Apr 15 2006

پیام از غیب رسیده

نوشته:     :::       9 پیام

با سلام بر روح پرفتوح امام خمینی و آروزوی ظهور امام 15 حرضت حق و نابودی تک تک دشمنان اسلام الخص خـسن آقا این عامل صهیونیزم و استکبار جهانی.
اولا که جون انسانها چه اهمیت داره؟!!! حقوق بشر کیلو چنده؟!!! آزادی بیان و عقیده و دیگر آزادیهای سیاسی و اجتماعی چه کشکیه؟ کلا مگه آدمیزادم چیزیه که ارزش داشته باشه؟ نه جونم ! اینا همه کشکه! فقط (((اتم)))…..ملت ما آزادی ندارن! نون ندارن به جهنم! کیک مهمه! ملت ما الان کیک دارن! اونم کیک زرد! فعلا همینو سق بزنن همه مشکلاتشون حل میشه! فی الحال مشکل نفس کشیدنشون که با همین حل میشه! به حول و قوه الهی و از برکات امام زمان ارواحنا فدا و جانشینان بر حقش و نوچه های واقعا خلفش فکر میکنم اگر مردم نفس نکشن بقیه مسائل خود به خود حل میشه! آره عزیزم درد من و تو کشته شدن همفکرانمون در زندانهای رژیم سفاک آخوندی نیست! درد ما اتم بوده و خودمون حالیمون نبوده!!!
میدونی آخه شماها همه یه مشت ایده آلیست پوچ گرای نفهم بی مصرف بیشتر نیستین! کشتن آدم‌ها که چیز مهمی نیست….. درد اصلی مردم با خوردن هسته اتم حله! ماهام گرمیم که حالیمون نیست! کم کم سرد میشیم…مثل مختاری ها فروهر ها زال زاده ها و شاید به زودی ((باطبی ها))…یه روزم نوبت ماست….نوبت همه اوناییکه نمیتونن پیشرفتهای فراوان!!!! جهان اسلام در این 27 سال که در چند گرم اورانیوم خلاصه شده رو درک کنن…..نوبت همه اونایی که یه خورده زبونشون درازه! میدونی!؟ به تو چه که چن درصد مردم زیر خط فقرن؟!!! به تو چه که چن درصد جوونا معتادن! به تو چه که نرخ رشد فساد و فحشا و بیکاری و ایدز و هزار و یک کوفت کثافت دیگه چطور داره سر به فلک میزنه! خب مگه بده!؟ ما از همه نظر دوست داریم جزو 5 کشور اول دنیا باشیم….فعلا که تو هرچی کثافته بودیم….تو فکر کردی مگه پیشرفت چیه؟! تو به چه حقی جرات میکنی راجع به منابع ملی علمای اسلام نظیر نفت و گاز و معادن و شیلات و غیره تحقیق کنی…..اینها سهم علمای اسلامه! و صد البته جهان اسلام…..یه مشت ایرانیه گدا گشنه مهم ترن یا ملت مظلوم فلسطین؟!…. حالا یه عده کنار خیابون از گشنگی و سرما و اعتیاد بمیرن! چرا اینقدر قضیه رو بزرگش میکنین که کشورهای زبون نفهم غربی آتو دستشون بیاد…..؟!
در پایان اگر قول بدین بچه های خوبی باشین و انقدر به کارای علمای اسلام گیر ندین که نمیدونم کی خورده و کی برده یا چه میدونم کی نفله شده و از این حرفای بی اهمیت بیخودی اگه قول بدین نزنین از این چند گرم کیک زرد اورانیوم که دانشمندان غیور روسی کره شمالیایی پاکستانی چینی در اصل ایرانی وطن دوست تولید کردن یه چند میلی گرم هم به شما میدیم تا به زخماتون بزنین……
شعار هفته رو هم تکرار کنید……انرژی هسته ای. نفعش برای دولت هستش تو کونه ملت…………السلام علیکم و رحمت الله و برکاته.
شاهین
متن بالا بوسیله شاهین در پیام گیر گذاشته شده بود گفتم بدنیست دشمنان امت همیشه در صحنه هم آنرا بخوانند

نوشته: در ساعت: 8:54 am در بخش: طنز

9 پیام  |           

9 پیام به “پیام از غیب رسیده”

  1. کیانوش says:

    لـعنت بـر پـدر و مـادر کـسی که ایـنجا آشغال بـریزد

  2. شاهين says:

    با لعنت فراوان به خسن آقا عامل استكبار و صهیونیزم.
    عرض به خدمتت كه چون بنده اين نظريات گهربارم را براي هدايت كردن شما در پست “مشغ شب!” نوشته بودم به قصد در اولين پاراگراف 2 غلط ديكته‌اي از خودم تراوش كردم كه اولي “ضهور” و دومي “حرضت” بود. و چه ميدانستم كه قرار است نظريات گهربار ما در پستي جداگانه به سمع و نظر ملت شهيد پرور برسد! بنابراين از شما خواهشمندم حداقل اين دو مورد را اصلاح بفرماييد تا خدايي نا كرده دوباره آتويي به دست منافين نيوفتد و اين را حمل بر بي سوادي ما مونين بگزارند و ما را به سخره بگيرند!
    السلام علیکم و رحمت الله و برکاته!
    ————————
    پاسخ:
    ظهور را درست کردم ولی حرضت را اگر منظور حضرت بوده به همین شکل قشنگ تر است

  3. siavash says:

    chi shode mosalmun shodi chera
    http://efsha.co.uk/ ro az tu link dunit bar dashti
    من یادم نمیاد این لینک رو گذاشته بودم توی لینک هام درضمن گاهی اوقات اگر هم لینکی مفقود می شود فقط به خاطر بی توجهی است نه چیز دیگری
    حقیر نه مسلمان شده ام نه هیچ وقت خواهم شد
    لینک را هم برای خوش آمدن شما گذاشتم
    امری بود دستور بفرمایید کیست که اطاعت کند

  4. Ahoo says:

    سلام حسن آقا عزيز:
    دستور تهيه شراب رو به نقل از پدربزرگ گذاشتم رو بلاگم. مطمئنم شرابهاي شما هم محشره. البته خسن آقا جان شراب انگوري ميخواد كه آفتاب شيراز بهش خورده باشه و خاك شيراز پرورشش داده باشه. كه اين چيزا هم در دسترس ما نيست. ما كه از وقتي از شيراز اومديم ديگه شراب ننداختيم.

  5. Ahoo says:

    خسن اقاي عزيز:
    مخمر اصلا در تهيه شراب استفاده نميشده. تفاله ها رو هم وقتي جدا ميكردن كه شراب ديگه حاضر بوده.

  6. Winston says:

    اره… ملت گشنه الان کیک داره!

  7. Winston says:

    een liste freedom for Iran ke dar site http://home.c2i.net/penlog/ hastesh ro shoma edare mikonin
    mishe esme mano ham ezafe konid plz
    ——————
    پاسخ:
    این لیست قئیمی است و دیگر روی آن کار نمی شود ولی با اینحال اسم شما را هم اضافه کردم

  8. Winston says:

    ممنون
    تو فکرش بودم که چطور میشد شما تمام این petition ها رو زیر یک web page گرداوری کنی؟
    ———————
    پاسخ:
    هیچ طوری نمی‌شد، فقط رژیم راحت همه را یک جا سانسور می‌کرد. این پراکنده کردن مطالب برای گریز از سانسور است.

  9. x says:

    اينجا تو ايران تلويزيون هر چند روز سخنراني هاي رحيم پور ازغدي راپخش مي کنند.
    مي گفت حقوق بشر آن طوري که در اروپا رعايت مي شود يعني حقوق حيوانات و حقوق بشر مکتوب شده و مورد پذيرش اروپا در شان گاو است!
    اما حقوق بشر در ايران اسلامي بهترين حقوق و لايق انسان هاست!
    تو يک برنامه ديگه که يک ميزگرد درباره حقوق بشر است يک استاد حزب اللهي دانشگاه مي گفت روسو گفته بهترين قانون گزار خداست و چون به خدا دسترسي نداريم پس بهتر است خود انسانها قانون بگذارند.
    اين استاد گفت روسو آدم خوبي بوده اما چون به امام صادق ها و امام باقر ها دسترسي نداشته اين حرف ها را زده وگرنه اورا هدايت ميکردندو…
    الان چند وقتي هست تلويزيون ايران گير داده به حقوق بشر و تبليغ اينکه حقوق بشر اسلامي بهترين حقوق است.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی