May 11 2006

حقوق بشر اسلامی!

نوشته:     :::       21 پیام

ملا احمد ابولابان، همان ملایی که باعث و بانی بپا شدن سروصدای مربوط به کاریکاتورهای محمد شد از دانمارک کوچ خواهد کرد.
ملای فلسطینی که در دهه 80 میلادی از فلسطین به دانمارک پناهنده شده بود قصد دارد به فلسطین بازگردد.
او مدعی است که پس از برپا کردن شو کاریکاتورهای محمد مردم دانمارک به او به چشم یک تروریست نگاه می‌کنند.
خُسن آقا:
عجب! پس توقع داشتی با چه نگاهی به تو نگاه کنند تازه مگر شما مسلمان نیستید پس همان بهتر که در سرزمین اسلام زندگی کنید چه معنی دارد که در سرزمین کفر و الحاد زندگی کنید و خدای نکرده باعث گناهان کبیر شوید!!
ایشان می‌افزایند که جریان کاریکاتورهای محمد امتحانی بود برای غرب که در این امتحان غرب نشان داد ظرفیت حقوق بشر ندارد.
خُسن آقا:
عجب پس که این طور!؟ آقای گردن کلفت بیش از 20 سال از جیب ملت بیچاره دانمارک خورده و خوابیده بعد هم با همه اشکال مختلف تهدیدشان کرده حالا هم دو قورت و نیمش هم باقی است که “داد و فریاد مسلمانی نیست!!”
سنگ پای قزوین فقط مختص قزوین نیست در فلسطین هم می‌توان از همان نوع سنگ پا را یافت البته با کیفیت بهتر.
منبع خبر: VG

نوشته: در ساعت: 10:35 pm در بخش: نقد اسلام

21 پیام  |           

21 پیام به “حقوق بشر اسلامی!”

  1. Ali says:

    hassan aghoo salam in baraye faghat khodet hast.. Comment nist….. boro too in siti ke barat lik mizaram va rooye kalmeh Doctor Shirazi ke balaye aks dovomi hast click
    kon… mokhlesim,
    http://tehranto.blogfa.com/
    Ali

  2. باید به فکر واژه های جدیدی باشیم . واژه هایی مانند ِ « وقاحت – بی شرمی – سنگ پا – … » دیگر نمی تواند حال و وضع ِ این گزندگان ِ منفور را وصف کند .
    مگر حماس بعد از قطع ِ کمک های اروپا و امریکا نگفت : این ها باج خواهی می کنند ؟!!!!

  3. حسن آقای عزیز من دیشب در Text TV خوندم که آقا پشیمون شده و با همه این احوالات از دانمارک نمیره کجا بره از اینجا بهتر بخوره بخوابه و هر روز هم بیش از روزقبل طلبکار دولت دانمارک و فرهنگ دانمارک و مردم دانمارک بشه…. …..این دسته… دسته هم خدا هم خرما هستند ….کاش زودتر شرش رو اصلا از زمین میکند…..
    —————-
    پاسخ:
    آخه عزیز دل این اروپایی‌ها هم یک کم بفهمی نفهیمی مشنگ تشریف دارند، البته به مرور زمان یاد خواهند گرفت این حرامزاده گی‌ها را.
    یقین بدان وزیر مسئول کچل مافنگی‌های دانمارک رفته از آقای مفت خور عذرخواهی کرده بخاطر مسائلی که پیش آمده و آقا هم از خدا خواسته گفته می‌ماند.
    من اگر جای این اروپایی‌ها بودم بجای نگهداری از این آدمخواران، آنهایی را که زیر دست و پای اینها دارند له می‌شوند را در میافتم نه این مفت خورهای زالو را

  4. سید رسول بنی هاشمی says:

    هرچند کاریکاتورهای موهن روزنامه ی دانمارکی بسیار عمل شنیع و به دور از انسانیت بود و توهین بزرگی بود به ساحت نبی مکرم اسلام و بر هر مسلمانی که در دانمارک زندگی می کرد واجب بود مسبب این عمل ننگین رو به سزای عملش برسونه ، ولی به نظر من تمامی بلادهای اسلامی و مردمشون می بایستی خویشتن داری کنند ، اینها کار رژیم صهیونیستی است . این رژیم کثیف می خواد بین مسلمانان تفرقه بیندازه . می خواد سنی و شیعه رو به جون هم بندازه ، ایرانی و عرب رو همینطور ، در حالی که اینها همه زیر مجموعه ی ” اسلام ” هستند ، در این شرایط خطیر بر عموم مسلمانان واجب است ” وحدت ” خود را حفظ کنند . شیعه ، سنی ، ایرانی ، عرب همه شاخه هایی هستند از درخت تنومند ” اسلام ” . یا ایها المسلمون ، اتحدوا اتحدوا .
    ————————–
    پاسخ
    آسید رسول باز حرفهای خنده‌دار زدی!؟ کدام اتحاد دو تا آخوند با هم نمی‌تونن توی یک روضه شرکت کنند و بلافاصله جنگ راه میفته حالا تو می‌خوای بین همه مسلمونا اتحاد برقرار کنی!؟

  5. کیانوش says:

    هـه هـه هـه… مـگه خُـله؟؟؟ نـون مـفت رو بذاره بـره کــجا ؟؟ فـلسـطینی هـا اگــر اون 50 میلیون پول مردم فـقیر ایران نـرسیده بـود که تاحالا خـوشون خـوشون رو خـورده بــودن… الان هـم نـشـاشـیدن شــب درازه. . .

  6. karamali says:

    salam.margh bar in eslamihaye goh va najes festini har ce arab va arab zadeh .zendebad iran bedone eslam

  7. سلام … منکه هنوز ماندم که خودشان را میخواهند گیر بیاورند یا خیال میکنند میتوانند مارو گیر بیاورند ….

  8. الاغنامه says:

    بر تو هالو، ميزند خر حقهء هالو پشنگ
    کير خود را داده دستت تا بجنگی با تفنگ
    تا که گفتی گشته ای سرباز گمنام امام
    بيندت خر خرتر از خود خر مسلمان و مشنگ
    چون سگ خلخال گائيدت دگر داری گمان
    گشته ای خال خالی و برنا و چابک چون پلنگ
    جفتک اندازان پری هرجا به ميدان در ميان
    تا که مهدی بخشدت جل، سازدت افسر به جنگ
    تا شنيدی حضرت مهديست در راه ظهور
    ميخوری باروت و ديناميت و ميرينی فشنگ
    تا که خوردی جرعه ای از ريق استفراغ رب
    غوطه ور در طشت قران گشته ای همچون نهنگ
    خر جل و افسار و نعلش را به تو بخشيد و رفت
    چونکه ديدت ميکنی باور ز ملا هر جفنگ

  9. آرمان says:

    سید رسول بنی قریظه,
    برو از آخوند محله تون بپرس که چرا از نظر مسلک اقلیت شیهه ببخشید شیعه تمام سنیان بخاطر اعتقاد به دروغگویی علی به جهنم رهسپار میشوند و بعد بیا اینجا در مورد اتحاد مسلمین روضه بخون. از لحاظ سنت هم مسلک اقلیت شیهه انحراف از دین است. مثل بهایت از لحاظ شما گوسفندان. ظاهرن اطلاعات دینیت خیلی کمه. پس چی تو فیظیه به شما یاد میدن ؟

  10. Hossein says:

    Sorry I can’t write in Farsi here. I have to say that no matter what that ridiculous man does, I am totally disappointed and cynical about freedom of expression in Europe. It was only this week that a cartoon of the pope dressed like a witch and hopping around using a pogo stick on MTV channel caused a stir among German catholics, particularly the Christian Social Union, the ruling part of Bavaria. To the point that they called for the channel’s broadcasting license to be revoked. What can be said to that
    ——————–
    پاسخ:
    دوست عزیز ممکن است در اروپا عده‌ای مذهبی احمق چنین کاری را انجام بدهند ولی همانطور که بارها مشاهده کرده‌ایم دولت‌ها هیچ گاه تن به این گونه فشارهای مذهبی نمی‌دهند.
    پس می‌بینید که فرق زیادی است بین دولت‌های اروپایی و ایران.

  11. سید رسول بنی هاشمی says:

    ” آرمان ” تو که 2 زار سواد دینی نداری ، چرا بیخود درباره ی مسائل اسلام اظهارنظر می کنی . منم که روز و شب درباره ی مسائل فقه و اصول مطالعه و تحقیق می کنم ، من در طول عمرم این جمله ی ” تمام سنی ها به خاطر اعتقاد به دروغگویی به علی بن ابیطالب ( ع ) به جهنم می روند ” رو هیچ جا و در هیچ کتابی نه دیدم و نه شنیدم !!! این دو تا گرایش هیچ ضدیتی با هم ندارند ، دقیقا مثل کاتولیک و پروتستان و ارتدکس ، یا مسیحیان لوتری ( که 89 % از جمعیت نروژ که این ” خُسن ” خدازده اونجا زندگی می کنه پیرو آیین طرفداران مارتین لوتر یا مسیحی لوتری هستند ) یا طرفداران جان کالون که هنوز تعدادی از پیروانش در قسمت های مرکزی اروپا ساکن هستند ، به هر حال اینها شاخه های مسیحیت هستند . در اسلام هم این چنین هست سنی هست شیعه هست ( شیعه ی علوی یا شیعه ی جعفری ) ، حنفی ، مالکی ، وهابی . ولی فرقه های بابیت و بهاییت در دوره ی ناصرالدین شاه قاجار و توسط استعمار انگلیس وارد ایران شد و ربطی به اسلام نداره ، همیشه استعمار سعی داشته ار طریق دین و قومیت یک کشور رو از هم بپاشونه که حکایت از همون شعار ” تفرقه بینداز و حکومت کن ” داره . حتی الان غرب هم به سوی دین گرایی و دین مداری پیش میره و فهمیده بدون داشتن دین کار از پیش نمیره . مثلا استالین رهبر کمونیست شوروی وقتی دید که داره در جبهه ی غرب از آلمان نازی شکست می خوره در عین حالی که کمونیست بود در کلسیاها رو به روی مردم باز کرد و مردم رو در برگزاری مراسم دینی آزاد گذاشت ، مردم یکپارچه شدند و توانستند آلمان رو سرکوب کنند . اصلا انسان بدون دین نمی تونه زندگی کنه به عبارت دیگر ” دین مکمل انسان است ” .

  12. خاک بر سرت بکنن سید رسول مافنگی باز تو اومدی اینجا چس ناله کردی!؟
    آخه مردک اگر سنی‌ها و شیعیان با هم دشمنی ندارند پس چرا این سید علی گدای شما در طول مدت عمر حکومت طالبان با اینکه سیاست‌های سرکوب هر دو دولت هم شکل و یک سان بود و اهداف واحدی را پیگیری می‌کردند حاضر به همکاری با هم نشدند و حتی سید علی چلاق شما عاقبت با همکاری دولت به قول شما شیطان بزرگ حکومت طالبان را سرنگون کرد!؟
    مثلا به خیال خودت با نوشتن چرندیاتی در باره ادیان در اروپا و دادن چند عدد و مثال و آمار می‌خواهی به ما ثابت کنی که اطلاعات مذهبی داری!؟ آخه بدبخت فلک زده اگه ما مذهبی بودیم که با شما اراذل مبارزه نمی‌کردیم که. مذهب همین چرندیاتی است که خمینی جاکش و جانشین برحق چلاق‌اش به خورد ملت احمق می‌دهند نه بیشتر نه کمتر. حالا فرق نمی‌کند مسیحی باشد یا جهود یا مسلمان یا فرقه‌های دیگر همه سرو ته یک کرباسند، احمق جان همه برای چاپیدن خر خرفت‌هایی مثل تو بوجود آمده‌اند.

  13. Winston says:

    سد رسول بنی قراضه اسهالی، اگر از این وبلاگ ملحد و ضد دین بدت میاد پس چرا دايمآ میای اینجا و چرت و پرت بلغور میکنی؟

  14. سید رسول بنی هاشمی says:

    مرد ناحسابی چرا لیچار میگی ؟ چرا حرف مفت می زنی ؟ چرا اینقدر ما ما می کنی به خدا گاو هم به اندازه ی تو ما ما نمی کنه ( \” اگه ما مذهبی بودیم که با شما ارازل مبارزه نمی کردیم که \” ) . منظورت از \” ما \” چیه ؟ نکنه خودت رو یک شهروند اروپایی باشخصیت و متجدد و جنتلمن فرض کردی ، در حالی که 2 روز نیست رفتی اونجا اگه اینطوری هست که دیگه تو یه شهروند اروپایی هستی و نباید امور داخلی دیگر کشورها دخالت کنی ، اگه ایرانی هستی پس چرا رفتی به اجنبی پناهنده شدی و عین یه موش بزدل و ترسو توی سوراخ قایم شدی ، ( واقعا راست میگن ایرانیهایی که میرن کشور های خارج چقدر بی جنبه میشن ، یارو از قاطر آباد پاشده رفته کانادا حالا فکر کرده مال ناف ونکووره!!! … ) اگر مرد بودی وای میستادی و مبازره می کردی هرچند داخل جمهوری اسلامی جایی برای توده ای ها نیست ، وقتی دفاع مقدس شروع شد تو کجا بودی ؟ وقتی فوج فوج مردم از بچه ی 12 ساله تا پیرمرد 80 ساله در جبهه های حق علیه باطل حاضر می شدن و جونشون رو از دست می دادن تو کجا بودی ؟ وقتی که جنگ شد و ایران تحریم شد و مواد اصلی خوراکی مثل برنج و روغن و قند و شکر نایاب شد ، یادمه من اون موقع 7 ، 8 سالم بود شب ها نون و پیاز و نون و ماست می خوردیم ، اون موقع تو کجا بودی؟ … به هر حال اگر قصد داری یه شهروند اروپایی بشی پیشاپیش \” ورودت رو به جمع خران تبریک میگم \” هرچند قبلش هم دسته کمی از خر نداشتی . همین اروپایی ها بودند که در قرون وسطا از زور عقب ماندگی همدیگر رو می خوردند !!! حالا بعد از چهار صد سال دم از تجدد و فرهنگ و دموکراسی می زنن در حالی که ما 1000 سال پیش به عنوان یک کشور اسلامی پیشرفته ترین کشور جهان بودیم اون موقع نه آمریکایی بود ، نه انگلیسی ، نه فرانسه ای و نه روسیه ای .
    ————
    پاسخ:
    نگفتم جاکش داری چس ناله می کنی!؟
    آخه مفانگی جنگ باطل با باطل چه ربطی به ملت ایران داشته که من توش شرکت کنم!؟ توی بدخت یا پدر جاکشت رفتید جنگ افروزی کردید برای اینکه منافع انگلیس تامین بشه به من و ملت ایران چه ربط داره فقط این وسط ملت بیچاره میلیاردها دلار ضرر خریت شما رو داد. یادت رفته جاکش تو و امثال احمقی نژاد می‌خواستید از راه به کربلا به بیت المقدس بروید!؟ چطور شد که آخر جنگ هاشمی جاکش دخترش رو هم فرستاد پابوس و خایه بوس صدام به قول شما عفلقی، حالا فهمیدی یک طویله خری؟
    تا الاغ‌هایی مثل شماها نباشن که انگلیس نمی‌تونه آباد بشه که خره.
    در مورد کشور هزار ساله و پیشرفت هم اونقده خندیدم که نزدیک بود برینم به فرق سر جدت سیدالجاکشین. آخه کس کش آفتابه ساختن هم شد پیشرفته!؟ اگه پیش رفتی هم بود مال ایران بود نه مال شما عرب های سوسمار خور جاکش به همین زودی یادت رفت جد بزرگوارت قبل از همه به ایران سوسمار می‌خورد!؟
    بدبخت فلک زده اون اورانیومی رو هم که خیر سرت امروز دارید غنی می‌کنید از تصدق سر تکنولوژی همون آمریکاست که داد به عبدالقادرخان پاکستانی تا اونم بچپونه تو کون شما، حالا هم که می‌خوان بیان و برینن به قد و قوارتون.
    راستی جاکش وقتی آمریکایی‌ها قبر امام اول تون رو کردن توالت و توش ریدن و شاشیدن تو جاکش چرا نرفتی شهید بشی!؟ قرمساق دیدی فقط بلدی چس ناله بکنی و موقع عمل که میشه هموتون مثل سید الجاکشین از کون وا میرید.
    درضمن بدبخت فلک زده من توی نروژ هستم و نروژ هم توی اروپاست حالا فهمیدی قد یه خر اطلاعات نداری؟
    خُسن آقا

  15. کیانوش says:

    خـسـن آقا بذار این مـلیجـک ِ ســیّد مارو بـخندونه تورو خـدا… یـهو میبینی دیگه نـیومد کامـنت بـده هـا

  16. گيسو says:

    حسن آقای عزیز ممنون از پیامتون.
    چون پاسخم طولانی بود در همون وبلاگ خودم نوشتم. در مورد این پست شما هم با اینکه خودم مسلمان نیستم(دینی ندارم) و گهگاه هم با مسلمون ها بحث می کنم ولی اعتقاد دارم هر کسی آزاده هر جور که دوست داره زندگی کنه چه با دین و چه بی دین و مسخره کردن عقاید دیگران( مثل کارکاتور دانمارکی) را شایسته نمی دونم. به نظرم غربی ها خودشون هم تن شون میخاره که هرچند وقت یه گیری به مسلمونا بدن تا مردم از فکر مسایل اساسی در بیان و شب و روز به مشکلی به نام تروریست و همسایه مسلمونشون و…فکر کنند درست مثل احمدی نژاد که به جای حل مسایل کشور واسه جرج بوش نامه دعوت به اسلام و معنویت می فرسته و یا به هولوکاست و موجودیت اسرائیل گیر میده تا مردم حواسشون بره یه سمت دیگه و از مشکلات خودشون غافل بشن.
    به نظرم سیاست خوبیه. به قول دایی جان ناپلئون کار کار انگلیس هاست:)
    شاد باشید.

  17. آرمان says:

    سید رسول بنی قریظه,
    وقتی که توی گوشکوب که به قول خودت دانشجوی الهیات (خرافات) هستی اینقدر اطلاعات دینیت کمه, از عوام دیگه چه انتظاری میشه داشت ؟
    گوشکوب ! قبل از اینکه از خودت چرت و پرت بگی کمی برو از کسانی که در باره دین سواد دارند بپرس. چیزی بنام “تحقیق” شنیده ای ؟ چه اشکالی داره که بری اینرو از یک روحانی بپرسی ؟
    بپرس: “آیا کسی که اعتقاد دارد علی دروغ گو است به بهشت میرود ؟”
    حدود چندین هزار حدیث و منابع معتبر (البته از لحاظ شیهه) وجود داره که در آن علنا ذکر شده که *اعتقاد به علی از شروط ورود به بهشت است*. حتی بعضی ها افراط میکنند و حدیث میاورند که “هرکس به علی معتقد نیست حرام زاده است.”
    بعد توی گوشکوبِ کون نشور اومدی میگی: “مهم نیست ؟ اگر کسی علی را دروغگو هم بدونه باز هم مسلمونه !”
    یک چیزی بگو که شنونده شاخ در نیاره. قبل از اینکه جواب منو بدی ازت خواهش میکنم برو از استاد اخلاقت که درس حوزوی خونده این سوال را بکن تا کمی بفهمی که چقدر اطلاعات دینیت کمه.
    بعدش برو از یک سنی بپرس که “آیا مسلک شیعه از لحاظ 90 درصد مسلمانان (سنینان) انحراف دین است و یا نه ؟”
    بعدش میفهمی که اقلیت شیعه یک انحراف (مثل بهائیت) در نزد اکثریت مسلمانان جهان (سنیان) است. اگر شخص سنی نمیشناسی برو تو وب سایت سنیان بگرد:
    http://www.isl.org.uk/farsi/index.php
    اینکه خمینی گفت: “شیهه و سنی برادرند” بخاطر این بود که میخواست گند کار در نیاد و نابود نشه. برو کتاب “کشف الاسرار” اون را بخون (البته اگر تونستی گیرش بیاری چرا که از بازار جمعش کردند!) بعد بفهم که نظر واقعی خمینی و سایر رهبران شیهه در مورد سنیان چیه ؟
    اگر نتونستی کتابش را گیر بیاری خلاصه اش در این وب ساید است:
    http://efsha.no-ip.com/books/Rooh%20Ollah%20Khomeini/Kashfolasrar.pdf
    امیدوارم از تحقیق فرار نکنی.

  18. آرمان says:

    سید رسول بنی قریظه,
    فتوی دادی که “انسان بدون دین نمیتونه زندگی کنه !”
    فقط حدود 1 مییلیارد در چین و روسیه و کوبا و ووو… بدون دین دارن زندگیشونو میکنند. خیلی هم از من و تو زندگیشون بهتره. بگذریم که بیشتر از نصف مردم غرب (جهان متمدن) سکولار هستند و دین را خرافات میدانند. از اون طرف تمام کشورهای مذهبی جزو عقب افتادگان هستند.
    تازه تو گوی دینهای دیگه رو نخور. مسلک تو (شیهه) کمتر از 1 درصد جمعیت جهان رو تشکیل میده و تمامی ادیان جهان اونرو منحرف میدانند.
    اگر تونستی یک مسیحی و یا یک معتقد به هر دینی (غیر از شیهه) را پیدا کنی که دین تو رو خرافات ندونه, من اسم خودم رو میزارم احمقی نژاد و به شیهه ایمان میارم. ولی اگر نتونستی باید بیای اینجا و توبه کنی.

  19. جاویدان says:

    من هر چه می خوام هی چی نگم نمیشه: کس کش سید رسول کیر خر تو کس مامانت اخه ان با گوه که فرقی نمیکنه فقط اسمش عوض شده البته تو شیعه اگه یه اخوند بخواد موقت (صیغه) بذاره کس مامانت اجازه میدی ولی سنی حرام میدونه البته اختلاف عمده شیعه وسنی سر همینه که چرا علی خواهرهای عمر را صیغه میکرده البته اون بچه های خانم بازش هم که دیگه از سر خر نر بالغ هم نمی گذشتن و اخرش هم کشته راه خانم بازی شدن به درستی که تو هم زاده همین کس لیس ها هستی سسسسسسسسسیییییییییددددد رسول

  20. Winston says:

    دوست عزیز چرا اینجا پر از فحش شده؟

  21. sara says:

    bar padare Dr Fouladvand salavat, ka danesh islame satezeya shoma khob shodeh.

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی