May 06 2006

دستگیری جهان بگلو زنگ خطری برای ایرانیان دو ملیتی

نوشته:     :::       9 پیام

پس از قتل زهرا کاظمی که یک ایرانی دو ملیتی با تابعیت کانادا بود باید زنگ خطر را می‌شنیدیم که متاسفانه نشنیدیم، این بار رژیم با دستگیری جهان بگلو که بر اساس متن این خبر داری تابعیت مضاعف کانادایی نیز می‌باشد باید زنگ خطر را به گوش همه رسانده باشد.
رژیم جمهوری اسلامی با این کار (دستگیری دو ملیتی‌ها) تصمیم دارد بر کشورهایی که بر ایران فشار می‌آورند فشار وارد کند. دستگیری دو توریست سوئدی را هم در همین رابطه باید دید. قبلا هم بارها رژیم از این حربه برای فشار وارد کردن بر آلمان فرانسه و انگلیس استفاده کرده و یقینا ایرانیان دو ملیتی طعمه بسیار خوبی برای اینگونه اهداف جمهوری اسلامی هستند. از یک طرف جمهوری اسلامی می‌تواند در مجامع بین‌المللی استدلال کند که اینها شهروند ایران هستند و از طرف دیگر بخاطر رابطه‌ای که ایرانیان دارای تابعیت مضاعف با محیط زندگی خود در خارج دارند به آن کشور و در نتیجه جامعه بین‌المللی فشار وارد کند. این رژیم در شرایطی قرار گرفته که برای نجات خود دست به هر اقدامی خواهد زد.
رژیم جمهوری اسلامی بارها در گذشته نشان داده که برای دستگیری، زندانی کردن یا حتی اعدام شهروندان خو نیازی به دلیل و مدرک ندارد و در صورت نیاز خشک و تر را با هم می‌سوزاند، خصوصا در شرایط امروز که رژیم درست مثل یک جسم شناور در بین موج‌های بلند و پرقدرت و مخرب گرفتار آمده و می‌رود تا کل کشتی حکومتیش به زیر کشیده شود.
در چنین شرایطی بهترین کار این است که تا مدتی سفر به ایران را به تاخیر انداخت تا وضع این رژیم مشخص شود.

نوشته: در ساعت: 2:37 pm در بخش: ملای حیله گر

9 پیام  |           

9 پیام به “دستگیری جهان بگلو زنگ خطری برای ایرانیان دو ملیتی”

  1. شاخ بز says:

    حسن اقا
    ربط دستگیری با یک ملیتی و دو ملیتی کجا بود؟
    ———————
    پاسخ:
    آقا یا خانم شاخ بز! شما مارا گرفتی یا خیلی از مرحله پرتی. اگه مارو گرفتی که هیچ، اگه خیلی از مرحله پرتی برات توضیح بدم که این دو ملیتی ها رو وقتی توی ایران یا هر کشور دیگری بگیرند کشور مطبوعشون (منظورم کشور جدیدشون هست) که بر حسب اتفاق دموکراتیک هم هست به طریق زیر فشار قرار می‌گیره و به دردسر می‌فته در صورتی که اون بیچاره‌هایی که تنها ملیت مملکت عقب افتاده خودشون رو دارند کسی براشون نه مسولیتی حس می‌کنه نه براشون تره خورد می‌کنه به همین خاطر هم رژیم از این فشار نمی‌تونه اون بهره سیاسی که می‌خواد ببره.
    امید وارم این توضیح ها برای شما قانع کننده باشه اگه نبود خبر بدین تا بازه بجوم و به خوردتون بدم.

  2. آرمان says:

    دیدی حسن آقا ؟!
    جرم ایشان اینبوده که در استخدام دولت آمریکا بوده !
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8502160443
    یعنی هر که در آمریکا و یا برای شرکت های آمریکایی کار میکنه جاسوسه ! پس فردا هر که بورس تحصیلی هم از آمریکا گرفته نوکر آمریکاست !
    وقتی شمایِ تحصیل کرده و بقول خودت روشن فکر, به دلار آمریکایی آلرژی داری, اونوقت از یک عده متحجر و آخوند چه انتظاری میشه داشت ؟!
    از ماست که بر ماست. ما چوب تحجر ارثیمان را میخوریم. البته در اینجا “ما” یعنی حسن آقا و ایرانیان محدود فکر.
    ——————
    پاسخ:
    بازم جنفگ گفتی آرمان! اگر کسی جایی کار کرد و حقوق گرفت چه ربطی دارد به اینکه آمریکا به عده‌ای پول تو جیبی می‌دهد تا به فرمانش نقلاب سبز و پشت گل و زرد راه بیندازند؟
    حالا دیدی تاثیر جفنگ گویی این سید رسول به تو هم سرایت کرد!
    بابا منطق با من تق فرق میکنه همه چیزو با هم قاطی نکن.
    من هم در غرب کار می‌کنم و حقوق می‌گیرم، البته نه برای راه انداختن انقلاب رنگارنگ توی کشورم حقوق رو برای کار مفیدی که اینجا انجام می‌دم دریافت می‌کنم

  3. رعنا says:

    واقعا اینها یک مشت بربر عرب تبار هستند.

  4. آرمان says:

    حسن کچل,
    از لحاظ یک متحجر تو هم نوکر و مزدور غرب محسوب میشی. تنها تفاوت تو اینکه که بجای دلار کرون دریافت می کنی.
    به قول خودت “فاکت”:
    قستمی از حقوقی که دولت نروژ به جنابعالی میده صرف مبارزه با دولت ج.ا. میشود. یعنی اگر دولت نروژ به شما حقوق ندهد, شما هم نمتوانی زنده بمانی تا با بلاگ نویسی با رژیم مبارزه کنی.
    ممکنه بفرمائی انقلاب مد نظر شما چه رنگیه ؟! آیا در انقلاب مورد نظر جنابعالی, افرادی که مثل تو و میلیون ها دیگر که در خارج زندگی میکنند و حقوقشان را از دولت های خارجی میگیرند, جایی ندارند ؟! آیا همچین انقلابی وجود خارجی داره ؟ حتی اون گوشکوب کاسترو هم برای اَن-قلاب احمقانه اش بیشتر فعالیتش در سایر کشور ها خارجی بود. در حقیقت بدون پول و سلاح و … خارجی اون هیچ گُهی نبود.
    بزار برات خلاصه کنم (فاکت): اینکه “ما” (به پیام قبل مراجعه شود) نمیتوانیم تکامل پیدا کنیم بخاطر *تعصب* های احمقانه و قرون وسطایی است. یکی مثل این گوشکوب رسول بنی قریظه به صورت خرافات مذهبی بروز میکنه و یکی مثل تو بصورت افکار غرب ستیزی سوسیالسیتی. هر دو تا تونم برده اون کسانی هستید که این ایده ئولوژی های احمقانه را در محل مخصوص *تعصب* در کله شما قرار داده. البته سگ شما می ارزه به اون اولی (مذهبی ها).
    یک *آزاده* اندیش
    ——————
    پاسخ:
    می‌دونی به این میگن مقلطه کردن، حالا اگه تو دوست داری اسمشو بزاری استدلال مشکل تو هست نه مشکل من.
    فرق تو هم با اون گوشکوب در اینه که اون نوکر خمینی هست و تو نوکر غرب، خمینی 27 سال تو کون ملت کرده غرب قرنهاست که داره این کارو می‌کنه
    گاهی اوقات مثل اینکه بحث با اون گوشکوب خیلی راحتره تا امثال دسته بیل‌هایی مثل تو
    هزار بار اینجا گفته‌ام که من نه کمونیستم نه دست خر حالا تو باز مثل صفحه سوزن خورده هی رو همون آهنگ دلی دلی خودت رو بنواز

  5. آرمان says:

    حسن آقا,
    ما که از اولش اعتراف به “نوکری” و “جاسوسی” غرب و … (فرهنگ کیهانی نوشته شریعتمداری) کردیم عزیز دل برادر ! منظور این حقیر اینبود که شما هم بر اساس همان فرهنگ (که تمرینش میکنی) خودت از جاسوسان و نوکران دلار.. ببشخید..کرون بگیر غربِ “جهان خوار” “ضد بشریت” و لولو…( به فرهنگ طالبان نوشته مصباح یزدی مراجعه شود) هستی. از قدیم گفتن یک سوزن به خودت بزن و بعد یک جوال دوز به روشنکفران عزیز ایرانی که باعث افتخار ایران در مجامع جهانی هستند.
    فقط با یک جمله ات شدیدن موافقم:
    “غرب قرنهاست که داره این کارو می‌کنه”
    باید بهت بگم که هزاران سال هم اینکار را خواهد کرد تا تو و سایر اقوام جهان سوم *تکامل فکری* پیدا کنند و از دایره بسته “تعصب” بیرون بیایند.

  6. شاخ بز says:

    حسن اقا
    برای تحت فشار کذاشتن کشورهای دیگر الزامی به دستگیری افراد دو تابعیتی نیست که
    دستگیری این افراد صرفا بر اساس اختلاف نظر سیاسی و گذرکردن از خط قرمزهای مملکتی است. اینکه این خط قرمزها باید باشند یا نه بحث دیگری است ولی ربط دادن دو ملیتی و سه ملیتی را به دستگیریها به بیراهه رفتن است.
    ولی الالحال پیشنهاد میکنم که همه برن شش ملیتی بشن تا وضعشان محکمتر و مطمئن تر بشه در ضمن برای ایران هم مشکل بشه که همزمان خودش را با شش تا مملکت در بیندازه و بنابراین سفر به ایران هم ازادتر بشه.
    یک خبر دیگه هم برات دارم مثل اینکه میخوان هواپیماهائی بگذارن که فقط با 100 یورو اخر هفته از اروپا به ایران میبره و برمیگردونه. باید هر چی زودتر بریم تابعیتهای شش و حتی نه گانه بگیریم تا هی بریم و بیایم.

  7. از دست خر به شاخ بز:
    اون بلیطهایی که فرمودید یک طرفه است.
    قبل از اینکه دوباره ما را سوال پیچ بفرمایید به عرضتان برسانم که با در نظر داشتن وضع ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی سفر 100 ارویی به ایران یک سره خواهد بود و بازگشت آن به مقصد جهنم مجانا صادر خواهد شد، که البته این نوع سفرها با اهداف جمهوری اسلامی هم هماهنگی دارد با این وسیله از دست ایرانیان فضول مقیم خارج هم راحت خواهد شد.

  8. شاخ بز says:

    قسمت دوم سخنان گهربارم >
    ولی الالحال پیشنهاد میکنم که همه برن شش ملیتی بشن تا وضعشان محکمتر و مطمئن تر بشه در ضمن برای ایران هم مشکل بشه که همزمان خودش را با شش تا مملکت در بیندازه و بنابراین سفر به ایران هم ازادتر بشه.
    یک خبر دیگه هم برات دارم مثل اینکه میخوان هواپیماهائی بگذارن که فقط با 100 یورو اخر هفته از اروپا به ایران میبره و برمیگردونه. باید هر چی زودتر بریم تابعیتهای شش و حتی نه گانه بگیریم تا هی بریم و بیایم.

  9. نيما says:

    حسن آقا, دوست محترم, چرا وقت ارزشمند رو گذاشتي با افرادي تبادل نظر ميکني که من رو به ياد دختر بچه هاي لوس با استدلالهاي بچگانه دوران دبستان مياندازند, همين که صحبت از شش مليتي يا نميدانم بليط يکصد دلاري به ميان آمد براي من خواننده کافي بود تا طرز فکر و ميزان هوش و ذکاوت نويسنده ناديده را در يابم. پستهاي شما عموما حاوي مطالب مهم و سودمندي است که دقت و آگاهي شما را نسبت به مسائل جاري بيان ميکند, حضور هميشگي افرادي مثل حاج مهدي و شاخ بز و….. در وبلاگ شما نيز در واقع تائيد صحت ديدگاههاي شماست. موفق و پيروز باشي.
    ——————-
    پاسخ:
    دوست عزیز اگر به این آقایان پاسخ ندهم همین را می‌کنند دسته چماق می زنند به سر خودمان، فردا می‌روند و در کوچه و بازار جار می‌زنند که “آهای ملت بیایید ببینید جواب ندارند به استدلال ما بدهند”
    با این وقت گذاشتن این حربه را از آقایان می‌گیرم، چه کنیم فعلا گرفتار تحجر شده‌ایم و راه دیگری برای مبارزه با آنها نداریم.
    تازه این هم خودش یک نوع تفریح است اینها می‌گویند و می‌نویسند و ما با اینکه عصبانی می‌شویم ولی ته دلمان از خنده روده بر می‌شویم از این همه هوش! و استعداد!!
    بخند نیما جان به ریش اینها

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی