Jan 03 2006

جمهوری جوک و خنده

نوشته:     :::       12 پیام

صد بار نوشته‌ام، خوش به حال طنز نویس‌ها چیزی که توی مملکت ما کم نیست سوژه طنز است. در آن دیار فلک زده هر چیزی بد باشه حداقل اوضاع خنده ملت برقرار است، باور ندارید یک نگاه به این خبر بازتاب بیندازید اگر از خنده نمردید حتما خیلی جون سخت هستید.

امام جمعه تگزاس مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت شد.

رسا ، سرویس سیاسی _ دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در حکمی حجت الاسلام دکتر محمد ناصر سقای بی ریا را به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت منصوب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رسا ، حجت الاسلام بی ریا از اساتید حوزه علمیه قم و از شاگردان اصلی آیت‌الله مصباح یزدی، دارای دکترای علوم تربیتی از دانشگاه هیوستون آمریکا می باشد که در کنار تحصیل به مدت ۱۲ سال در این کشور و کانادا مشغول به تدریس و تبلیغ علوم اسلامی بود. وی همچنین امام جمعه شهر هیوستون از ایالتهای تگزاس نیز بود.
بر اساس گزارشهای دریافتی قرار است برای ارتباط مستمر و نزدیک با حوزه علمیه ، دفتری در قم به عنوان محل استقرار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت ایجاد شود.
متن کامل حکم رئیس جمهور به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر محمد ناصر سقای بی ریا
با توجه به ضرورت همکاری دولت اسلامی با مراجع عظام و حوزه های علمیه در جهت گسترش معارف و ارزشهای اسلامی و رعایت احکام دینی در تصمیم گیری ها و هماهنگی هر چه بیشتر با نهادهای روحانیت و نظر به جامعیت جنابعالی نسبت به علوم مختلف اسلامی، دانشگاهی، مسایل فرهنگی جهانی و صلاحیت اخلاقی ممتاز، به موجب این حکم، شما را به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت منصوب می نمایم.
ارتباط با مراکز علمی و پژوهشی دینی و استفاده از ظرفیت علمی حوزه ها در تامین نیازهای فکری و بنیادین دولت و اجرای برنامه های آموزشی و طرح های پژوهشی لازم که دولت را در جهت هرچه بیشتر اسلامی شدن فعالیت ها کمک کند اقتضا می کند که واحد مشاورت ریاست جمهوری با روحانیت تاسیس گردد.

باقی خبر رو اگر علاقمند بودید می‌تونید خودتون توی سایت بازتاب بخونید، البته اگر هنوز از خنده سنگ کپ نکرده‌اید.
فکرش را بکنید توی مملکتی که آخوند مثل پشکل همه جا پخش و پلاست، آقای احمقی نژاد می‌رود از آمریکا، آن هم از تکزاس یکی شو وارد می‌کنه. همه چیزمون که وارداتی بود این یکی رو هم وارداتی کرد احمقی نژاد. از همه خنده دار تر اینکه طرف بجای حوضه علمیه قم در حوضه علمیه هیوستون تکزاس درس خونده. همونطوری که می‌دونید آخوندها هنگام درس خوندن عادت دارند شب‌ها هم به لواط فی سبیل الله می‌پردازند، این آقا هم حتما توی تکزاس با آقای بوش لواط فی سبیل الله می‌کرده!! از همه خنده دار تر نام این مردک هست. فکر کنید یکی بیاد توی دفترتون و مثلا بخواد با شما یک قراردادی چیزی امضا کنه وقتی می‌خواد خودشو معرفی کنه دستشو دراز می‌کنه و می‌گه: دکتر “محمد ناصر سقای بی ریا، خوشوقتم”! راستشو بگین شما از زور خنده، تو خودتون نمی‌شاید!؟ من که یقینا پهن می‌شم روی زمین و دستمو می‌زارم روی دلم و از ته دل می‌خندم اگه یکی بیاد توی دفترم و خودشو با این نام معرفی کنه.

نوشته: در ساعت: 12:16 am در بخش: طنز

12 پیام  |           

12 پیام به “جمهوری جوک و خنده”

  1. nima says:

    حالا بعذ از خنده با اون اشکِ گوشه چشم و اون حرص چی کار کنیم؟

  2. katbalou says:

    raastesh man khandam nagereft. faghat ta’ajjob kardam. Hanouz sharh e vazaayef e in shoghl baraam roshan nashodeh!!!
    daghighan, va faghat mote’ajjeb hastam.

  3. پسرک فضول says:

    سلام بر خسن آقا
    ببین این که میگی به این وضع بخندطم واقعا خنده نیست. کارم از گریه گذشته به آن می خندم. وگرنه یک اسم الزاما نه برای کسی قدرت می آورد و نه ضعف!!!!
    ارادتمند
    پسرک فضول

  4. کیانوش says:

    تـورو خـدا بـبـین چــه گـوسـاله هـائی از پـول مـا به اروپـا و آمـریکا میـرن بـرای یـاد گـرفـتن چـه چـیزهـائی…

  5. landlady says:

    خوب حسن آقا جان خدا در و تخته رو خوب باهم جور کرده ریس جمهور هفت تیر کش و معاون تگزاسی.

  6. نسرین says:

    حسن آقا جان
    این آقا اصرار عجیبی داره که مرگ بده تا مردم به تب راضی بشن .
    با این وجود والا به خدا من از این احمقی نژاد بیشتر از خاتمی خوشم میاد ، لااقل ایشان مثل خاتمی مردم را با صحبت های توخالی مثل دموکراسی و حقوق بشر در اسلام و غیره … گول نمی زنه و با وجودی که میدونه مردم با همون اسلام به ظاهر تعدیل شده ی اصلاح طلبان هم مشکل دارند ولی باز هم با صراحت میگه که قصد داره فعالیت های دولت را هر چه بیشتر اسلامی کنه !

  7. والد بمانعلی says:

    خسن آقا جان
    میتونی به من بگی چرا هرچی مزقله، سه اسمیه؟ حالا می فهمی واسه چی من اسمم رو سر هم می نویسم!!!

  8. SHIVA says:

    باشه زیر پل صراط به هم میرسیم اونم با دسته بیل ! حالا آبروی منو میبری ؟ 🙂 بابا ما ترکها غذا رو به چشم سیر کن میخوریم نه برای لذت بردن بعد هم این غذات رو اصلن درست نمیکنم چون از کالباس بدم میاد دیگه اینکه کالباس رو مگه با برنج میخورن ! اییییییییی تو هم یه وقتایی آدم خور میشی ها ! راستی امشب بدو بیا که پیغمبرا رو میخوام کفن کنم 🙂
    خُسن آقا:
    شیوا بابا این کالباس نیست به این میگن ژامبون و تازه از نوع دودی او هست.
    خدا خفت کنه منو بگو که فکر می کردم تو کلاس داری!!!

  9. آرمان says:

    نظری ندارم.

  10. بهروز says:

    سلام
    جناب من براي اولين باره كه يه سايت راه انداختم، ميخواستم خواهش كنم اگر حوصله و وقتش رو داري يه چيكه من رو در رابطه با سايت، مثلا اون چيزايي كه تو سايت خودت اجرا كردي، من رو راهنمايي بكن!
    مرسي – بهروز
    سوئد – اپسالا
    خُسن آقا:
    بهروز عزیز من از موبل تایپ استفاده می‌کنم در ضمن من خودم یک سرور دارم نمی‌دونم شما خودتان سرور دارید یا یک مکان روی نت اجاره کرده‌اید اگر اجاره کرده‌اید باید پیدا کنید که چه امکاناتی دارد آیا پی‌اچ‌پی و دیتابیس دارد یا نه چون بیشتر کدهایی که من در وبلاگم استفاده می‌کنم با کمک موبل تایت و تعدادی کد پی‌اچ‌پی که خودم نوشته‌ام اجرا می‌شوند. در نتیجه برای استفاده از این کدها شما یا باید خودتان سرور داشته باشید یا اینکه مکانی که اجاره کرده اید حداقل این سه گزینه را داشته باشند.
    1. دیتابیس (من Mysql استفاده می‌کنم)
    2. سرور شما باید CGI داشته باشد تا بتوان موبل تایپ را بر روی آن سوار کرد
    3. باید PHP داشته باشد تا بتوان کدهای پی‌اچ‌پی را روی آن اجرا کرد.

  11. ایت الله سید انی موکل آبنیی ولی امر مسلمین جهان says:

    دیدید امریکا با مردم مظلوم اففانستان چه کرد دیدید دیدید امریکا با مردم مظلوم عراق چه کرد دیدید به من مگویند علی بوقی چون دکتر گفته روی منبر گوه زیادی میخورم ومن بر اثر کون دادن زیادی بواسیر دارم دیگه نظر نمیدم وسلام سیدعلی ابنیی

  12. ad says:

    Iran=Jokstan=Jemhoriye moz(bananen republiek

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی