظار ميرفت او را شديدا شکنجه کرده اند. عينکهايش را شکسته و در همين ٨ روز به اندازه ٨ سال زدن و توهين و بی حرمتی را ديده است. از صدايش ميشد فهميد چه بلايی سرش آورده اند. برهان را شديدا شکنجه کرده اند و نگذاشتن قيافه او را ببينم. در ابتدا پرسيدم چرا درخواست وکيل نکردی ؟ در جواب برهان فهميدم که اصلا جوابش را نمی دهند و تا در خواست وکيل کرده او را شکنجه و آزار داده اند و مورد توهين و بی حرمتی قرار داده اند. اين در حالی است که برهان مبتلا به مشکل تنفسی است و آسم دارد. و وقتی من به اين بربريت در حق شوهرم اعتراض کردم هيچ يک از مسئولين زندان و دادگاه حاظر به پاسخگوئی به اعتراضات من نشدند . اين در شرايطی است که قرار بود ٤٨ ساعت بازداشتش کنند ولی اکنون ٨ روز است در زندان و شکنجه گاه حکومت است و هنوز معلوم نيست به کجا خواهد رسيد.
از وبلاگ آزادی همه زندانی های سیاسی
لطفا این پتیشن را برای حمایت از دستگیر شدگان کردستان امضا کنید


hojat_khatami.jpg
حجت الاسلام سيد احمد خاتمي
نماينده مجلس : چرا خرافه 13 نوروز را تعطیل نمی کنید ؟


پوست موز زیرپای حکومت نینداز مردک! اگر می شد عید های ایرانی را کنار گذاشت قبل از شما خیلی ها سعی کرده بودند. مسائل ملی از اسلام و مسلمین قدیمی تر و پایدارتراند.
هزاران سال بعد از شما و اسلام این آثار برقرار خواهند ماند
لینک خبر

نوشته: در ساعت: 2:49 pm در بخش: حقوق بشر

5 پیام  |           

5 پیام به “نگذاشتن برهان را ببينم، تنها چند لحظه تلفنی با او صحبت کردم!”

  1. امیر says:

    حسن آقا بنده همچنان منتظرم….

  2. امیر says:

    حسن آقا بنده همچنان منتظرم….

  3. faranak says:

    واقعا! زمانيکه اعراب ۴۰۰ سال تمام بر ايران احاطه کامل داشتند و حتی خط و زبانمان عربی شده بود ايرانيان فرهنگشان را حفظ کردند و زبانشان را احيا کردند.
    در ۲۷ سال ييش که مردم در اوج خرافات مذهبيشان بودند اين آقايان نتوانستند غلطی بکنند و اعياد و مراسم باستانيمان به قوت خود باقی ماندند چه برسه به الان که نفرت از اسلام و فرهنگ عربی به اوج خودش رسيده. بخصوص نسل کنونی حاضر است فرهنگ غرب را با فرهنگ ايرانی خودش مخلوط کند ولی از آن هر روز عربزدايی کند.

  4. faranak says:

    در ارتباط با متن زير يک وقت به جهانوطنان عزيز بر نخورد!

  5. khajool says:

    اين مردك مخبث “احمد خاتمي” ابله است چون نمي داند كه چرا اين قرمدجال ها روز هاي عزا را از تعطيلات عمومي حذف كرده اند.
    دليل اصلي به گفته خودشان اين است كه در اين روز ها ملت به تفريح و گردش و دشت و صحرا روي اورده و عزا داري نمي كنند. در روز مردن قرمدجال بزرگ خميني جاده چالوس به طرف شمال را كاملا مي بندند تا به كسي خوش نگذرد.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی