Jun 01 2006

آقایان مثل همیشه دروغ می‌گویند

نوشته:     :::       5 پیام

آقای متکی وزیر مثلا خارجه جمهوری سیکیم خیاری اسهالی فرمودند:
بی بی سی: وزیر خارجه ایران پیشنهاد مشروط ایالات متحده برای مذاکرات با ایران برای حل مساله هسته‌ای اين کشور را به شدت رد کرده است.
آقایان مثل همیشه دروغ می‌گویند و می‌خواهند خود را از عواقب داخلی این ضلالت برهانند، وگرنه با پیشنهاد کاندوليزا رايس برای مذاکره از حول حلیم توی دیگ نمی‌افتادند.
تحولات چند هفته گذشته رژیم را به وحشت انداخته و آنها را مجبور به پیوستن به راهی کرده که سرهنگ معمر القذافی لیبیایی رفت. این چرخش از چند ماه پیش قابل لمس بود ولی نشانه‌های عینی آن را نمی‌توانستیم پیدا کنیم تنها از مانورهای سیاستمداران و دست اندرکاران در مساله اتمی ایران می‌توانستیم با حدس و گمان به این نتیجه برسیم که رژیم آماده تسلیم شدن است، فقط مشکل اساسی آنها افکار عمومی داخل ایران است وگرنه تا کنون به پابوس آیت الله بوش رفته بودند.
اخبار یکی دو هفته گذشته جسته و گریخته خبر از این داشت که رژیم تحرکات اتمی خود را کاهش داده و دیری نخواهد پایید که به کل تمام فعالیت‌های خود را متوقف کند. همین چهار روز پیش بود که نیویورک تایمز از قول خبرگزاری فرانسه نوشت:
،‌ ايران فعاليت‌هاى غنى‌سازى اورانيوم را بطور قابل ملاحظه‌اى كاهش داده است. اين روزنامه در شماره‌ى امروز خود ضمن درج اين مطلب، هدف احتمالى اين اقدام را تلاش مقامات جمهورى اسلامى جهت كاهش تنش‌هاى ايجاد شده‌ با جهانيان بر سر برنامه‌ى هسته‌ايش خواند. در گزارش همچنين افزوده شده كه هدف ديگر حاكمان ايران از كاهش فعاليت‌هاى غنى‌سازى ممكن است،‌ هموار كردن راه براى مذاكره مستقيم با آمريكا باشد. با وجود اين مقامات آمريكايى تاكنون حاضر به انجام گفتگوى مستقيم با نمايندگان ايران نشده‌اند.
این خبر را هم در همین رابطه بخوانید.
این خبر کاهش فعالیت های غنی سازی در حقیقت به معنای توقف کامل است، فقط آقایان رویشان نمی‌شود بعد از این همه قمپز در کردن در داخل و خارج یک مرتبه شلوار زرد کنند و دست بسته در مقابل چشم همه به پابوس آقام امام زمان بوش اعظم بروند. هرچه باشد رهبر چلاق مان قمپز در کرده و فرموده بودند که: آنهایی که حرف از مذاکره با آمریکا می‌زنند یا الفبای سیاست نمی‌دانند یا الفبای غیرت.
اخباری را که خبرگزاری ها از توقف غنی سازی منتشر می‌کنند به نوعی چراغ سبز برای دولت مردان آمریکا بود که: حکومت آخوندی برای دست بوسی خود را حاضر کرده فقط باید کمی برای افکار عمومی داخلی شامورتی بازی در بیاورد.
آمریکا اما کارت بازی سیاست را به خوبی بازی کرد و آقایان را نه تنها از اتمی شدن باز داشت یا حداقل می‌رود تا از این کار باز داردشان بلکه حضرات را مجبور کرد با نوشیدن جام زهر، خود دست بسته به پابوس حضرت آیت الله بوش دامت افاضاته بروند. چه ننگی از این بدتر که زمانی که در دوران ریاست جمهوری کلینتون خاتمی می‌توانست با مذاکره هم امتیاز بگیرد و هم این مشکل بزرگ را از پیش پای رژیم بردارد ولی خوب درست مثل مساله جنگ با عراق آقایان چنان در سیاست خر تشریف دارند که برگ برنده را چندان در دست نگاه می‌دارند تا عاقبت برگ برنده تبدیل شود به یک برگ بازنده. بازنده‌ای که از جیب خود نمی‌بازد و در عوض این ملت بیچاره ایران است که هزینه این همه باخت را باید بپردازد.
پ.ن.: گمان کردید بی خودی اون مملکت به گه کشیده شده!؟ نگاهی به این تصاویر بیندازید: [1][2][3]

نوشته: در ساعت: 2:29 pm در بخش: بحران اتمی، جنگ

5 پیام  |           

5 پیام به “آقایان مثل همیشه دروغ می‌گویند”

  1. The11Ave says:

    Specially after making a cake known as “Two dicks and a turd” they are embarrassed of confessing that they have to stop their activities.

  2. ملا حسنی says:

    اینها با سر و کله بسمت مذاکره خواهند رفت فقط بدلیل حفظ قدرت
    درصورتیکه هردو نوع این حرکت در شطرنج سیاست مات خواهند شد.
    این خط و این نشان.!!

  3. Ahoo says:

    خسن آقا جون فرمايش شما صد در صد درسته. لعنت به ما كه كتاب اين مرتيكه رو خريديم . ولي والا به خدا همچين آدم معروفي نيست كه ما بشناسيمش( لااقل توي لس آنجلس معروف نيست)
    ا

  4. xyz says:

    از کدام دو نوع صحبت ميکنی ملا حسنی جان؟

  5. winston says:

    valla Iran az sale 1357 be goh keshide shode dige faghat shanse ma boode ke irane akhoondi beshe mamlekatemun

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی