May 07 2006

در خبرها آمده بود که

نوشته:     :::       4 پیام

خبر:برخورد جمهوری اسلامی با صاحبان سگ در خیابان شروع شد
کارشناسی اعلام کرد:از این به بعد پلیس باید با علما هم برخورد کنند!
مشنگی پرسید: چه ربطی بین علما و صاحبان سگ دارد!؟
کارشناس گفت: علما 27 سال است اوباش را مثل سگ قلاده زده‌اند و بنام حزب الله به جان مردم انداخته‌اند با این دستور پلیس باید با این نوع صاحبان سگ هم برخورد کند.
در ادامه این درگیری سگی، دکتر جاوید آل داود رئیس سازمان حمایت از حیوانات گفت: برای جلب سگ باید حکم قاضی داشت.
سردار طلایی در پاسخ آل داود گفت: قاضی مرتضوی قول همه نوع همکاری را به ما داده است.
مشنگی با یک شیشکی گفت: مرتضوی خود سگ هاری است و چنین حکمی برایش گران تمام خواهد شد.
در ادامه خبرهای سگی از بلاد اسلام همچنین شنیده شده که خانم عشرت شایق فرموده‌اند:
بدترین نوع پوشش بدحجابی برای آقایان همین کت و شلوار است!!
مشنگی پرسید: گوز چه ربطی به شقیقه دارد!؟
یک کارشناس بسیار نخبه پاسخ مشنگ را چنین داد: علت مخالفت خانم شایق با کت و شلوار از این مساله سرچشمه می‌گرید که بعضی آقایان با استفاده از شلوارهای *سگی قسمتهایی از بدن خود را به نمایش می‌گذارند که باعث باطل شدن غسل جنابت خانم شایق می‌شود. این کارشناس افزود همکار آمریکایی خانم شایق هم همین نظر را دارد، باور ندارید خودتان بخوانید.
کارشناس نخبه ما برای جلوگیری از باطل شدن غسل خانم شایق این دو بیتی سگی را هم به ایشان تقدیم کرد:
به سبک رپ بخوایند!

make peoples madd
come through hood,
let the pants sagg
off the hard, like fuck yall,
i wear me a du-rag

در همین رابطه آگاهان خبر می‌دهند که خانم شایق برای خریدن این سگ ملوس تلاش زیادی کرده که تلاشهای ایشان بی نتیجه مانده.
پ.ن.:
در رابطه با اوضاع سگی ما:
آقای رئیس پلیس این گشت ارشاد است؟!
حجاب اجباری در مملکت سگی
. ایجنا نیوز/ خبرگزاری جوانان آزادیخواه ایران:فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در حالی که مدعی است نیروهای سرکوبگر انتظامی در خصوص حجاب زنان تنها اقدام به ارشاد امر به معروف و نهی از منکر می کنند که این عکس دروغ بودن این ادعا را ثابت می کند.
*(اگر نمی‌دانید شلوارهای سگی چه شکلی هستند می‌توانید به این مطلب مراجعه کند، با اینکه خبر نروژی است ولی می‌توانید از روی تصویر بالای صفحه نوع شلوارهای سگی را تشخیص دهید)

نوشته: در ساعت: 2:08 pm در بخش: طنز

4 پیام  |           

4 پیام به “در خبرها آمده بود که”

  1. ملا حسنی says:

    حسن آقا
    همانطور هم که قبلا گفتم وبلاگ قبلی من بدلیل حجیم شدن مطالب آن هر روز مطالب قبلی نوشته شده آب میرود و حذف میشود.
    از آنجا که من بک آپ از آن نوشته ها ندارم میخواستم از شما خواهش کنم آن قسمت از وبلاگ کانون وبلاگ نویسان ایران را که در داشبورد وبلاگ من اضافه شده را موقتا حذف کنید تا ببینم باز هم این اتفاق دوباره می افتد یا خیر؟
    در ضمن یکنفر ناشناس بمن ایمیل زده و گفته برای اینکه وبلاگت را از فیلتر بودن بیرون آوری آدرس وبلاگت را بصورت زیر تغییر بده:
    آدرس بلاگ اسپات را بنویس و دنباله آن آی دی وبلاگ خودت در بلاگ اسپات.
    چون بلاگ اسپات در ایران فیلتر نیست بنابر این وبلاگ شما هم نمیتوانند فیلتر کنند.
    من چون این آدم را نمیشناسم خواستم از شما بپرسم اینکار شدنی است؟ آیا با دیدن آی دی وبلاگ من هکرها نمیتوانند براحتی وارد وبلاگ شوند؟
    مثلا اینجوری:(عددها الکی است)
    http://www.blogspot.com/123456

  2. Winston says:

    لعنت بر مولایان حروم لقمه

  3. سید رسول بنی هاشمی says:

    حاجی رسول بنا نبود اینجا سینه زنی راه بیندازی ولی خوب چون اینجا به هیچ عنوان مطالب دیگران سانسور نمی‌شود برای اینکه نتوانی تشویش اذهام بکنی یک پیش پرده‌ای را برایت از قول شمر می‌نویسم. درآخر هم پیام خودت را می‌توانی بخوانی
    —————
    روضه را زنده نگاه دارید که ما به آن زنده ایم
    امام خمینی(مج)
    روز عاشورا پس اینکه آیات مفتاح الفرجین را به بیضه مبارکمان بستیم و گلوی سالار جاکشان حسین ابن علی بریدیم، هوس گاییدن خواهرش زینب جگرگوشه فاطمه الزهرا و اجاق روشن کُن خانه تاريک علی ابن ابی طالب در دلمان اوفتاد، فرمان دادیم اورا به وسط میدان که از خون اولاد رسول الله(مج) رنگین بود بیاورند، اورا بر جهاز شتری انداخته و تنبان از پایش برگرفتیم، کُسش بیرون اوفتاد پر مویی این کُس یاد آور محاسن جد مادر جنده اش رسول الله بود، شکافش چون فرق شکافته علی ابن ابی طالب(جک) بود سفیدی لمبرهایش به گونه های پریده رنگ و بیمار فاطمه الزهرا مانند بود.
    دو لنگ دختر حیدر کرار را به نشان “ویکتوری” که همانا پیروزی عجمی باشد بالا بردیم و ذکر مبارکمان را بر در ناموس نوه رسول الله نهادیم و فشار اندکی دادیم، چون گلوی حسین ابن علی خشک بود، بیرون کشیدیم و بسوی جنازه سالار جاکشان حسین ابن علی که دو قدم دورتر از کُس خواهرش اوفتاده بود رفتیم، کیرمان را به خون تازه و ولرم حسین آغشتیم و لگدی به سر از تن جدایش زدیم بگونه ای که نگاهش بسوی کُس زینب بیافتد تا کلوزآپ گاییده شدن خواهرش خوب ببیند و در روز محشر برای لکاته دوعالم فاطمه الزهرا تعریف کند و برای کیر ما طلب شفاعت بنماید، در این میان خولی هم با اردنگ و پس گردنی زین العابدین(عج*) را بوسط میدان آورد و در چند قدمی بستر صحرا ئی زینب تنبان از پایش برگرفت فریاد زین العابدین برخاست، “اوا عمه زینب” بدادم برس . باری بسوی زینب برگشتیم و کیر مان بر درب فرجش نهادیم و به آرامی فرو بردیم، اشهد کُسش را خواند کمی بیرون آوردیم و ناگهان:
    چنان ضربی زديم در بین پایش
    که لرزید روح نبی از صدایش
    زعرش فریاد زهرا آمد، دوش
    که یا شمرا کمی آرام بکن توش
    علی آن لندهور، پفیوز جاکش
    دهان فاطمه بگرفت که هش هش
    تو ای زهرا مکن این داد و فریاد
    که آبروی مرا دادی تو بر باد
    بدان گنجایش زینب بیش از این است
    بگو آری، که دانم اینچُنین است
    در آنسوی ما خولی سرگرم گاییدن زین العابدین بود و ناله های جانسوز زین العابدین گوش فلک را کر کرده بود، می گفت یا رسول الله سوختم العطش، این کیر مانند شمشیر حیدر کرار دو سر است، یا جدا کونم پاره شده، این کیر از کیر اسب بابای شهیدم ذوالجناح هم کُلفت تر است. از شنیدن آخ و اوخ زین العابدین ناخوش هوس گاییدن کون زینب را کردیم، کیرمان را از کُسش بیرون کشیده و بر درب کونش نهاده و به آرامی فرو برديم پس از به ارگاسم رسیدن زینب و آمدن خودمان از زینب کبري بیرون کشیده و بسوی خولی هنوز مشغول گاییدن زین العابدین بود رفتیم، کیرمان را جلوي دهان زين العابدين(عج) برديم آنرا بویید و اشک در چشمانش جمع شد و ناله سر داد، بخدا که بوی دهان جدم رسول الله را می دهد و سپس به لیسیدن پرداخت
    السلام و علیکم و رحمت الشمر و برکاةُ
    التماس دعا
    شمر
    —————
    متن پیام سید رسول
    بسم الله الرحمن الرحیم . وفات جانسوز حضرت فاطمه ی معصومه سلام الله علیها ( 10 ربیع الثانی 201 ه.ق) به دوستداران حضرتش تسلیت باد . دیروز به همراه جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق ( ع ) به منظور عزاداری همچنین زیارت به شهر مقدس قم مشرف شدیم ، ساعتی پیش در جوار حرم ملکوتی حضرت معصومه ( س ) بودم و واقعا آرامش روحانی و معنوی خاصی به من دست داد ….. \” خُسن \” مرد ناحسابی اینجا کشوری اسلامیه ، چند تا فاحشه خیابان های تهران رو با خیابان های لندن و پاریس و لس آنجلس اشتباه گرفتن ، اینجا کشوری اسلامی هست و مردم هم ملزم به رعایت قوانین و مقررات اسلامی اون هستن ، اینها چه خیال کردن ، فکر کردن هر غلطی خواستن می تونن بکنن . باید با اینها به شدت برخورد بشه . واقعا الان خواهران ما باید حضرت فاطمه ی زهرا ( س ) ، حضرت معصومه ( س ) ، حضرت زینب کبری ( س ) رو الگوی خودشون قرار بدن و عفت و حیا رو پیشه کنند ، خواهران نباید لباس های تنگ بپوشند یا موهاشون پیدا باشه تا موجب تحریک بیماردلان و هوسبازان شود انشاالله ……. من همیشه گفتم باز هم میگم ، سگ نجسه ، سگ کثیفه . سگ آلوده ست . بعضی ها نوازشش می کنن یا باهاش بازی می کنن ، از دین و شرع هم که بگذریم در علم پزشکی هم ثابت شده که سگ منبع و منشاء بسیاری از بیماری هاست حتی اگر بهش واکسن زده باشند . اخیرا مد شده بود که بعضی ها این حیوان نجس رو برای جلب توجه به خیابان ها می بردند ، من چندی پیش تو خیابان ها ، پارک ها و …. اثراتی از بول و غائط این حیوان نجس دیدم که واقعا چندش آور بود ، که خوشبختانه با همکاری نیروی محترم انتظامی به خصوص شخص سردار طلایی که جا داره ازشون تشکر کنم جلوی این کار گرفته شد .

  4. بهرام says:

    درود خسن اقا سید زسول مادر جنده کیرم تو کون پیامبر کونیت مادر کونی انتری نژاد بد جور مشغول لیسیدن کیر اقای بوش شده چی شد جاکش پس کو شجاعت اسلامیت امروز فرداس که ننه تو و همه اخوندها صف بکشن به نوبت به اقای بوش بدن چرا امیرالمومنین کس کشتون نمیاد به دادتون برسه از ترس امریکا ریدین به خودتون حرومزادها

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی