Apr 30 2006

بیضه اسلام ناب محمدی بدجوری در خطر است!

نوشته:     :::       16 پیام

در خبرها خواندیم که آقای رئیس جمهوری محبوب! و محترم! کون پتی یک مرتبه زدن به آب و آتش و بدون اجازه از بزرگان قوم و آخوندها، حضور خانم‌ها در استادیوم های ورزشی را آزاد اعلام کردند.
بی چاره رئیس جمهور محبوب بدجوری زبانش لقوه گرفته و نسنجیده خیلی چیزها رو می‌گه که یک مرتبه صدای همه را در می‌آورد. می‌آید مکتبی باشد و اعلام حذف اسرائیل را صادر می‌کند مشکلات خارجی می‌آفریند و صدای دول خارجی را در می‌آورد. می‌آید لیبرال باشد و دستور آزادی ورود خانم ها به استادیوم‌های ورزشی را صادر کند بیضه اسلام ناب محمدی ترک بر می‌دارد و علما و عمله اکره اسلام عزیز باد فتق‌شان عود می‌کند و داد و فریاد راه می‌اندازند. خلاصه مطلب هر حرفی این بدبخت مادر مرده می‌زند یکی گریبانش را می‌گیرد. من اگر جای او بودم کلید در ادراه دولت را می‌زدم زمین و می‌گفتم خواهر و مادرتان را گاییدم خودتان بیایید مملکت را بگردانید این چه جور رئیس جمهوری است که نمی‌تواند دو کلام حرف بزند بدون اینکه بریزند سرش و کلی فحش خواهر مادر نثارش کنند.
حالا هم گویا بعد از گریبان گیری رئیس جمهور محبوب! نوبت مشاور هنری‌اش شده که نه زیر گذاشته نه رو و به سبک و سیاق رئیس جمهور چیزهایی گفته که عنقریب بیایند هم گریبان خودش را بگیرد و هم گریبان رئیس جمهور مفلوک را.
ایشان که نامشان شمقدری است نه زیر گذاشتند و نه رو و فرموده:
این از نشانه‌های آخرالزمان است که گفته شده چهره واقعی و مخفی نفاق بیرون می‌زند…اینها مال من بسیجی … و آیت‌الله ها و سردار سپاه‌ها و امثالهم است نه مال افرادی که در کوچه و خیابان داعیه اسلام دارند. این بحث مال ماها ست و می‌دانیم که شمشیر امام زمان چقدر گردن علما را می زند…برای این که به زمان ظهور برسیم قطعا باید یک تصفیه بشود و خوب می‌دانید که بخشی از این تصفیه در ایام انتخابات شکل گرفت …و در این مسیر نقابها برداشته می‌شود

همیشه وقتی رژیم‌هایی به آخرهای خط می‌رسند از این گونه اختلافات مخصوصا از نوع علنی آن زیاد می‌شود و همه به پر و پاچه هم می‌چسبند و مچ پای همدیگه رو می‌گیرند.
اینترنت و سانسور و …
آقایان نه فقط اینترنت را به سبک دوران ماقبل تاریخ در ایران اداره می‌کنند بلکه همان سرویس‌های گران و نا کار آمد را هم به قیمت خون پدارنشان به خورد مصرف کنندگان می‌دهند. یک نگاه به این مطب بازتاب بیندازید. آقایان از ما بهتران خون ملت را از هر طریقی می‌مکند و خود را خدای روی زمین می‌پندارند.
یک وبلاگ فنی راه انداخته‌ام که سعی می‌کنم از این به بعد مطالب فنی کامپیوتر را در آن گرد آوری کنم تا راحت‌تر در اختیار قرار بگیرد. در همین رابطه مطلبی امروز نوشتم در باره اینترنت و سرویس ای‌دی‌اس‌ال (ADSL) که می توانید در وبلاگ فنی بخوانید.
بازار کساد شهادت طلبی
مدتی است که ملاها از ترس حمله آمریکا دست به ثبت نام به قول خودشان استشهادیون زده‌اند و یک وب سایت هم برای این کار راه اندازی کرده‌اند تا به خیال خودشان استشهادیون را ثبت نام کنند تنها چیزی که جای بحث دارد هنوز آقایان حتی یک نمونه شهادت طلب ایرانی نتوانستند معرفی کنند به همین خاطر هم توی وب سایت مربوطه تنها استشهادیون فلسطینی و عرب را معرفی کرده‌اند. آقایان می‌خواهند با استشهادیون فلسطینی دنیا را بگیرند چیزی را که هنوز در نیافته‌اند این است که اگر فلسطینی‌ها می توانستید غلطی بکنند اول کشور خودشان را آزاد می‌کردند.

نوشته: در ساعت: 10:21 pm در بخش: گوناگون

16 پیام  |           

16 پیام به “بیضه اسلام ناب محمدی بدجوری در خطر است!”

  1. امید says:

    سلام حُسن آقا
    جای چنین وبلاگی خالی بود. بخصوص اینکه قابل اعتماد و پربار هم باشد. من به آن لینک دادم.
    خسته نباشید.

  2. الاغنامه says:

    در بهشتت ماديانها ميدهند و نرّه گر مادينه ای
    بانگ خر می آيد از هر مسجد آدينه ای
    خواندت خر با اذانٌ خم از برای گا شدن
    رب ز کون سان بيند و همراه رب کابينه ای
    يک به يک گايند و مشمول عنايت ميکنند
    اولت ربّ و وزيران و سپس باقينه ای
    گر شوی بیهوش زير گا، برای تقويت
    ميخورانند ت ز تخم چپّ ِ رب خاگينه ای
    گرکه کونت پاره گردد بی خيالش، بيمه ای
    ميکنندت بخيه با ميخينه هر چاکينه ای
    گر شوی حتی شهيد آنجا طبيبان حاذقند
    ميکنندت وصله حتی گر که صد پارينه ای
    گر که حوری کس ندادت، غم مخور، چون ميدهند،
    تا به عشق کون خود جرقی زنی، آئينه ای

  3. بيضه says:

    از اين بيضه بزرگتر ديده بودي؟ فكر نمي كنم. از بيضه اسب سيد شهدا هم اعلي و عظيم تر: http://photos1.blogger.com/blogger/3439/1937/1600/0304nc-japan.jpg

  4. نيما says:

    حسن آقاي عزيز , وبلاگ فني که زحمتش رو کشيدي و راه انداختي فوق العاده است, مدت ها بود که به دنبالش بودم, ممنونت . در مورد آقايون هم چيزي که مشخصه تا گردن توي گوه خودشون فرو رفتند و فرم استشهاديون و خط و نشونهائي که براي ملت بدبخت و بقيه دنيا ميکشند نشان دهنده همين است که در گوه خود غوطه ورند و مدت زمان زيادي نمانده تا نظام کثيف و کريهشون در عمق کثافت فرو رفته و ناپديد بشوند. موفق و پيروز باشي دوست من.

  5. الاغنامه says:

    در بهشتت ماديانها ميدهند و نرّه گر مادينه ای
    بانگ خر می آيد از هر مسجد آدينه ای
    خواندت خر با اذانٌ خم از برای گا شدن
    رب ز کون سان بيند و همراه رب کابينه ای
    يک به يک گايند و مشمول عنايت ميکنند
    اولت ربّ و وزيران و سپس باقينه ای
    گر شوی بیهوش زير گا، برای تقويت
    ميخورانند ت ز تخم چپّ ِ رب خاگينه ای
    گرکه کونت پاره گردد بی خيالش، بيمه ای
    ميکنندت بخيه با ميخينه هر چاکينه ای
    گر شوی حتی شهيد آنجا طبيبان حاذقند
    ميکنندت وصله حتی گر که صد پارينه ای
    گر که حوری کس ندادت، غم مخور، چون ميدهند،
    تا به عشق کون خود جرقی زنی، آئينه ای

  6. سلام خُسن آقا
    من فکر ميکنم اين بيضه پس از منتصب آقای احمدی نژاد ۴ تا شده … و بزودی قُــــر خواهد شد !!!

  7. درود فراوان
    به حضرت استادی

  8. ali says:

    فقط ميخواستم بگم خيلي آقائي
    ————————-
    علی آقا ما مخلصیم عزیز، شرمنده می فرماید

  9. Winston says:

    میشه لطف کنی بگی من چطور میتونم یک هاست برای بلاگم بگیرم؟
    ————
    پاسخ:
    برای هاست گرفتن روی نت می تونی از گوگل استفاده کنی و سرویس های مورد نیازت را پیدا کنی اگر می خواهی از سیستم موبل تایپ استفاده کنی هاست مربوطه باید CGI و PHP را هم ساپورت کند و دیتابیس MySQL هم داشته باشد
    http://www.ipowerweb.com/products/webhosting/index.html
    این یکی از آدرسهایی است که می تونی بهشون سربزنی
    یا این یکی
    http://www.verio.com/
    یا هزارها شرکت وب هاستیگ دیگه
    اکثرا هم فرق چندانی با هم ندارند.

  10. سید رسول بنی هاشمی says:

    چرا عاقل کنی کاری که باز آرد پشیمانی . واقعا وقتی از اصحاب رسانه و جراید این خبر رو فهمیدم که دکتر طی نامه ای از دکتر علی آبادی درخواست کرده که اجازه ی ورود خواهران را به ورزشگاه ها بدهند خیلی تعجب کردم انتظار شنیدن چنین حرفی رو نداشتم اون هم از فرد مومن و معتقدی چون دکتر احمدی نژاد !!! آخه دکتر ، خیل عظیم مردم مسلمان ایران با هزار تا امید و آرزو 27 خرداد 84 پای صندوق های رای حاضر شدن و به شما رای دادن که شما بیای حرفی بزنی که امام زمان ( عج ) رو رنجیده خاطر ، روحانیت و علما و مراجع رو متاثر و مردم مسلمان ایران رو آزرده و پریشان کنی ، به هر حال هر انسانی جایز الخطاست و دکتر هم از این قاعده مستثنی نیست . از دین و شرع هم که بگذریم منطق هم حکم می کنه که از این کار جلوگیری بشه به هر حال چهار تا لات و ارازل اوباش تو این استادیوم ها حرف رکیک از تو دهن لجنشون درمیاد که درست نیست خواهرا بشنون به هر حال ما تو دینمون یه محرم و نامحرمی داریم از این گذشته ورزشگاه ها هم میشه خونه ی فساد بعد باید اسمشو عوض کنن بگن ” فسادگاه “. من تعجب می کنم که چرا مقام معظم رهبری در این مورد هیچ گونه عکس العملی نشان ندادند . تمام این مصیبت هایی که الان گریبان گیر مردم مسلمان ایران هست بر می گرده به یک روز شوم و اون 2 خرداد 76 هستش ، روزی که روباه مکاری به نام خاتمی روی کار اومد و هویت اسلامی مردم مسلمان ایران رو ازشون گرفت ، آخه ما که تا قبل از اون فساد اخلاقی و فحشا نداشتیم یا اگر هم داشتیم محدود و انگشت شمار بود . اما این لعنت شده با کلمه ای که با اسلام تضاد داره به نام ” دموکراسی ” اومد و کشور رو به فساد کشوند و گورشو گم کرد ، این مردک گرگی بود در لباس میش . بعد غربی ها می گن که تو کشور اسلامی ما آزادی وجود نداره ، مقام معظم رهبری نماد آزادی هستن . البته آزادی و دموکراسی غربی زمین تا آسمون فرق داره . آزادی یعنی اسلام . دموکراسی غربی یعنی فساد .امیدوارم دکتر که می دونم باطنا فرد شریف و مومنی هستند در تصمیم خودشون تجدید نظر کنن و دیگه حرفهایی که با اسلام و روحانیت مغایرت داره رو از ایشون نشنویم انشاالله .
    ——————–
    پاسخ:
    به حضرت آسید رسول بنی هاشمی
    اولا حاج رسول! احمدی نژاد از خودش اراده‌ای نداره اگر زری زده دستور از همون‌هایی رسیده که دکتر شما رو سر این کار گذاشتند (منظور همون رهبر چلاق است)
    در مورد اینکه (امام زمان ( عج ) رو رنجیده خاطر و متاثر کند) هم شما خودشو ناراحت نکن هرچه باشه بر اساس نوشته شما احمقی نژاد دکتره یا تو آسید!؟ اگه احمدی دکتره می‌دونه نبض شتر رو (امام زمان) چطوری بگیره، یقینا نبض حضرتو گرفته و دیده که حضرت حالش خوبه در نتیجه دستور گسیل زنها رو به ورزشگاه‌ها داده.
    در مورد اراذل و اوباش در ورزشگاه‌ها هم، مگه بنا نیست حکومت آخوندهای جاکش با اراذل و اوباش مبارزه کنه!! خوب پس چرا این کار رو نمی‌کنه و بجای جلوگیری از رفتن خانم‌ها به ورزشگاه‌ها از رفتن اراذل به ورزشگاه‌ها جلو گیری نمی‌کنه!؟ دیدی هیچی حالیت نمی‌شه آسید!
    در مورد مردم مسلمان هم شما زیاد خودشو ناراحت نکن، کافی است نون دونی آخوندها تامین بشه اسلام و اسهال رو هم بی‌خیال، اصل مطلب حق و حقوق آخونداست وگرنه اسلام کشک است آسید.
    در مورد خاتمی هم باحات کاملا موافقم او هم یک جاکش دیگه هست مثل همه آخوندهای جاکش و همگی هم فرزندان سید الجاکشین هستند.

  11. Winston says:

    این یارو سید گوزو.. دیوانه هم هست مثل اینکه
    هاهاهاهاها

  12. آرمان says:

    حسن آقای عزیز,
    ازت خیلی ممنونم از اینکه اجازه دادی این گوشکوبان درگاه امام زمان (همون که مادرش در بازار سکس کنیزان رومی چندین بار دست به دست خرید و فروش شد) به دفاع از بیضه شیعه (همون مسلکی که از لحاظ 90 درصد مسلمانان انحراف و شاخه زائد اسلام است).
    همون طور که مشاهده میکنی هر شخص عاقلی به منطق گوسفندوار این گوشکوب نگاه کند, اگر از خنده نمیرد, دین ستیز خواهد شد.
    جناب سید رسول الله بنی قریظه ! خاک برسرت با این اسم عربی که برای خودت انتخاب کردی. تو باید بری توی بلاگ عرب های سوسمار خور نظر بدی.
    در ضمن من بر خلاف تو و حسن آقا نظرم راجع به خاتمی متفاوته. به نظر من افراد دورو و منافقی مثل خاتمی, منتظری و یا سروش سعی دارند که کثافت دین را یک جوری توجیه کنند و ظاهری فریبنده به آن بدهند. مثلن واژه هایی غیر حقیقی مثل “دمکراسی اسلامی !” و “اسلام مترقی !” را مطرح میکنند. اینطوری گوسفندهای بیشتری جلب خرافات میشوند. ولی برعکس بزرگترین دشمنان اسلام افراد ساده لوح و احمقی مثل بن لادن و احمقی نژاد میباشند که با سادگی تمام کثافت دین واقعی را بدون روکش در معرض دید مردم میگذارند تا مردم از بوی کثیفش فرار کنند. به اعتقاد خیلی ها این افراد تندرو (بن لادن و احمقی نژاد) عوامل سیا هستند. هرچند که من چنین عقیده ای ندارم ولی معتقدم که هر دو در یک جبهه ضد دین فعالیت میکنند.
    در ضمن با آن “آزادی” (!) که برای خودت تعریف کردی (همان “بردگی” خودمان) خوش باش تا وقتی که به خودت آمدی و دیدی که ملاها بر جان و ناموست سوار شده اند (که ممکن است آنوقت برای بازگشت خیلی دیر شده باشد !)
    رسول بنی قریظه عبدلمشنگ ! دست همکاریت را میفشارم ! هر دوی ما دشمن مذهب هستیم. تو از داخل مذهب و ما از خارج آن این کثافت را علنی تر میکنیم.
    به امید دیدن نظرات *مفیدت*.

  13. احسان says:

    این سید رسول بنی هاشمی از کدوم گوری پیداش شد.این بوگندوها همه جا سرک می کشن.
    آخه احمق اگه مشکلت اختلاط زن و مرده که زن ها رو باید از رفتن به بازار و خیابون هم منع کنی.مردک بجای اینکه میگی زنها ورزشگاه نرن که اونجا اوباش و اراذلی مثل خودت وجود داره بگو اوباش و اراذلی مثل تو رو بیرون کنن تا زنها هم بتونن برن.در ثانی این علمای کسخل هم که میگن نگاه زن به پای مرد نامحرم جایز نیست هم گه زیادی میخورن چونکه اگه بخوان اسلامی اسلامی رفتار بکنن باید خانم ها رو از ظاهر شدن در تلویزیون هم منع کنن.باور نداری از خودشون بپرس تا بهت بگن که ظاهر شدن تصویر زن در TV حرامه.و دیگه اینکه این بازمونده های اثر یخبندان اینقدر با خودشون نمیگن که مسابقات کشتی و شنا و غیره از TV پخش میشه و زنها تو خونه نگاه میکنن.حالا چه فرقی داره که از نزدیک ببینن.

  14. amirezzati says:

    آقايون محترم برادراي عزيز، بسيجياي عاشق دلسوخته !!!
    كجاي كاريد بابا جون ؟؟؟؟چرا اينقدر خوتون رو مشغول اين قضايا كرديد؟ من اشتباه بزرگ عمرم راي به آقاي احمدي نژاد بود! به من نگيد عوضي خودباخته! شايد سابقه داوطلبانه جبهه من از خيلي از بسيجياي رسمي و كادر سپاه كمتر نباشه !!! يادگاريشم يك پروتز گل و گنده س كه از زانوي چپم آويزونه !!!!
    بگذريم! چون اينجا ميشه اين حرفا رو زد مينويسم. آقا چون نتونسته مافياي نفتي رو معرفي كنه،چون نتونسته وزراي هم قد وزير به مجلس ببره، نتونسته پول نفت سر سفره مردم ببره، چون سفرهاي استاني نمايشهاي از قبل تعريف شده هستند ، چون امنيت استانهاي مرزي خيلي پايين اومده ، چون خيلي و نصفي از عالم رو با خودمون عملا و علنا وارد جنگ و تخاصم كرديم، اومده شعار ورود خانمها به ورزشگاهها رو ميده كه بعد با مخالفت كساني كه خودشون ايشون رو حمايت كردن براي پيروزي در انتخابات، اعلام كنه كه مردم من ميخواستم ولي چون علما و رهبري مخالف بودن، پس ببخشيد،روم سيا، فعلا نميشه!! تازه مگر قراره من و تو خواهر و مادر و ناموسمون رو بفرستيم ورزشگاه كه اينقدر نگرانيم و نگرانند؟ اونايي كه ميرن ورزشگاه از جنس همين مانكنهاي خيابوني‌اند كه از هيچ مساله‌اي باكي ندارند!! كدوم فضاي فرهنگي در ورزشگاهها ؟؟؟
    بابا تو رو بخدا بيخيال اين قضايا بشيد!!!! 22 جان پاك در تاسوكي به شهادت رسيدن جيك هيچكدوم از علما در نيومد ولي تماشاي يك ساق پاي پشمالو آنهم از آن فاصله دور در استاديوم كه واقعا تشخيص جنسيت زن و مرد داخل زمين مشكله، اينقدر علما را برآشفته !!!!

  15. arshiya says:

    bad nist

  16. antanita says:

    salam dooste aziz
    lotfan tarze makhfi nemoodane ip ra amozesh dahid

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی