Jan 26 2006

ماشین‌های جستجوگر اسلامی!

نوشته:     :::       9 پیام

چند مدتی است از یک سایت داخلی با این آی‌پی 80.191.91.128 و گاهی با آی‌پی های دیگر تقریبا روزانه بصورت اتوماتیک این وبلاگ جستجو (سرچ) می‌شود. به این دلیل می‌نویسم بصورت اتوماتیک، چون که زمان اتصال به سرور تا وقتی که اطلاعات مورد نیازشان را از روی سرور برمی‌دارند و اتصال را قطع می‌کنند چیزی کمتر از 5 تا 10 ثانیه است و مخصوصا اتصال‌ها به فاصله چند ثانیه مجددا تکرار می‌شوند وحجم اطلاعات برداشته شده بیشتر از یک بازدید کننده معمولی است، این نوع اتصال (کانکشن) به سرورها معمولا برای جستجو و بایگانی کردن است، از همان نوعی که گوگل انجام می‌دهد البته مال این آقایان گویا از نوع هندلی آن هست، چون سرچ هایشان کمی طولانی‌تر از حد معمول است.
معمولا من به این گونه مسائل اهمیت نمی‌دهم، حتی از ماشین‌های جستجوگر دولتی هم می‌آیند و نمونه برداری می‌کنند آن هم اهمیتی ندارد، اینکه این بار در مورد آن می‌نویسم به خاطر این موضوع است که کسانی که پشت این جستجوها و بایگانی کردن‌ها هستند از مراکز قم و حومه و از دفاتر آیت الله‌ها هستند (The Aalul Bayt IT Center, An Islamic Shi`a site affiliated with the Office of Ayatullah al-Uzma, Qom, IRAN) به همین خاطر اطلاعات را اینجا می‌گذارم تا شاید آنها هم بخوانند و بدانند که ما می‌دانیم که دارند چه کار می‌کنند.
برای خنک شدن دل خودمان هم که باشد همین جا یک بیلاخی نثار آقایان می‌کنیم. درضمن به اطلاع آقایان برسانم که هرگاه صلاح بدانم می‌توان با سه سوت جلو ورودشان را به این سرور بگیرم ولی فعلا گذاشتم بیایند بخوانند تا بلکه سواتشان بالا برود.

نوشته: در ساعت: 11:09 am در بخش: کامپیوتر و اینترنت

9 پیام  |           

9 پیام به “ماشین‌های جستجوگر اسلامی!”

  1. بهروز says:

    ببينيد اينا هر چي حاليشون نشه جاسوسي و تزوير حاليشون ميشه، اگر اين سايت رو لائي ميدادن و فضولي نميكردن اونموقع جاي تعجب بود – من فكر ميكنم كه اينا ميخوان ياد بگيرن و به اين لحاظ اين مطالب رو جمع ميكنن كه اون دنيا پيش آقا امام زمان با هم بشينن مرور كنن! اينا وقت و پول براي همه چيز دارن بغير از رفاه ملت ايران، از جمله براي راه انداختن سايت فارسي حماس!
    http://www.palestine-persian.info/

  2. چل تیکٌه says:

    ُ SOS ایمیل بنده واصل نشد؟
    خیر من ای میلی از شما دریافت نکرده ام، لطف کنید دوباره بفرستید.

  3. دقیقا به وبلاگ من هم سر میزنند. البته باعث مسرت و خوشحالی است چون من همکارشان هستم و لابد علما میخواهند از تازه ترین استفتائات مطلع شوند. چه اشکالی دارد؟

  4. کیانوش says:

    خـــســن آقــا جــان درود… بــذار بــیان بـَـرار بـیچــاره هــا رو چــکارشــون داری.. مــردن بـســکه تـو مـجلـه و روزنـامه و…ایــران مـطالــب تـکراری و صــد مـن یـه غــاز خــونـدن

  5. nokhostin says:

    با درود:
    می دانيد حرا حمهوری اسلامی تا کنون داوم آورده؟ به خاطر اپوزيسونی به مانند شما! نه ايده ای داريد! نه بعد ۲۷ سال تحربه زندگی در کشورهای حداقل دموکراتيک معنی آزادی و دموکراسی رو ياد گرفتيد! نه معنی انتقاد با توهين و افترا رو می دونيد! نه تحليل درست سياسی بلديد! گاه شراب سازی می کنيد. گاه به تقليد از نيکان يارو رو خرش ميکنيد. گاه با کشته شدن انسانها شور و شعف بر ميداريد. دوستانتان نانا و شيوا و صادق است. احساسم اینست تلاشتان برای گرفتن مقام در دولت آينده بی حاصل است . ادبيات فارسی تان نيز ضعیف هست. اما فحاشی خوب بلديد! ايکاش شبی واقعا از پشت اسم الکی تان لحظه ای بيرون می آمديد به مهربانی فکر ميکردی اينکه انسانيت ادمها رو با اعتقادشان نمی سنحيدی! راستش دلم پر است نه از دست تو! از سياسيون به ظاهر اپوزسيون! از نسل تو بيزارم که حکومت مذهبی رو به ما حوانها غالب کرديد حالا دو قطر نيمتان هم باقی هنوز… از نحوه نوشتنتان حال آدم به هم می خورد از خود می پرسم اخه حرا…حرا… حرا…حنده دار اين که ببين حه احمقهای در قم نشستند که از سايت تو می خواهند سوادشان … هنوز يادمه که ميگفتی حلوی سفارت عکس می گيری از رای دهندگان! حه اشتراکی حزب الله هم از دانشحويان فيلم و عکس می گيره! به هر حال برايتان ارزوی عاطفه و انديشه می کنم.

  6. یک چیزی رو می دونی آقا یا خانم نخستین؟
    درست همون اتهام هایی رو که به من و دیگران می زنید خودتان همان ها را انجام می دهید. باور ندارید.
    نامتان که مستعار است به من و ما اتهام قایم شدن پشت نام مستعار می زنید. به من و ما اتهام می زنید که دنبال مقام هتسیم و عاقبت خودتان را فرشته آزادی و نجاد تصور می کنید؟ الحق که روی شما دست کمی از سنگ پای قزوین ندارد.
    راستی یک نکته دیگر چرا این وبلاگ را می خوانید؟ وبلاگی که پر است از این همه تشعشعات منفی چرا آنرا می‌خوانید؟؟؟ از قرار معلوم که خود شما بیشتر از آنهایی که دوستان من نامیدیدشان اینجا را می‌خوانید پس می توان نتیجه گرفت که شما هم دوست من هستید!؟ الحق که استدلال شما هم دست کمی از آقایان ملاها ندارد.
    راستی کدام حکومت را به شما غالب کردیم!؟ همان حکومتی که شما می روید در سفارتش در اسلو برای بقایش رای در صندوق می‌اندازید!؟ شما خودتان جزوی از آن حکومت هستید خانم حالا من را به روی کار آوردن این حکومت متهم می کنید!؟ راستی شما که در نروژ هستید چرا دیگر از حکومت نالانید!؟ شما که اینجا غمی ندارید!

  7. جاویدان says:

    خسن جان اینایی که گفتی یعنی چه بهر حال به من بگو ما که گاهی اظهار نظر می کنیم از ایران میتوانند ما رو پیدا کنن و درد سر بشه
    پاسخ:
    جاویدان عزیز اگر به تو بگویم که نه نمی‌توانند پیدایت کنند دروغ گفته‌ام
    ولی یک چیزی را باید بدانی که برای رژیم درصد شانس پیدا کردن بچه‌های خارج از کشور تقریبا نزدیک به صفر است.
    برای کاربران داخل کشور هم اگر بی احتیاطی نکنیم درصد امکان پیدا کردن آنها هم کم است.
    حالا که همه این چیزها را نوشتم این آخری را هم بگویم که، چه کسی را می‌خواهند پیدا کنند 70 درصد ملت را!؟ حالا گیرم پیدا کردند می‌خواهند چکار بکنند؟ همگی را بیندازند توی زندان؟
    مگر زندان به این بزرگی بجز خود ایران وجود دارد؟
    تازه مگر نمی‌بینی چندتایی وبلاگ نویس را گرفته‌اند مگر چه کار توانسته‌اند بکنند. درضمن هزینه این کار را هم برای رژیم در نظر بگیر.

  8. جاویدان says:

    خسن جان ما که از زندانش نمی ترسیم تا حدی از کتک خوردنش هم نمی ترسیم ولی با این درامد کم از بی کار شدنش و نمونه های بودن که به چشم خود دیدیم که اونا رو بردن 1ماه هیچ خبری از اونا نبوده و وقتی برگشتن شستشوی کامل مغزی داده بودن اونا رو تو گونی کرده بودن از پله رها کرده بودن تهدید کرده بودن به ناموسشون تجاوز میکنن شیشه نوشابه توی کونشون کرده بودن و…ویک نمونه دیگه پدر سه شهید بود که در شهر معروف بود وهمیشه خایه اخوندا رو دستمال میکرد این اخریها که پیرشده بود بر ضدشون صحبت میکرد با اینکه پدر شهید بود گرفتنش بعد از چند هفته که برگشت دیگه اصلا صحبت نمیکرد و بسیار ضعیف شده بود و به 1 ماه نکشید مرد. ضرب المثل( خسن جان شما بیرون گودایستادی میگی لنگش کن)
    پاسخ:
    شما لنگش نکن، قربان شما فکر کردیت چیزی بدون هزینه گیر میاد؟
    هر چیزی هزینه ای داره تازه مگر من بناست از دست آخوندها رها بشم من که رهای رها هستم این ملت داخل هستند که گرفتار این وضع شده اند و همون ها هم باید هزینه شو بدن ما که دستمون از اون دیار کوتاه شده اگر کاری هم می کنیم از روی دلسوزی است نه منفعت شخصی.
    من 28 ساله که از ایران رفته ام هیچ گاه هم به ایران بر نخواهم گشت اگر هم بیایم برای مسافرت یک تا دو هفته ای است پس می بینید که من نیازی به ایران ندارم این مردم داخل هستند که در مخمسه هستند و هزینه را باید بپردازند
    خُسن آقا

  9. جاویدان says:

    خسن جان البته خود شمامیدونم بهتر از من اینایی که میخواهم بگم رو می دونی در ضمن بگم که من متولد سیاه بخت همین جمهوری اسلامی هستم و شما رو نمی دونم.اول وازهمه و مهم ترازهمه هیچ انقلابی بدون حمایت سیاسی یا نظامی یا هر حذب و کوفت زهر مار دیگه ای صورت نمیگیره که این انقلاب اسلامی شما بهتر میدونی وثابت شده با حمایت امریکا ومتحدانش شکل گرفت. دوم با شکم خالی و پز عالی که نمیشه انقلاب کرد بازم شما بهتر میدونی که مردمی که اون زمان انقلاب کردن کاه ویونجه اشون زیادی کرده بود وخوشی زیر دلشون زده بود.وسوم اون ملت ونسلی که انقلاب کردن شاه تربیت کرده بود وجوانهاش هر کدام دل و خایه ای داشتن اندازه کپسول گاز ولی جوانان امروز قربون گوسفند که گوسفند لااقل بع بع میکنه البته تربیت اسلامی هست. و اونایی که از قبل مونده بودن یا از ایران رفتن یا از برکت نظام شیره ای شدن و چرت میزنن و تعدادی دیگه هم شدن جیره خور اینا و الباقی هم سردار شهید که بقول خمینی این جنگ برای ما نعمت بود واقعاهم راست گفت براشون نعمت بود. چه عزیزانی رفتن و کشته شدن باز اگر اونا بودن امیدی بود چون تا الان دیگه دوزاریشون افتاده بود.پس عزیزم اعصاب خودت رو خورد نکن که اینا میخشون رو محکم کوبیدن . اونقدر مست قدرت شدن که اگر قرار باشه ملت رو قتل عام کنن (جنگهای صلیبی)دست بر نمی دارن .و اگر قرار باشه ملت با شورت هم بیرون بروند میگن باز ما هستیم

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی