Aug 23 2005

انصار حزب الله به گه خوری افتادند

نوشته:     :::       5 پیام

پ.ن.: خبر رسیده که این وبلاگ (http://hasanagha.net/blog) را هم سانسور کرده‌اند مبارک است این هشتمین وبلاگ من است و هچنین 12 تا سایت مختلف رو که برای مبارزه با سانسور راه انداخته بودم را زیر تیغ سانسور برده‌اند. آقایان اراذل، اوباش کی می‌خواهید توی اون کله پوکتان فرو کنید که صدای من یکی را نمی‌توانید خفه کنید هرچه ببندید من دوبرابرش را باز خواهم کرد فعلا این آدرس (hasanagha.org) جدید من است.
این هم آخرین مواضع انصار حزب‌الله، بعد از نامه قبلی که باعث شده عده‌ای از سرکردگان رژیم به میدان بیایند و به آقایان هشدار بدهند.
عده‌ای از سردسته های انصار در جلسه هفتگی این گروه فرموده اند:
از بیانیه‌مان دفاع می‌کنیم
لحن ما عوض نشده…کی گفتیم بگیر و ببند یا قلع و قمع می‌كنیم!؟
کجا گفتیم مردم را امر به معروف و نهی از منکر می‌کنیم
آقایان کاری بجز بگیر و ببند نداشته و ندارند حالا یک مرتبه همه چیز را هاشا می‌کنند. اینها همان‌هایی هستند که از روز اول انقلاب با چماق، نیروهای دگراندیش را گروه گروه قلع و قمع کردند تا جا برای نیروهای متحجر باز شود و حالا گمان کرده بودند می‌توانند آنهایی را که این انگل‌ها را تغذیه می‌کردند را هم از میدان بدر کنند که پیام مقتضی را دریافت کردند و همانگونه که رسم نوکران دست بوس است به سوراخی خزیدند تا بلکه مورد غضب قرار نگیرند.
آقایان چماقدار فراموش کرده‌اند که حالا حکومت، حکومت حزب الله است، یا بهتر است بگوییم حکومت آنهایی است که حزب الله را بوجود آوردند و اگر از امروز چماقداران ولایت بخواهند بر خلاف منافع حکومت حزب الله عمل کنند دم‌شان را خواهند چید.
کی بود می‌گفت روی کار آمدن احمدی نژاد بد است!؟ با روی کار آمدن اینها تمام آنهایی که تا امروز در پشت پرده اداره مملکت را در دست داشتند حالا مجبورند به میدان آیند و هزینه بپردازند.

نوشته: در ساعت: 12:45 am در بخش: سیاسی

5 پیام  |           

5 پیام به “انصار حزب الله به گه خوری افتادند”

  1. Firuz Nahavandi says:

    Ansare madar jende,Sarbazane khamenei hastand va kareshan khafe kardane azadikhahan ast,kire tamame zendaniane siasi to koste nane anha.

  2. كثافت عقده‌يي! حرف حسابت چيه نكبت؟ برو كشكتو بساب الاغ!
    IP Address
    84.11.59.25
    DE-IABG-TELEPORT-ANDISHEH-SABZ-2

  3. آرمان says:

    انصار فکر کرد که دهه ۶۰ ته و ميتونه دوباره هر گوهی که خواست بخوره. نفهميد که مردم ديگه ماهيتشون رو شناختند و خود رهبرشون هاشمی هم جزو سوسولان شده تا بگه که بعله ما هم آدميم !
    ای طالبان گوشکوب نميخواهند از خواب بيدار شوند و در قرن ۲۱ ميخواهند به روش قرون وسطا حکومت کنند.

  4. خسن آقا! خسج آقا، نجس آقا… تو چرا اينقد عقده‌يي هستي آخه عزيز؟ نجاست خالص، كثافت آفريقايي تو را چه مي‌شود؟ تو مبارزي يا سگ‌فاز؟؟ حرف حساب تو چيه بدبخت؟ مي‌خواهي با من مبارزه كني يا با عقده‌هاي دوران كودكي ات؟

  5. faranak says:

    قابل توجه احمقهايی که فکر ميکردند با امدن معين ايران به سمت دموکراسی ييش ميرود!!!
    چقدر دلم خنک شد که معين رای نياورد و آنهايی که ادعا ميکردند که مردم اگر به اصلاح طلبان رای ندهند به محافظه کاران هم رای نميدهند ضايع شدند!
    يک مشت احمق بيشعور به عنوان ايوزيسيون دارند به ما وعده باغ بهشت ميدهند انگار نه انگار که چه گذشته کثيفی داشتند!

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی