May 03 2006

یک پیام

نوشته:     :::       20 پیام

این متن توی پیام گیر بود دیدم از دل برخواسته می گذارم اینجا که همه اونو بخونند:
آقايون محترم برادراي عزيز، بسيجياي عاشق دلسوخته !!!
كجاي كاريد بابا جون ؟؟؟؟چرا اينقدر خوتون رو مشغول اين قضايا كرديد؟ من اشتباه بزرگ عمرم راي به آقاي احمدي نژاد بود! به من نگيد عوضي خودباخته! شايد سابقه داوطلبانه جبهه من از خيلي از بسيجياي رسمي و كادر سپاه كمتر نباشه !!! يادگاريشم يك پروتز گل و گنده س كه از زانوي چپم آويزونه !!!!
بگذريم! چون اينجا ميشه اين حرفا رو زد مينويسم. آقا چون نتونسته مافياي نفتي رو معرفي كنه،چون نتونسته وزراي هم قد وزير به مجلس ببره، نتونسته پول نفت سر سفره مردم ببره، چون سفرهاي استاني نمايشهاي از قبل تعريف شده هستند ، چون امنيت استانهاي مرزي خيلي پايين اومده ، چون خيلي و نصفي از عالم رو با خودمون عملا و علنا وارد جنگ و تخاصم كرديم، اومده شعار ورود خانمها به ورزشگاهها رو ميده كه بعد با مخالفت كساني كه خودشون ايشون رو حمايت كردن براي پيروزي در انتخابات، اعلام كنه كه مردم من ميخواستم ولي چون علما و رهبري مخالف بودن، پس ببخشيد،روم سيا، فعلا نميشه!!!
تازه مگر قراره من و تو خواهر و مادر و ناموسمون رو بفرستيم ورزشگاه كه اينقدر نگرانيم و نگرانند؟ اونايي كه ميرن ورزشگاه از جنس همين مانكنهاي خيابوني‌اند كه از هيچ مساله‌اي باكي ندارند!! كدوم فضاي فرهنگي در ورزشگاهها ؟؟؟
بابا تو رو بخدا بيخيال اين قضايا بشيد!!!! 22 جان پاك در تاسوكي به شهادت رسيدن جيك هيچكدوم از علما در نيومد ولي تماشاي يك ساق پاي پشمالو آنهم از آن فاصله دور در استاديوم كه واقعا تشخيص جنسيت زن و مرد داخل زمين مشكله، اينقدر علما را برآشفته !!!!

نوشته: در ساعت: 1:06 pm در بخش: ملای حیله گر

20 پیام  |           

20 پیام به “یک پیام”

  1. سید رسول بنی هاشمی ( بسیجی مخلص ) says:

    با این که بی بی سی رادیوی بیگانه است ولی پر بی راه نگفته ، هرکسی که در محدوده ی مشخص مرزهای جمهوری اسلامی ایران از طریق اینترنت و وبلاگ نویسی علیه دین مقدس و مبین اسلام ، پیامبر عظیم الشان اسلام ، ائمه ی معصومین علهیم السلام ، مراجع عظام تقلید و روحانیت ، ولایت فقیه ، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری ، توهین یا تحقیر یا جسارت و یا تبلیغی کند شک نکنید که شناسایی و دستگیر خواهد شد و متناسب با تخلفی که انجام داده با او برخورد خواهد شد ، افرادی مثل \” سیگارچی و سمیعی نژاد \” از این جمله اند البته دومی به علت ارتداد می بایست اعدام می شد که به متاسفانه علت کوتاهی و سهل انگاری برخی مسئولین هنوز زنده است . البته ابتدا به صورت امر به معروف و نهی از منکر است و اگر تکرار شد متعاقبا به صورت برخورد نمود پیدا خواهد کرد . البته تو باید در مورد آمار هایی که میدی یک مقدار تحقیق بیشتری کنی اینکه گفتی :\” 80 درصد ملت مخالف رژیم هستند \” که اظهارنظر خنده داری هست ، برای اینکه آمار دقیق دستت بیاد می تونی هفته ی آینده که هیئت دولت چهاردهمین سفر استانی خود را به استان شهیدپرور \” فارس \” خواهند داشت ، از طریق شبکه ی خبر که سخنرانی های دکتر احمدی نژاد رو به طور زنده بخش می کنه ( البته یه بخشیشو ) خیل عظیم جمعیت رو با اون چشم های وا موندت ببینی تا بیخود با این حرف ها دل خودت رو خوش نکنی . والسلام .
    حاجی رسول اونهایی که میان پیشواز احمقی نژاد همان 20 درصدی است که گفتم یک عده کسخل و مشنگ و یک عده هم مثل جناب عالی حقوق بگیر همین دستگاه هستند.
    خوب اگر رهبر چلاق شما تهش باد نمی‌ده و مطمئن هست که طرفدار سینه چاک زیاد داره اجازه نمی‌ده برای رو کم کنی هم که شده یک رفراندومی برپا کنند و روی همه رو کم کنه!!؟ ولی خوب هم اون می‌دونه و هم تو که اگر چنین گهی خورد یک مرتبه دیدی حتی طرفدارانش هم برن به اونطرفی‌ها رای بدن و کارشون تموم بشه

  2. سلام … راست میگوید، یک حرفی زد که مظمئن بود عملی نمیشود تا خودش محبوب کند. به این میگویند سیاست. من را یاد نخست وزیر کنونی آلمان انداخت که هیچ کاری نکرد و محبوبیتش اوج گرفت و نزدیک بود قبل از انجام اعمال پایین بیاید و ظاهر پشتوانی مردمی از دست بدهد، یک روز قبل از اینکه به آمریکا مسافرت کند گفت: زندانهای گوانتانامو باید بسته شوند!! ..هورا و دست و …

  3. کیانوش says:

    عـجیب اینجاست که اینها هربار از هـمینگـونه تـرفـند هـا اسـتفاده میـکـنند ولـی مـردم بجای درس عـبرت گـرفـتن، باز دفـعه بـعدهم گـولشـون رو میـخورند و سـرشـون با خـزعـبلات آقایون گـرم میشـه تا اینها خـرشون رو یه بار دیگه از پل رد کـنند !!! راسـتـی آیاحـق ما هـمین رژیم نیـست ؟؟

  4. آرمان says:

    رسول بنی قریظه عبدالله,
    هرچند که میدونم که تحصیلات سیکلت را هم ناتمام گذاشتی ولی یک حساب سر انگشتی برات میکنم که بفهمی که 80 درصدی که حسن آقا گفت از کجا آمده:
    بنا بر آمار پر از تقلب خودتون حدود 53 درصد مردم (عاقلان) انتصابات شما را تحریم کردند. از آن 47 درصد باقی مانده حدود 19 درصد بر علیه احمقی نژاد رای دادند. حتی اگر رای ها سفید و باطله را در نظر نگیریم فقط حدود 28درصد مردم (گوسفندانی مثل تو) به این گوشگوب رای دادند.
    خوب ! همان طور که میدانی معمولن اکثریت عوام ایران به *حمایت* کسی رای نمیدهند بلکه بر *علیه* کس دیگر به رقیبش رای میدهند. یعنی 80 درصد مردم که به خاتمی رای دادند نه بخاطر آن بود که از این آخوند بی بته خوششان میامد بلکه به خاطر این بود که از رقیبش (نماینده حکومت) بیزار بودند (“نه” بزرگ).
    بنابراین از 27 درصدی که به احمقی نژاد رای دادند احتمالن 15 درصدش به خاطر انتقام از خاتمی و اسهال طلبان بود. یعنی در حقیقت شاید 12 درصد مردم (جماعت گوسفندان) واقعن به احمقی نژاد اعتقاد داشتند.
    در ضمن زیاد از استقبال دو سه هزار دهاتی از یک مقام کشوری خرکیف نشو. کافی است یک ماشین گران قیمت نو بخری و سری به دهات اردبیل و یا ممسنی بزنی, خواهی دید که حدود 100 تا بچه و ندید بدید به دورت حقله میزنند چه برسد که مقامی هم داشته باشی !
    شاه و صدام هم هر وقت از دهات دیدن میکردند دهاتی ها برای دیدنشان دست و پا میشکستند. این نشان دهنده عقب افتادگی مردم است و نه محبوبیت اون مقام. من مطئمن هستم اگر حتی یک خر را هم لباس تنش کنند و به مردم دهات بگویند که این رئیس جمهور و یا رهبر است برای عوام فرقی نکند و باز هم چند صد نفری بری دیدنش رو کول هم سوار شوند.
    یادم میاد زمانی که خمینی به ایران اومد گفت که در هیچ کشوری مثل ایران رهبر این گونه آزادانه در میان مردم نمیاید. ولی بعدش رفت توی سوراخ موش جماران و در فضای باز دیگر ظاهر نشد. حالا هم احمقی نژاد فقط جرات داره با ماشین ضد گلوله به همراه دها محافظ با سرعت از میان چند تا دهاتی سریع رد بشه تا چند تا عکس بگیره و گوسفندانی مثل تو رو خر کنه.
    در جهان متمدن امروزی این نمایش ها بسیار مسخره است و فقط مختص دیکتاتور هایی مثل حافظ اسد, قذافی و کاسترو است. در حکومت های دمکرات میزان رای اکثریت مردم است که در یک انتخابات *آزاد* به نامزد *دلخواهشان* رای میدهند. این جور نمایش ها کذایی فقط برای گوسفندانی مثل تو کاربرد داره.
    باز هم بنویس !

  5. Winston says:

    درداوره و حالم از این رژیم اسهالی و اشغالی بهم میخوره!

  6. سید رسول بنی هاشمی says:

    اولا من دانشجوی الهیات و فلسفه ی اسلامی دانشگاه امام صادق ( ع ) هستم و می خونم برای فوق لیسانس انشاالله در ضمن از دانشجویان پیرو خط امام و رهبری هم هستم ، \” کافر همه را به کیش خود پندارد \” ثانیا معلومه یا آمار انتخابات رو نداری یا ریاضیاتت ضعیفه ، بنا بر آمار رسمی 63 % جمعیت واجد شرایط رای در این انتخابات شرکت کردن که فقط کمتر از 1 % اون رای های باطل بوده به هر حال اون هم جز آرا به حساب میاد . اگر 100 رو از 63 کم کنیم میشه 37 ، پس 37 % جمعیت واجد شرایط رای در انتخابات شرکت نکردن . که از این تعداد دکتر محمود احمدی نژاد با کسب بیشترین درصد آرا پیروز انتخابات شدند. البته برای ما مهم نیست چه کسی در انتخابات پیروز شده برای ما مهمه چقدر در انتخایات شرکت کردن که این آمار بسیار شایان توجه بود و قدرت و صلابت نظلام مقدس جمهوری اسلامی رو به نمایش گذاشت. که در مقایسه با کشورهای خاورمیانه حتی اروپا رکورد خیلی خوبیه ، چندی پیش شنیدم تو یکی از کشورهایی اروپایی تنها 25 % از واجدان شرایط تو انتخابات شرکت کردن حتی با وجود این به اصطلاح دموکراسی شون . در مورد سفرهای استانی دکتر احمدی نژاد هم بگم که ایشون فقط از جاهایی که به عنوان \” شهرستان \” مطرح هستند دیدن می کنند و مردم شهر هم حتما ماشین گران قیمت دیده اند در ضمن در مراسم استقبال از کودکان خبری نیست چون بر اثر ازدیاد زایدالوصف جمعیت زیر دست و پا می مونن . همه مردم مشتاق و مومن و مسلمان هستند که برای استقبال و خوشامد گویی به رئیس جمهور و نماینده ی رهبر عزیزشون واقعا بی تابی می کنن و همگی با نثار گل و شعار هایی مختلفی مانند \” صل الا محمد بوی رجایی آمد \” و \” صل الا محمد یاور رهبر آمد \” و \” دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی \” از ایشون پذیرایی می کنن . به هر حال استقبال در همه ی شهر ها از دکتر و سایر ملازمان بسیار خیره کننده است ، شما غرب زدگان و نمایندگان آمریکای جهانخوار همیشه از کشورهایی که دارای استقلال و دارای حکومت های مردمی هستند متنفر هستید ، همین کشور هایی مانند سوریه ، لیبی ، کوبا ، ونزوئلا و اخیرا هم بلاروس و بولیوی که بولیوی چندی قبل نفت و گازش رو هم ملی کرد و دست ابر قدرت ها رو از منابع زیر زمینیش قطع کرد از این جمله کشور ها هستند ، شما خائنین و وطن فروشان و جیره خواران غرب که از این 75 میلیون دلار احتمالا چیزی هم به شما خواهد ماسید قصد دارید با تبلیغ علیه نظام و جوسازی های کذبتان به انقلاب و اسلام ضربه بزنید باید بگم که کور خوندید ، این اسلام و انقلاب بد جوری در قلب ملت مسلمان ریشه دوانده و اسلام عزیز با روج جان ملت عجین شده ، در یک کلام نظام جمهوری اسلامی بیدی نیست که به این بادها بلرزد .

  7. آسید رسول می‌خواستم فحشت بدم به خودم گفتم حیف فحش! این از این
    مدرک فکر کردی با کی طرفی!؟ من بتو گفتم برو به اون رهبر مافنگیت بگو اگه جرات داره یک همه پرسی راه بیندازه تا ببینیم چند درصد بخاطر دست چلاقش به او رای خواهند داد. آخه مردک مافنگی یا از وضع مملکت بی خبری یا خودت را به خریت می زنی.
    کدام پول نفت آنهایی را که آقایان یا خودشان دزدیدند و خوردند و آب بالایش کردند یا آن مبالغی که به این و آن مافنگی جنبش حماس یا جنبش جیش گوز یا جنبش تخم شتر حسین می دهند را می گویی وقتی این اراذل پولها را تقسیم کردند که دیگر چیزی برای ملت نخواهد ماند که.
    درضمن جاکش اگر یک بار دیگه اومدی اینجا و گفتی “وطن فروشان و جیره خواران غرب” دیگه اجازه زر زدن توی این وبلاگ رو بهت نخواهم داد. جاکش روزی که ما از اون وطن دفاع می کردیم توی بچه عرب هنوز از کمر نوادگان سید الجاکشین متولد نشده بودی.

  8. احسان says:

    آقای سید رسول بنی هاشمی حق داری. اگر منم صبح تا شب با بچه های بوگندوی گروه الهیات که پسراش مثل آدمای نخستین اند و دختراش هر یکی به اندازه ی بابا بزرگ من سبیل دارن و تو دانشگاه به پاچه بزی معروفن نشست و برخاست می کردم حتما مثل تو فکر می کردم.آخه تو رو چه به ریاضیات ؟ شماها بهتره برین علم آداب خلا رفتن و شستن کون و نحوه ی استبراء و حکم نشوز و نحوه ی دخول رو بخونید. به ریاضیات تو را چه کار؟ تازه کدوم فلسفه ی اسلامی؟ همونی که همه ی سنی ها اونو حرام می دونن. پس بهتره بگی فلسفه ی شیعی.و اینکه گفتی مهم تعداد شرکت کننده های در انتخاباته میبینی چقدر کوتاه فکری؟اولا میگی “چندی پیش شنیدم تو یکی از کشورهایی اروپایی تنها 25 % از واجدان شرایط تو انتخابات شرکت کردن ” فقط شنیدی . از کجا؟ معلومه از تلویزیون حکومتی.چه زمانی؟ در بحبوحه ی انتخابات.آره منم شنیدم.اون موقع تو دهن خیلی ها افتاده بود که عده ی زیادی تو انتخابات شرکت نکردن.حکومت هم برای اینکه خیال همه رو راحت کنه این گه زیادی رو تناول کرد. و تو هم باید بشنوی. چون دانشجوی علم طهارت که زبان انگلیسی بلد نیست که خودش چهار تا سایت از همون نوعی که میگی مال جهانخواران است رو بخونه. برای همینم میشینی جلوی تلویزیون و به به و چه چه میکنی. اون کشورایی که شما شنیدی کشورهایی مثل نروژ و لوگزامبورگ و سوییس و سوئد و هلند و مثل اینها هستند که در رده بندی کشورهای توسعه یافته در بالای جدول قرار دارند. بهتره بری چند تا آمار نامه ی رسمی بخونی و یا چندتا سایت مربوط به آمارهای توسعه ی کشورهای مختلف رو ببینی و بعد می فهمی که حداکثر میتونی ایران آخوندی رو با پاکستان و قزاقستان و همون کوبا و ونزوئلایی که گفتی مقایسه کنی. حتی با کویت و قطر هم نمیتونی مقایسه کنی چه برسه به سوییس و نروژ. و دیگه اینکه گفتی”در مراسم استقبال از کودکان خبری نیست چون بر اثر ازدیاد زایدالوصف جمعیت زیر دست و پا می مونن” . چرا اینقدر شماها دروغ میگین. من خودم تو یکی از همین شهرهایی ساکنم که قدم منحوس این مردک خیالاتی بهش رسیده.از چند روز قبل از آمدنش به خواهرم که کلاس اول راهنماییه گفته بودن روز آمدن این مردک درس ندارین و باید برین استقبال.اگر فیلم سفراش رو با دقت ببینی بچه های راهنمایی و دبیرستانی رو فراوون میبینی.با خودت نمیگی این همه هم کلاسی چطور موقعی که درس ندارن و تعطیلن توی استادیوم کنار هم ردیف شدن.معلومه این بچه ها درس و کتاب دارن اما برای اینکه خیمه شب بازی بی رونق نشه کلاسها رو تعطیل می کنن میبرنشون استقبال. و باز گفتی که”شما غرب زدگان و نمایندگان آمریکای جهانخوار همیشه از کشورهایی که دارای استقلال و دارای حکومت های مردمی هستند متنفر هستید ، همین کشور هایی مانند سوریه ، لیبی ، کوبا ، ونزوئلا ..” فقط شماها میتونین به هم نون قرض بدین.آره حکومت سوریه که در زمان حافظ اسد با بمباران شهر حلب عده ی زیادی از مردم شهر رو به خاطر چهارتا نامرد اخوان المسلمین قتل عام کرد مردمیه.یا حکومت لیبی که تا دیروز آخوندا قزافی رو روی زمین صاف نمی دیدن و قزافی رییس جمهور مادام العمرش هست مردمیه.اینقدر هم از استقلال بالا و پایین نرو.آخر میافتی و دست و پات میشکنه. همین آخوندا که مارو با این استقلال 27 سال اسیر کردن حالا برای گرفتن چهار تا قطعه ی یدکی هواپیماها و قطعات صنعتی از زبان خود احمدی نژاد به گدایی افتادن.اونجایی که احمدی نژاد در مقابل خیل عظیم ساده لوحان خطاب به غرب گفت ” شما موظفید وقتی هواپیما می فروشید لوازم یدکی آنرا هم بدهید” یکی نیست به این آقا بگوید تو که مستقلی چرالوازم یدکی رو از اونها میخوای.

  9. امیر says:

    سلام حسن آقا:آغاز کار پایگاه فیلترینگ جمهوری اسلامی با قابلیت شناسائی کاربران و مراجعات آنها به سایت های غیرمجاز، نگرانی کاربران اینترنت را بر انگیخت
    http://radiofarda.com/iran_article/2006/5/c1c06db0-54f0-454b-a063-785d814f61c2.html
    تابعد….
    ———————
    امیر جان مگر مطلب قبلی مرا نخواندی؟
    عزیز دلم اگر جمهوری اسلامی می‌توانست از این کارها بکند که تا حالا کرده بود. مگر امروز با دوسال پیش فرقی هم بوجود آمده؟
    عزیز دلم بیش از 5 میلیون کاربر اینترنت در ایران وجود دارد و همگی هم بجز سیاسی چیز دیگری نمی‌خوانند، البته آن تعداد هم که سیاسی نمی خوانند سایتهای سکسی را دید می زنند. باور نداری برو تعداد سایتهای سیاسی را با تعداد سایت‌های دیگر را مقایسه کن تا گوشی بیاید دستت.
    ملتی سیاسی تر از ملت ایران وجود ندارد و تا این رژیم برقرار است ملت هم روز بروز سیاسی تر می‌شوند و در نتیجه برخورد با آنها مشکل تر

  10. Winston says:

    خسن اقا یه وقت این دیوانه سید رسول بنی هاشمی رو block نکنی… بذار بخندیم یه خورده به اراجیفی که می بافه

  11. آرمان says:

    سید (عرب پروده) رسول بنی قریظه عبدل گوشکوب,
    ظاهرن آمارهایت هم مثل سیمای آخوندی که از تصاویر انتخابات سال های قبل سوء استفاده کرد, میمونه ! برو آمار انتخابات تهران را ببین بعد بیا اینجا زرت پرت کن. از 8.3 میلیون فقط 1.7 میلیون در تهران به احمقی رای دادند. البته احتمالن نصفشون تقلبی بود و توسط فتوی “حلالیت تقلب” توسط مصباح بدست اومد. تقلبی که حتی رفسنجانی هم به شکایت وا داشت. اون 63 درصد هم اگه لطف کنی یک منبع معتبر بیاری ممنون میشم.
    ظاهرن بازار طرفدارهای اربابت (همون که قلاده ات دستشه) اینقدر کساد شده که مجبور شدن به سایر دیکتاتورهای منفور و منزوی شده روی بیارن. اینقدر گوی ونزوئلا و کوبا رو غرغره نکن ! این ها کشورهای کمونیستیند. یعنی از لحاظ اونها اسلام شما پشمه. همشون هم از لحاظ شما گوسفندان نجس هستند. اگر سواد نداری برو از اون آخوند بچه باز محلتون بپرس. در عوض مسلمان ترین کشور جهان (عربستان) که محل تولید این خرافات بود از لحاظ شما گوشکوبان نوکر آمریکا و خائن به اسلام است ! آخر و عاقبیت مرام سکیم خیاری شما اینه که با کمونیست هم سفره میشید و با اصل مسلمان دشمن !
    گوشکوب علی خان ! نمایش های مضحک اربابت را با صدام مقایسه کن و ببین که در یک سطحن. هر دو توسط چند صد نفر که وعده غذای مجانی داده شده اند مورد چابلوسی قرار میگیرند. عاقبت هر دو هم یکیه. اگه لطف کنی و تفاوت استقبال مردم از صدام و احمقی نژاد را هم بیان کنی ممنون میشم.
    احمق علی خان ! میزان مشاکرت در انتخابات مورد بحث ما نبود. گفتیم که بنا به آمار دروغین خودتون احمقی نژاد 17 میلیون رای آورد که درصد پایینی است. منظور این بود که احمقی نژاد و مزودرانش در اقلیت (حدود 20 درصدی) هستند. امحتحانش هم خیلی ساده است. اگر رهبرت بیضه اش را دارد یک رفراندم بگذارد و احمقی نژاد را در کنار یک اپوزیسیون قرار بدهد و بعد نتایج را نگاه کند. اینکه 17 میلیون گوسفند به احمقی نژاد رای دادند (با تقلب) به خاطر این بود که رقیب درست حسابی نداشت. رفسنجانی رقیبش بود که از لحاظ مادرقحبگی دست کمی از احمقی نژاد نداره. یعنی از ناچاری به او رای دادند.
    راستی چرا از اسم رفراندم زرد میکنی ؟ تا حالا 5 با من هم حسن آقا بهت اینرو گفتیم ولی خود رو به کوری و یا خنگی میزنی. پس چی شد اون “70 میلیون” حامی ؟
    مطئمن هستیم اگر رژیم جیره تو رو قطع کنه تو هم دینت را یک شبه به باد میدی و احتمالن به یکی از کشورهای غربی پناهنده میشی.

  12. ali says:

    آقا سيد رسول ؛ پسر جان حيف كه نميشناسمت والا مي آمدم ازنزديك باهات حرف ميزدم وبهت ميگفتم درطول 60سال چه كه نديديم صبح جماعت مرگ بر شاه وزنده باد مصدق شعار ميدادند وعصر همانروز همان مردم عكس آنرا ؛بنابراين زياد جوگير نشو وبرو درست را بخوان وياد بگير آداب كونشوئي وجماع با حيوابات را

  13. سید رسول بنی هاشمی says:

    حسن بیا و اصلاح شو ، چند شب پیش خوابی دیدم که به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم ، خواب برادر شهیدم رو دیدم ( سید مصطفی بنی هاشمی ) که با لباس سفید و چهره ای غرق در نور و نورانی البته من فقط صداشو شنیدم و از طریق صداش فهمیدم که خودشه ، جلوی روم ایستاده بود و می گفت رسول قبل از اینکه برم جبهه 2200 تومن( اون موقع سال 64) از یکی از دوستام قرض کردم و قبل از اینکه برم جبهه یادم رفته که بهش برگردونم یا حداقل حلالیت بطلبم … صبح از خواب بیدار شدم هرچی فکر کردم یادم نیومد که مصطفی به کی بدهکار بوده ، یاد مادرم افتادم . چون مصطفی هر کاری می خواست بکنه اول به مادرم می گفت ، ماجرا رو برای مادرم تعریف کردم . یه خورده فکر کرد بعد گفت یادم اومد 21 سال پیش مصطفی از فلانی پولی قرض کرد ، من فکر کردم بهش پس داده . گفتم نه و بلاخره دوست مصطفی رو پیدا کردم و پول رو عینا بهش پس دادم ……………. این ماجرا رو برات تعریف کردم که بدونی شهدا هم با اون عظمتشون از گرفتاری های قیامت در امان نیستند و اگر حقی گردنشون باشه باید ادا کنن ، دیگه چه برسه به تو که داری روز و شب به پیامبر و ائمه توهین و جسارت می کنی . اگه این طوری پیش بری جات توی اسفل السافلین دوزخه ، من که وقتی فکر می کنم که تو مردی و شب اول قبرته و موجودات زشت و منحوسی اطرافت رو گرفتن و چه بلایی دارن سرت میارن مو به بدنم سیخ میشه ، به نظر من اون جمله ی پیامبر مکرم اسلام که می فرمایند : \” مردم خوابند ، وقتی که مردند بیدار می شوند \” رو باید آب طلا گرفت و دروازه ی همه شهرها نصب کرد ، \” خُسن \” هنوز برای توبه دیر نشده ، به قول شاعر : صد بار اگر توبه شکستی بازا . در عین حالی که می دونم قلب تو اون قدر تاریک و سیاه شده که حرف های من بهش اثر نمی کنه و کارگر نیست ولی وظیفه ی من بود که راهنماییت کنم و راه خطا و صواب رو نشونت بدم ، تو خواه از سخنم پند بگیر خواه ملال ، واقعا درست میگن که \” نرود میخ آهنین در سنگ \” …
    آسید رسول حقیر رو قراره وقتی مردم بسوزونن و شب اول قبری وجود نخواهد داشت ها ها ها!! درضمن می خوام برم جهنم بلکه جای شما ها توی بهشت تنگ نشه، باز هم درضمن از هم صحبت شدن با اراذلی مثل خمینی حقه‌باز، سیدعلی گدا، هاشمی دزد و مصباح شیاد دوری جویم. حالا حالیت شد من چرا نمی‌خوام بهشت برم!؟ درضمن توی همین دنیای خاکی آنقدر حوری‌های مو بلوند رو در بقل گرفته‌ام که دیگر بلا نسبت شما آن دنیا فلانم راست نخواهد شد!!!
    دوم از کجا می‌دانی، شاید هم شب اول قبر یقه تو را گرفتند که با این همه دزد و جانی 27 سال همکاری کرده‌ای.
    در مورد برادرت هم یقین بدان اون کسی که پول رو از تو گرفته خودش هم یادش نبوده بعد از 27 سال که چنین طلبی داشته، ممکنه بگی پس چرا پول رو از تو گرفته!؟ برات بگم عزیز دل ملت بیچاره ایران از فقر و فحشایی که شما و آخوندها آفریده‌اید همه گشنه و محتاج شده‌اند پس می‌بینی که اگر این حرفی که زدی هم حقیقت داشته باشه که یقینا ندارد اون رفیق برادرت از زور تنگدستی اون 2200 تومن رو از تو گرفته

  14. هاله says:

    سلام حسن آقا جان. خوب و خوش و سلامتی؟ 🙂
    کامنت جالبی این دوست برات گذاشته. همیشه به این باورم که خود این‌ها از داخل سخت دچار تضاد شدن از بسکه آخوند جماعت inconsistant هست. معادل سلیس فارسی‌اش رو نمی‌دونم.
    فعلا” قربان‌ات.

  15. حُسن آقای گل گلاب
    اطلاعات شما در مورد افرادی که اینگونه نظریات را در وبلاگها میگذارند مسلما بیش از من است و مطمئنم که میدانید وزارت اطلاعات یکی از وظایف ارشادیش! آنست که همه را با روشهای مهرورزی خود به طور زنجیره ای براه راست هدایت کند. در این وضعیت از تعدادی مفت خور که نام آنها را “خانواده شهدا” گذاشته اند در بسیاری از راه ها مورد استفاده قرار میدهند. در حقیقت مزدورانی هستند که با کارهای خنده دار و بچه گانه سعی بر نمایش دادن وفاداری خود را به رژیم ام القرا دارند که با این عمل پول مفتی را که به آنها میدهند حلال شود!
    یکی از وظایف این مرده خواران ایجاد تفرق بین مخالفان است و از آنجا که با سلاح خودشان باید به جنگ خودشان رفت تجازه میخواهم تا یک جمله کوچک جواب این آقا رسول که برادر شهیدشان! را برخ شما و سایرین کشیدند بدهم تا اسان بدانند حقایق همیشه در زیر نقاب نمیماند:
    حج آقا رسول از داداشی پرسیدین که بیشه حبیب چکار میکردن؟ (العالم و یک اشاره)

  16. آرمان says:

    حسن آقا تا دیر نشده توبه کن ! دیشب به خوابم زنی آمد با سری خونین که شصت دستش هم شکسته بود. ازش اسمش را پرسیدم گفت: “زهرا”. گفتم زهرا دختر محمد. گفت: “نه. زهرا کاظمی”. گفتم چه میخواهی ؟ گفت: “چرا خمینی کاری کرد که تمام جهان از ایران متنفر بشوند و به صدام در حمله به ایران کمک کنند ؟” گفتم بخاطر اینکه بود عمر دیکتاتوران به جنگ و خونریزی بسته است و در زمان صلح مردم بر علیهشان شورش میکنند. گفت: “پس قاتل اصلی شهدای ایرانی حماقت خمینیه ؟!” گفتم پس چی فکر کردی. گفت: “راستی کسی بنام مصطفی بنی قریظه به من گفت که به برادرش بگیم که «گوشکوب ! اون 2200 تومانی که 21 سال پیش از کسی گرفته بودم ارزشش با این نرخ تورم وحشتناک الان صد برابره. الان این 2200 تومن را به گدا بدی قهر میکنه.» بعدش بهم گفت که «این احمقی نژاد برای ما توی بهشت آبرو نگذاشته. هرجا میریم میگن این احمق داره دوباره اشتباه خمینی را تکرار میکنه تا هزاران ایرانی را برای حفظ تاج و تختش قربانی کنه»”
    از زهرا پرسیدم کی ترو کشت ؟ گفت: “زیاد مهم نیست کی منو کشت. مهم اینه که کی آب توی آسیاب این قاتلین میریزه” گفتم کی ؟ گفت: “افراد احمقی مثل سید رسول بنی قریظه که عمله و جلاد رژیمند و برای قاتلان آنها کار میکنند”
    راستی سید رسول بنی قریظه ! دفعه بعد از برادرت بپرس که چکار باید کرد وقتی که اسم رفراندام میاد تا آدم خودشو خیس نکنه ؟ شاید اون بتونه بهت کمک کنه.

  17. کیانوش says:

    پـس راسـته که میـگن دولـت ایران در تیمارستان هارو باز کرده و هـرچی دیوونـه بـوده ول کـرده تـو خـیابون !!! مـن اول باورم نشد امـا این سـید نـمونـه بارز و غـیر قابل انکاریه :))

  18. siavash says:

    حاجی کشک چی ،کار چی اين قضيه اينترنت که شلوغش کردين،حاجی بيا اين 27 سال نح،اي حکومت کردن اين اخوندا رو اول ببين بعد
    قضاوت کن،جلو چی رو تونستن اينها بگيرن،از ويديو که اول ميگفتن حکمش محاربست بعد که ديدن بابا همه دارن،آخرش اين مشکينی بود يا جنتی يا يادم نيست کدوم يک از اين اختاپوس ها بودن
    که گفت من تو خونه خودم هم ويديو دارم و شبا ميشينم فيلم سوپر خدا رو با فرشتگانش ميبينم
    بعد ماهواره که ميگن ميگيرم ميبنديم،ولی خودشون هم ميدونن که وقتی يک چيزی تو ايران همه گير ميشه هيچ کس کاری نميتونه بکنه،حالا هم ميگن ما اي پ در مياريم
    تلفن پيدا ميکنيم،يکی نيست بگه آخه تو کدوم تجهيزاتشو داری،حاجی گوگل با اون همه ايهن تلوپش نميتونه،ميخوای سربازان گمنانم امام زمان
    بتونن،اين حکومت های ديکتاتری از نوع سلطنتيش مثل پيرمرد پيرزنها ميمونن که وقتی يک چيز جديد ميبينن
    اول فحش ميدن و ورد ميخونن تا شايد يک جوری اين چيز جديد از بين بره تا اين چند صباح آخر عمری
    بتونن راحت زندگی کنن،بعد که ميبينن نه بابا اين چيز هی داره کلفتّر و بزرگتر ميشه هی لگد ميزنن
    که شايد يک فرجی بشه،بعد که ديدن ای بابا مثل اينکه اين چيز رو نميشه کاريش کرد،قبوّل ميکنن
    و بعد از چند وقت خودشون ديگه باهاش حال هم ميکنن،

  19. سید رسول بنی هاشمی says:

    \” خُسن \” دیدی باز زود قضاوت کردی ، من گفتم پول رو عینا بهش دادم ……….. نگفتم که گرفت یا نگرفت ، اون از یک خانواده ی پولداره ، در واقع میشه گفت میلیاردره ، من جریان خوابم رو براش گفتم و من پول رو بهش دادم و اون نگرفت یعنی عارش می شد که بگیره ولی تونستم شفاها حلالیت برادر شهیدم رو ازش بگیرم ، درضمن تو که نه به خدا اعتقاد داری نه به روح نباید هم باور کنی ….. هدف من از گفتن این داستان ، این بود که دست تو رو بگیرم و از این منجلاب ضلالت و گمراهی بکشم بیرون ، که به این نتیجه رسیدم : \” آن کس که راه دارد و بی راهه می رود ، بگذار تا بیفتد و بیند سزای خویش …. \”

  20. آرمان says:

    ُرسول بی قریظه,
    عرضم به حضورت (همان کوچه علی چب)اینکه در یک مباحثه و یا مجادله معمولن یکی سوال میکنه و یکی جواب میده و یا یکی ادعایی میکنه و دیگری با دلیل رد میکنه. تو اولش خوب اومدی. سعی کردی که کثافت کاری های اربابت را یکجوری ماسمالی کنی ولی بعدش که از منطق و آمار کم آوردی زدی تو خاکی و شروع به هذیان گویی و کس شعر بافی کردی: “خواب دیدم که 2200 قرون به یه میلیاردری بدهکارم !” و ما هر چه خواستیم برگردیم به بحث اصلی که همان “عدم مقبولیت رژیم در نزد مردم و مخالفت 80 درصدی با آن” بود, جنابعالی خودت را به خریت و کوچه علی چپ زدی و باز خیالاتی شدی.
    توصیه میکنم که شب ها غذای سبک و حتی المقدور حلال (هرچند که برات سخته) بخور که دیگه کابوس و هذیان نبینی.
    به هر حال با عقب نشینی تو از ادامه بحث ما هم به همان نتیجه دلخواه و مورد نظر رسیدیم یعنی نشان دادن اینکه شما گوشکوبان ولایت, چقدر بی بنیه و خالی از شعور هستید و منطقتان همان هذیان گویی به همراه چماق است. برای همین هم ما از حسن آقا درخواست کردیم تا بزاره تو خودتو و دینتو *ضایع* کنی.
    راستی رشته تحصیلی که از طریق سهمیه شهدا انتخاب کردی فقط به درد استخدام در فیظیه قم (مقر طالبان و اعراب ضد ایرانی) میخوره. توی یک کشور متمدن فارغ التحصیلان رشته تو (خرافات) رو به گاری میبندند.
    بیچاره برادرت الان داره افسوی میخوره که چرا برادرش جیره خور یک عده زورگو و دیکتاتور شده و کثافت هایی مثل احمقی نژاد با خون اون برای خودشون نون دونی درست کرده اند.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی