Dec 06 2005

کون گوزو بونش آرد جو!

نوشته:     :::       1 پیام

ترجمه: کون گوزو بهانه‌اش آدر جو است
این ضرب‌المثل را به همان شکلی که در زبان عامیانه (البته به لهجه شیرازی) متداول است را نوشتم. معنی آن درست همان کاری است که آقایان علما و سیاست مداران رژیم این روزها به آن عمل می‌کنند، به این معنی که وقتی گلاب به جمالتان می‌گوزند گناهش را به گردن آرد جو می‌اندازند، یعنی می‌گویند دلیل گوزیدنشان آرد جوی است که از آن نان پخته‌اند و آقایان خورده‌اند یا گناه گوز خودشان را به گردن دیگران می‌اندازند.
اول گروگان گیری سفارت آمریکا به عنوان انقلاب دوم مطرح شد و کسانی که در اول انقلاب این عمل را انجام داده بودند به عنوان بهترین پاسداران انقلاب معرفی می‌شدند، حالا هم همین کار را اما در بین خودشان و در جامعه جو زده ایران انجام می‌دهند ولی همین که به روابط بین‌المللی می‌رسند برای فرار از مشکلات چنین مواضعی، بهانه می‌آورند و طبق معمول گناه کون گوزوی خودشان را به گردن آرد جو می‌اندازند. وقتی احمدی نژاد انتخاب شد (یعنی با تقلب انتخابش کردند) بعد از انتشار عکس‌هایی از او در سفارت آمریکا بهانه آوردند که او در مساله گروگان گیری شرکت نداشته و الخ. در آن مقطع نه تنها مساله گروگان گیری یک حسن نبود که برعکس آقایان آنرا انکار کردند. حالا کاری به این موضوع نداریم که طرف در گروگان گیری شرکت داشته یا نه، مساله اصلی این است که این پدیده‌ای که اوایل انقلاب حسن به حساب می‌آمد و همه می‌خواستند خودشان را به طریقی به آن حرکت وصل کنند حالا چون منفعت ندارد یک مرتبه رئیس جمهور مکتبی خود را از آن مبرا می‌داند.
حالا هم که آقای رئیس جمهور دوباره دست گل به آب داده و هاله نور و از این دست اراجیف دور سرش مشاهده شده!! و پس از اینکه فیلم این خرافه پرستی‌ها روی نت به دست همه رسیده و همه آن اراجیف را دیده‌اند و یقینا همین روزهاست که دول قدرت مند این را بهانه قرار خواهند داد و ملت ایران را به عنوان مجانین معرفی خواهند کرد و شاید هم بهمین دلیل یک حکومت دست نشانده را با همکاری دول قدرت مدار در ایران برای اداره ما بگمارند، آقایان همه چیز را انکار می‌کنند و باز گناه کون گوزوی خودشان را به گردن آرد جو می‌اندازند. غافل از اینکه این بار همه با چشم خود کون گوزوی ایشان را دیده‌اند و انکار دردی را از کسی دوا نخواهد کرد.
همین جا یادآوری کنم که در دوران جنگ هم آقایان از این دستاویزهای خرافی سوء استفاده می‌کردند، آنهایی که آن دوران را به یاد دارند می‌دانند که هر از چندی یک امام زمان سوار بر اسب سفید در جبهه‌های جنگ حق!! بر علیه باطل!! ظاهر می‌شد و کسانی از جمله همین احمدی نژاد را برای روی مین روفتن تشویق می‌کرد. بی خود نیست که آقای رئیس جمهور منتخب!! امروز این گونه نورها را دور کله مبارک می‌بیند! یقینا این روان پریشی‌های امروز ایشان را باید در رابطه با زندگی آن دوران ایشان دید.
نتیجه عملی اینکه آقای رئیس جمهوری که قرار بود پول نفت را به سر سفره ملت بیچاره ایران بیاورد امروز پس از گذشت چند ماه تنها چیزی را که به سر سفره آورده کون گوزی آقایان است.

نوشته: در ساعت: 3:21 pm در بخش: سیاسی

1 پیام  |           

1 پیام به “کون گوزو بونش آرد جو!”

  1. کیانوش says:

    ای آقا.. این قـوم قـرنـهاسـت که بـا وقاحـت و دروغـگـوئی کار خـودش رو از پیش میــبره بـقول عقلا دروغ هـم که حــناق نـیسـت. مـیگـند دیگه.. قـبلاً مـلـت هـم باور مـیکـرد، الان مـلت مسـخره مـیکـنه ! نـتـیجه ولی بـرای آخـوند جـماعـت یـکی اسـت. اونـقدر وقـیح هـستن که از رو نـرن

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی