Aug 16 2006

بم را ساختیم حالا نوبت لبنان است

نوشته:     :::       12 پیام

در خبرها آمده است که آقای وزیر مسکن و شهرسازی اعلام آمادگی فرموده‌اند برای بازسازی لبنان. معمولا انسان دوستی و محبت به هم نوع عمل شایسته‌ای است، البته اگر از روی خلوص نیت و نه ریا و تزویر باشد. آقای وزیر شهر ساز ما هم چون از جنس آخوند است در نتیجه بر ما پوشیده نیست که ایشان هم مثل دیگر ملاها هر کاری را برای منافعی انجام می‌دهند، به همین دلیل هم هست که بم که در اصل در محدود مرز ایران واقع شده هنوز ساخته نشده ولی لبنان باید هرچه زودتر با پول ملت فقیر ایران ساخته شود. دلیل این کار هم همان هست که نوشتم، در ساختن لبنان منافع عدیده سیاسی ملا و حزب الله موجود است، درصورتی که در بم نیست.
آقایان پول ملت بدبخت ایران را می چاپند و بجای ساختن مناطق زلزله زده و حتی جنگ زده ایران که سالهاست منتظر ساخت و ساز آقایان معطل مانده حالا این دایه‌های مهربان تر از مادر تصمیم دارند هر چه زودتر هنوز در و دیوارهای لبنان خراب نشده آنرا بسازند. وقتی که ما می‌گوییم که این مادر قحبه‌ها عرب هستند عده‌ای به ما اعتراض می‌کنند. آیا این امر دلیل بر صحت گفتهای پیشین ما نیست؟
این هم اصل خبر:
وزیر مسکن:آماده‌ بازسازی لبنان هستیم
خبرگزاری فارس: وزیر مسکن و شهرسازی آمادگی این وزارتخانه را در بازسازی لبنان با همکاری وزارت کشور اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، از مشهد محمد سعیدی‌کیا امروز در حاشیه سومین همایش معاونین امور عمرانی استانداریهای سراسر کشور در مشهد در جمع خبرنگاران افزود: هیئتی از معاونین عمرانی وزیر کشور و مسکن و شهرسازی به لبنان سفر کرده وپس از بررسی نسبت به بازسازی شهرها و پشتیبانی تصمیم‌های لازم گرفته می‌شود. ادامه خبر

نوشته: در ساعت: 8:53 am در بخش: ملای حیله گر

12 پیام  |           

12 پیام به “بم را ساختیم حالا نوبت لبنان است”

  1. پــوفــیوط بــودن که شــاخ و دُم نـداره خــسـن آقا جـان… هـمین کارها نــشـونـشه

  2. پـفــیوز درست بـود هـا ؛)

  3. امیر says:

    حسن آقا جان موضوع فراتر از این حرفاست….دولتیان لبنانی به عالیجنابان نهیب زده اند که اگر گندی را که بالا آورده اید رو در اسرع وقت پاک نکنید تمام بساطتون رو با ریختن پته هاتون روی آب جمع میکنیم.

  4. سیاوش says:

    از ماست که بر ماست
    کارهای این نظام ضد انسانی هر چه جلوتر می ریم به حدی وقیحانه تر میشه که باور اینکه خوابیم یا بیدار مشکل شده . اصولا این رژیم استاندارد جدیدی در پستی و رذالت و ددمنشی رو بوجود آورده که هیچگاه تاریخ نظیر نداشته. و عجیب تر عکس العمل مردم ماست . هر چی بیشتر ظلم می کنن و هرچی جنایت و غارت اموال کشور فجیع تر و در مقیاس بزرگتر انجام می شود . پوست این ملت کلفت تر می شود . آقا هیچکی نوتوق نمی ده .
    گرچه می دانیم که هر چه می خوریم از نبود اتحاد و رهبری قدرتمند در نیروهای اپوزیسیونه .
    بی شرفا مملکت به گا دادند و هی میگن این مملکت متعلق به
    امام زمانه . آقا این عرب که 1000 سال پیش مرده یا اصلا دنیا نیومده ! چه دخلی به سرزمین پارسیان . اینا گدا گرگوریا اگه مالی بودند که خود عربا آدم حسابشون می کردند .تو عربستان یه اینچ خاک ندارند اونوقت تو سرزمین آریایی ما شدند صاحب مملکت . عجب ننگی رو ما مردم هیپنوتیزم شده داریم بدوش می کشیم . کی از این ننگ خلاص می شیم؟

  5. با درود به حُسن آقای گلِ گلاب
    قطاع الطریقان ام القرای ظلم لازم نیست حتی بم را بسازند. پول های میلیاردی که از خارج و داخل به عنوان کمک به زلزله زده گان بم فرستاده شد و همگی به کیسه رئیس دزدان آب و خاک و ناموس ملت ریخته شد برای ساختن ده شهر دیگر نظیر بم کافی بود. آن پولها و اجناس و لوازم زندگی که هدیه نوع دوستان سراسر جهان بود کجاست؟ آبادان و خرمشهر و سایر شهرهای اشغالی توسط برادر صدام یزید کافر پس از 18 سال از خاتمه جنگ هنوز بیغوله است و حتی سگ در آن چاله نمیکند. با این همه تبلیغات اگر راست میگویند آنها را تعمیر و آباد کنند و عزت و احترام این شهر ها و ساکنان آنها را که هنوز بصورت جنگزده در سراسر ایران آواره اند و سرگردان به آب و خاک و زندگی خود برگردانند. لازم نیست با تبلیغات خیابانی توسط مزدوران خود اول ذهن مردم را آماده کنند و بعد حسابهای شخصی خود و خانواده را در بانکهای خارجی از پول مردم انسان دوست ایران پر کنند. میلیارد ها دلار بودجه اعمال تروریستی برای ساختن تمام ایران کافیست. لبنان را مردمش خواهند ساخت. هرچند دزدان تعلیم دیده در حوزه علمیه در آنجا هم نفوذ کرده اند. ایران را بسازید.
    بگذریم که ملا جماعت دزد و پست فطرت شرم ندارد.

  6. بهرام says:

    خاك بر سر جامعه اي كه ادعاي تاريخ بيش از 2500 سال را دارد كه اينچنين آدم هاي كوتوله اي سوار بر آنهاست.
    چه كساني بودند كه زمان انتخابات آرم HASHEMI و خاتمي‏‏ ديگران را بر باسن و پيشاني مي چسبانيدند
    بچشيد اي مردمان منافق دورو
    نيرنگ باز گواراي وجودتان
    اين هنوز از نتايج سحر است

  7. امیر says:

    سلام حسن آقا چک میل کنید لطفن
    تابعد….

  8. الاغنامه says:

    چهرِ ِ عن آلود ِ رهبر آيت ِ حسن ِ «خدا»ست
    گر که گردد قبله گاه ِ گه به عالم آن بجاست
    نيست خر را با خرد همخوانی و هم خانگی
    گر به جفتک ميکند تضمين ِ نسلش خر رواست
    در وجود ِ خر خداوندش خدائی ميکند
    خر چو جفتک ميزند، آن جفتک ِ خر از خداست
    چون خدای ِ خر نمی باشد بدون ِ دُمب و سُمب
    گر خمينی ميشود جلد ِ وجود ِ رب بجاست
    بی رقابت هر گهی را ميتوان چون زر فروخت
    هرچه از دين ِ پيمبر آيد آن شِمش ِ طلاست
    قحطی ِ عقل و خرد مزدور و گه خور ميکند
    در بيابان ريده ی ِ رب بر مذابان ذلبياست
    کون ِ نقدش چون برای سَفته ی ِ کـُس ميدهد
    کون خر بر سُفته های ِ سِفت ِ ملا با صفاست
    آدمی بر ناکجا آباد ِ رب شاشيد و رفت
    جای آدم بر زمين ِ سفت و، خر در نا کجاست
    آنچه در دريای ِ عَن حالی به حالی شد عَن است
    خر چو از بيخش عرب شد، هم «عرب» بر او رواست

  9. x says:

    خسن آقاسلام
    ديشب در ميزگرد انتهاي اخبار شبکه دوم، درباره لبنان صحبت مي کردند و يکي از مقامات که در اين برنامه آمده بود گفت که چادرهايي که مردم آواره و خانه خراب لبنان در آن زندگي ميکنند معمولي است و ايران به زودي چادرهاي مجهز و پيشرفته به هر خانوار بي خانمان لبناني خواهد داد!
    اگه يادت باشه چادرهاي مجهز اهدائي خارجيان به زلزله زدگان بم را فروختند و چادرهاي معمول يبه آنان دادند! اما حالا براي اعراب لبنان مي خواهند چادرهاي مجهز بخرند!

  10. Saman says:

    اولین بارست امدم اینجا !!!البته اراجیف شما را در خیلی وبلاگها خوانده ام
    و اینکه در بیسوادی کامل هستید و از روی کینه و عقده مینویسید شکی نیست
    اما ننه من غریبم ها برای لا اقل ذرافشان نکن که این مرد ازاده و چپ اندیش در هر
    لحظه از زندگی پر افتخارش و در هر شرایط کشنده ننگ پشتیبانی امریکای درنده
    را نخواسته و مثل شیرین عبادی انتقاد از امریکا را بر رژیم ایران مقدم میشمارد
    و شما که همنفس امریکا هستید لیاقت چاپ زدن عکس زرافشان را ندارید
    ایکاش ایشان میدانست انچنان که فخر آور را با پونز بدیوار کوفت
    ———–
    پاسخ:
    شما مطمئن هستید حالتون خوبه خانم!؟
    منو بگو که گمان می‌کردم حزب توده افراد مثل شما رو سالهاست که باز نشسته کرده! حالا نگو همه اینها شایعه بوده.
    راستی این شیرین عبادی، زرفسان و آمریکا چه آشی هست که شما پختید؟
    ما که نفهمیدیم منظور شما چی هست البته اگه خودتون فهمیدید چی چی نوشتید لطف کنید برای ما هم توضیح بدهید.
    عجب گرفتاری شدیم ها! هر کی رو برق می‌گیره خُسن آقای بیچاره رو چراغ نفتی گرفته انگار!
    راستی یک چیز دیگه تا یادم نرفته:
    خانم جان ما که ادعای سوات نکردیم که! حالا شما اگر محبت کنید و از اون سوات‌های سطح بالای خودتون یک کلاس اکابر بگذارید بدمون نمی‌یاد ما هم شرکت کنیم یه چیزکی یاد بگیریم. حق زحمت شما رو هم حتما پرداخت خواهیم کرد

  11. امیر says:

    >
    بالاخره پس از سی و سه روز زبانه های آتش جنگ با تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل فرو نشست و با بوجود آمدن آرامش نسبی مردم منطقه با دلهائی انباشه از آلام جنگی “ناخوانده ” درحال بازگشت به خانه و کاشانه های ویران خود هستند.ویرانیهائیکه شاید سالها تلاش و سعی شبانه روزی میطلبد تا ترمیم و بازسازی شوند.اما مسلمآ زخم دل مادران و پدران داغدار هیچوقت التیام نخواهد یافت.
    بهر تقدیر اینک قطعنامه ای تصویب شده و بموجب آن آتش بسی نچندان پایدار مابین طرفین درگیر ایجاد گشته است.این درحالیست که گروه تروریستی حزب الله و حامیانش در بوق و کرنای خود میدمند و فریاد پیروزی سرمیدهند.زهی خیال باطل!
    صرفنظر از دو موضوع بسیار حیاتی و مهم مشتمل بر:الف) خسارات سنگین وارده بر زیربنای اقتصاد لبنان ب) اعلامیهء نیروهای اسرائیل مبنی بر تخلیه حدفاصل مرز این کشور تا رودخانه لیتانی در عمق خاک لبنان ،که هم اینک تحت اشغال این نیروهامیباشد،و اسرائیل مقرر کرده که پس از ورود نیروهای بین المللی آن منطقه را ترک خواهد گفت. !! در واقع این قطعنامهء شورای امنیت بود که باعث آتش بس فعلی شد و نیروهای حزب الله را از قلع و قمع ارتش اسرائیل رهانید .
    علیرغم واقعیات فوق این گروه خود را پیروز میدان قلمداد کرده و بهمراه حامیان پر و پاقرصشان بر طبل پیروزی میکوبد در حالیکه همین حامیان قطعنامهء تصویب شده را در تناقضی آشکار بر علیه حزب الله ارزیابی میکنند! که دست برقضا چندان بیراه هم نمیگویند.
    اما براستی وضعیتی که امروز خاورمیانه با آن مواجه شده است چیست؟
    پاسخ آن چندان هم پیچیده نیست!God Father های عالم سیاست همانهائیکه بر روی صفحه ای به بزرگی نقشه جهان شطرنج بازی میکنند میروند که گام بلند دیگری در مسیر پروژه خاورمیانه بزرگ بردارند.تحلیل این نکته در پاسخ این سوال بسیار ساده نهفته است که:کدام قدرت میتوانست پانزده هزار نیروی مسلح را اینبار با مجوز حقوقی در حساس ترین نقطه از خطه خاورمیانه مستقر سازد؟اکنون لبنان در گریز از آتش جنگی ناخواسته به اشغال نیروهای تحت فرمان بازیگردانان بزرگ صحنه سیاست در آمده و از سوی دیگر دولت مرکزی لبنان بموجب این مصوبه متعهد شده است تا نیروی نظامی حزب الله را منحل نماید.بهمین مقدار نیز بسنده نشد تا اینکه فواد سینیورا نخست وزیر لبنان در گفتگوی تلفنی کوتاه خود با جرج بوش بطور شفاهی قول داد که:” من بعد هیچ تشکیلات و نیرویی بغیر از ارتش رسمی لبنان در آن کشور دست به اسلحه نخواهد بود.” این تعهدنامه یعنی مرگ حزب الله! یعنی دیگر سوریه و ج.ا نخواهند توانست بمحض قرار گرفتن در تنگنای سیاسی از این اهرم تشنج بنفع خود بهره ببرند.
    با در نظر گرفتن جمیع اوصاف آیا میتوان پیروزیی برای حزب الله متصور شد؟
    باری…
    بدنبال اجرای قطعنامه شورای امنیت و استقرار نیروهای “صلح بان”سازمان ملل در جنوب لبنان طرح تحریم ج.ا اسلامی میرود که در دستور کار شورای امنیت قرار گیرد.در حقیقت ببهانه بلندپروازیهای اتمی حکومت، رفته رفته میرود که عرصه بر ج.ا تنگ شود.بخصوص که اکنون چین هم با سایر قدرتهای بزرگ هم آوا شده است.
    در واقع با بازنگری تحولات اخیر میتوان به این تحلیل نهائی رسید که گوئی: همه این بوی برنج و صدای ساز و آواز و …برای خطنه سرائی ایران بوده است!
    بازیگردانان بزرگ جهان سیاست معرکه ای گرفته و سیرک بندبازی پهن نموده اند و در انظار عمومی جهان بندبازانی را با “چشمان بسته “بروی طناب فرستاده اند و خودشان در میان نظار ضمن برانگیختن حیرت تماشاگران، از طرفی دیگر به جیب بری مشغولند و صد البته همانگونه که شاهدیم تاب و توان بندبازان چشم بستهء روی طناب بسر آمده و در حال افتادن اند.افسوس که انبوهی از تماشاگران هم ناگزیر زیر آوار این سیرک له خواهند شد و معرکه گیران اینبار در لباس و کسوت ناجی ظاهر شده و از آن طریق بچپاول ادامه خواهند داد.

  12. آتش says:

    اولا مادر قحبه خودتی. نژادپرست بیچاره. دوما جمهوری اسلامی هیچ وقت به فکر مردم نبوده و نخواهد بود. بلکه رژیم آخوندی دنبال این فرصت بوده که نفوذ خودش رو در خاورمیانه بالا ببره. حتی اگر این به قیمت سرکوب ملت خودش باشه. بنابراین کمک به بم هم چندان در راستای این اهداف مفید واقع نمی شه. من هم خوشحالم که رژیم ایران داره به حزب الله کمک می کنه. تا چشم هر چی نژادپرسته از کاسه در بیاد. تو با نژادپرست بودنت دیگه جایی برای هیچ منطقی باقی نمی زاری. شما بیشتر از این هم لیاقت تون نیست که رژیم سرکوب تون کنه.
    —————–
    پاسخ:
    حضرت آتش شما هنوز معنی نژاد پرستی با میهن پرستی را از هم نمی توانید تفکیک بکنید حالا چگونه می‌خواهید وارد بحث سیاسی بشوید. هرکس از میهن و منافع ملی اش دفاع کرد نژاد پرست است؟
    واقعا بیخود نیست که چند ملای نادان می‌توانند سوار یک ملت هفتاد میلیونی بشوند، اگر حتی ده درصد آن ملت هم مثل حضرت عالی فکر کنند نتیجه همین می‌شود که شده

پیام:

اجباری، نمایش داده نمی‌شود

Spam protection by WP Captcha-Free

اخبار و مطالب خواندنی